Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Moet wel beter zijn dan de 25 kw cb500 waar ik op gelest heb. Dat ding ging gewoon niet harder dan 120...
 
Moet wel beter zijn dan de 25 kw cb500 waar ik op gelest heb. Dat ding ging gewoon niet harder dan 120...

Ja ik vindt 'm als de brandweer gaan, maarja heb alleen mijn oldtimer honda cb550f als vergelijkingsmateriaal.
 
Ik reed op een nx250

Moest altijd op de tank liggen als ik vrachtwagens wou inhalen :D
 
Ik had net me auto theorie in goes. Ben echt stront verkouden. Was een leuk ritje op de motor. Tiefus koud :P. Heb heel me helm vol geniest. Echt heerlijk hahaha.
 
Ik had net me auto theorie in goes. Ben echt stront verkouden. Was een leuk ritje op de motor. Tiefus koud :P. Heb heel me helm vol geniest. Echt heerlijk hahaha.

Geslaagd?:)
 

Ja gelukkig wel, wil zo snel mogelijk van auto shit af zijn:)

Het is jammer dat de meest werkgevers geen lease motor geven inplaats van een lease auto:(
 
Ja gelukkig wel, wil zo snel mogelijk van auto shit af zijn:)

Het is jammer dat de meest werkgevers geen lease motor geven inplaats van een lease auto:(

Netjes..gefeliciteerd!
 
Eerste keer snelweg is inderdaad indrukwekkend. Kan mijn eerste keer ook nog herinneren. Nu vind ik 100 eigenlijk veel te langzaam...
 
mijn eerste keer snelweg was met een scooter haha, althans, was zon 100 weg met een groepje scooterjohnny´s drama
 
vandaag voor het eerst weer een stukje gereden, t mag nog wel wat warmer worden. Direct ook even een nieuwe voorband besteld (pp 2ct, 100euro inc verzenden)
 
Moet wel beter zijn dan de 25 kw cb500 waar ik op gelest heb. Dat ding ging gewoon niet harder dan 120...

Ja ik vindt 'm als de brandweer gaan, maarja heb alleen mijn oldtimer honda cb550f als vergelijkingsmateriaal.



Haha ja het is natuurlijk wat je gereden hebt.
Ik vind de les cb500 ook zo traag als dikke stront hahaha.
 
"Prijs overeen te komen"

Ik weet niet waarom maar ik haat het om dat te lezen.
Kzou toch tenminste een richtprijs neerpennen.
Onderaan bij de omschrijving staat er 3300,- of een degelijk bod. ;)
 
Eerste x op de snelweg reed ik op een motorscooter, ging max 120 kmp/u maar ik voelde me superman tussen auto's door zigzaggen echt heerlijk

ben op dit moment aan het sparen voor mijn motor rijbewijs hoop hem deze zomer te kunnen halen, Motor rijden is het ultieme gevoel van vrijheid <3
 
Laatst bewerkt:
Eerste x op de snelweg reed ik op een motorscooter, ging max 120 kmp/u maar ik voelde me superman tussen auto's door zigzaggen echt heerlijk

ben op dit moment aan het sparen voor mijn motor rijbewijs hoop hem deze zomer te kunnen halen, Motor rijden is het ultieme gevoel van vrijheid <3

Jij hebt je testament al opgesteld?
 
Heb altijd op een BMW 25 kw moeten lessen. nu rijd ik tenminste op een ZX636R van 2003. Rijdt wel lekker
 
Morgen krijgt de cbr een grote beurt, nieuwe bandjes, nieuwe kettingset, nieuwe remblokken en wie weet wat nog meer........ik denk dat ik even een giro 555 aktie ga opzetten.

Mocht ik na vandaag niet meer online komen, dan is mijn internetverbinding waarschijnlijk afgesloten.
 
Laatst bewerkt:
Morgen krijgt de cbr een grote beurt, nieuwe bandjes, nieuwe kettingset, nieuwe remblokken en wie weet wat nog meer........ik denk dat ik even een giro 555 aktie ga opzetten.

Mocht ik na vandaag niet meer online komen, dan is mijn internetverbinding waarschijnlijk afgesloten.

Haha

Lekker hoor voor je fiets.

Nog mensen weze knalle vandaag?

Ik ga zo richting mijn werk, weer even lekker genieten.
Nu zijn er gelukkig nog niet van die irritantje vliegjes.
 
Back
Naar boven