Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Demz!
Je mag nog van geluk spreken (2km)!

Zal wel au worden in de portemonnee :|

Was een motoragent, relaxte gast. Hij heeft me nog gematst want het was nog een aardig stukje harder. Is mijn eerste van boven de 30 te hard, €400 tot €500 ofzo...
 
Was een motoragent, relaxte gast. Hij heeft me nog gematst want het was nog een aardig stukje harder. Is mijn eerste van boven de 30 te hard, €400 tot €500 ofzo...

Motor agenten zijn zo te zien wel de chillste van hun allemaal.

Reed eerst ook 40km te hard. 0 Euro boete :D
 
Motor agenten zijn zo te zien wel de chillste van hun allemaal.

Reed eerst ook 40km te hard. 0 Euro boete :D

Zijn zeker relaxte gasten, allemaal tot nu toe. Niet alleen maar omdat ze niet altijd of alle boetes geven, maar gewoon hun manier van doen.
Die één strepers hebben soms zo'n belerend toontje, waar je helemaal misselijk van wordt.
 
Zijn zeker relaxte gasten, allemaal tot nu toe. Niet alleen maar omdat ze niet altijd of alle boetes geven, maar gewoon hun manier van doen.
Die één strepers hebben soms zo'n belerend toontje, waar je helemaal misselijk van wordt.

Denk nog wel het grootste voordeel is dat ze weten hoe het voelt om motorrijden en wat dat precies inhoud.

Oftewel binnen 3sec van 80 naar 110 bij inhalen of voorwiel 2cm van de grond. Mensen in een dienstauto die een minderwaardigheidscomplex hebben krijg je meteen Art 5 + boete van 300 euro.

Rest van de politie heb ik hekel aan, maar motor agenten +1!
 
CBR F2 verkocht , Fazer gaat de revisie in komend jaar. Word dus minimaal jaartje geen motor meer rijden :windup:
 
Denk nog wel het grootste voordeel is dat ze weten hoe het voelt om motorrijden en wat dat precies inhoud.

Ja, dat zeker. Maar ook met niet-gerelateerde motor bekeuringen zijn ze gewoon chiller in mijn ervaringen :)

Oftewel binnen 3sec van 80 naar 110 bij inhalen of voorwiel 2cm van de grond. Mensen in een dienstauto die een minderwaardigheidscomplex hebben krijg je meteen Art 5 + boete van 300 euro.
:roflol:
Rest van de politie heb ik hekel aan, maar motor agenten +1!
Hekel aan is een groot woord. :P
Ik ben niet zo'n fan van de opvoedagent en/of arrogante agenten, verder vind ik 't prima.
 
Mwah hekel is mss een te groot woord. Maar ze zijn iig niet mijn vrienden :D

Prioriteiten liggen verkeerd en het rechtssysteem is zo krom als weet niet wat.
 
Mwah hekel is mss een te groot woord. Maar ze zijn iig niet mijn vrienden :D

Prioriteiten liggen verkeerd en het rechtssysteem is zo krom als weet niet wat.

Sure, maar daar kan de agent niet zoveel aan doen. Hij is uitvoerder. Take it up with government :P
 
Sure, maar daar kan de agent niet zoveel aan doen. Hij is uitvoerder. Take it up with government :P

Juist en wie kiest ervoor om agent te worden ?

Maar dit is geen politiek topic.

Back on Topic! :p

Edit: Wou zelf ook agent worden, maar geen niveau 1 of nog lager. Motor agent of recherche, maar dat kon niet om medische redenen.
 
Laatst bewerkt:
Juist en wie kiest ervoor om agent te worden ?

Maar dit is geen politiek topic.

Back on Topic! :p

Edit: Wou zelf ook agent worden, maar geen niveau 1 of nog lager. Motor agent of recherche, maar dat kon niet om medische redenen.

Je moet ergens beginnen...
 
Juist en wie kiest ervoor om agent te worden ?

Maar dit is geen politiek topic.

Back on Topic! :p

Edit: Wou zelf ook agent worden, maar geen niveau 1 of nog lager. Motor agent of recherche, maar dat kon niet om medische redenen.

Zonder opleiding gelijk de recherche in? Grappig jij :D
 
Je moet ergens beginnen...

Zonder opleiding gelijk de recherche in? Grappig jij :D

Hehe, heb wel enige voorkennis voordat ik dingen ga roepen.

Instromen op niveau 5 (Van de 6, 6 is master) Na 4 jaar, als het kan meteen richting de motor politie.

Na wat ervaring mss NFI of Recherche. Dat was het plan.

Nu studeer ik TI. Als ik deze opleiding heb voltooid mss beginnen met recherche kundige en dan met me Ict Skilzz richting de recherche ;)

Ben trouwens nooit afgekeurd op me gezondheid, heb tientallen gesprekken met doktors en doktoren van de arbo gevoerd. Daaruit kwam dat het geen zin had om aan de keuring te beginnen omdat ik toch meteen zou afgekeurd worden op me Diabetes Mellitus Type I (Suikerziekte)
Vandaar dat ik ben begonnen met een andere studie

OT: Waar blijven die mooie dagen zoals zondag!
Moet nog steeds me eerste KD maken :x Al was ik donderdag wel dicht in de buurt, en dat was wel even een kick om die bocht zo scherp en snel te nemen :D
 
Laatst bewerkt:
Net me 5de les gehad, 3de les van speciale verrichtingen.
Halve draai ging super beide kanten op, achtjes gingen ook top.
Ook nog een remproef gedaan en een uitwijk actie.
Ging allemaal heerlijk!! Ondanks het slechte weer nog even flink door kunnen rijden op de snelweg en wat proviciale wegen.
Daarna even aangegaan bij Arie Molenaar om te kijken of ik op een Yamaha FZ6N pas.
En wat blijkt ja dat zit super!!
 
Ben gister geslaagd!!! WOOHOO, morgen ff langs het gemeente huis en volgende week boeken!
 
fazer 600, precies in deze kleur
yamaha-fazer-600.jpg


Bike was eerst van me pa maar hij wou em wegdoen dus neem ik em over.
Ik ga misschien wel de kuip eraf halen. De kuip van die nieuwere fazers is een stuk mooier.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zoals sommigen van jullie misschien al weten wil de EU (misschien kan ik beter zeggen de motorfabrikanten) een APK voor motoren invoeren, sommige landen in de EU hebben zo'n systeem, anderen niet. Het punt is dat zo'n systeem niks bijdraagt aan de motorveiligheidsstatistieken, waarschijnlijk dat het dus vooral ingevoerd zal worden om fabrikanten meer omzet te brengen. Nu heeft de EU een online enquete opgezet waarin jullie dus voor danwel tegen kunnen stemmen, bij deze wil ik jullie vragen (tegen) te stemmen. Want dit gaat nergens over.

hier is de enqute in te vullen.
http://ec.europa.eu/yourvoice/ipm/forms/dispatch?form=roadworthiness

(en uiteraard: zegt het voort!)
 
de helft kun je overslaan ;) vooral het laatste gedeelte is relevant...

doe het maar, als duizenden mensen tegen stemmen dan hebben ze een probleem ;) dus als je dit een beetje doorverteld en anderen doen dit ook kun je het aardig opblazen lijkt me (A)
 
En nog iemand naar de MFMM geweest in Veenendaal/Amersfoort? :)
 
Back
Naar boven