Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice, nice feli man!

Als het net zo weer is bij jouw als hier zo, zou ik meteen even een ritje eraan vast plakken!
 
Probleem is dat de verzekering nog in orde moet worden gebracht, ben van de verkoper naar huis gereden met mijn oude plaat.
Naar het schijnt moet ik dan ook eerst nieuwe plaat aanvrage. Krijg ik zo'n afgrijselijke nieuwe belgische plaat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:(
 
Dat is wel k*t ja, las het op mf.

Die dingen zijn even groot als een A4 toch? :o
 
Scheelt niet veel nee :D

edit: De verkoper zijn site, stond serieus wa gerief binnen dayumn.

http://www.motorama.be/
 
Laatst bewerkt:
En gelijk betaald en mee naar huis gereden. Geen slechte koop denkik:
5250 euro
bj2007
slechts 5000 km

Rijdt lekker sportief, licht, laag zwaartepunt... Beetje als mijn eerste moto (suzuki gs500) maar dan meer POWERRRR en oogt ook 10x aggresiever. :D
Trek morgen wel paar foto's
Ben je vergeten af te dingen?
 
Geprobeerd hem te laten afronden naar 5000, maar pakte niet echt. Lijkt me ook niet dat ik teveel heb betaald, als ik de prijzen op het net bekijk.
 
Zometeen deze z750 gaan checken met men pa:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vindt het zo'n mooi ding dat ik je post even aangepast heb, zodat de foto's zichtbaar zijn.:)
 
  • Like
Waarderingen: kane
Vindt het zo'n mooi ding dat ik je post even aangepast heb, zodat de foto's zichtbaar zijn.:)

Kan het zijn dat ik je vandaag tegenkwam in breda, en een stoplichtsprintje met je gedaan heb? :D

Was iig een cb four.
 
Zo net ook even uurtje gereden.

Ene dag denk ik van nice geluid, nu zag op het eind echt tegenop en wou ik zo snel mogelijk naar huis met die tering herrie.

Was tijdje terug nog van plan om een andere demper te kopen, toen niet van gekomen. Twijfel, twijfel, twijfel.
 
Kan het zijn dat ik je vandaag tegenkwam in breda, en een stoplichtsprintje met je gedaan heb? :D

Was iig een cb four.

Nee zover ga ik nog niet van huis af zonder het welbegeerde papiertje haha.:D

Vast gewonnen van het ouwe beestje?;)
 
Nee zover ga ik nog niet van huis af zonder het welbegeerde papiertje haha.:D

Vast gewonnen van het ouwe beestje?;)

Haha ja, zelfs tegen mijn begrensde brommertje maakte hij weinig kans.

Is natuurlijk ook helemaal niet belangrijk bij zo'n motor, maar dan moet je geen mensen gaan uitdagen :o.
 
Haha ja, zelfs tegen mijn begrensde brommertje maakte hij weinig kans.

Is natuurlijk ook helemaal niet belangrijk bij zo'n motor, maar dan moet je geen mensen gaan uitdagen :o.

Hehe..
 
Heeft iedereen zich hier eigenlijk al aangemeld voor de MF-MM ?

Al bijna 400 aanmeldingen, dat gaat echt tof worden.

http://www.motor-forum.nl/forum/lis...0-1e-MF-MegaMeeting-2011-Zondag-8-mei-28.html

Ga er wss wel heen, al bekijk ik dat meestal week van te voren.

Ik ga zeker naar de MF Kika sponserrit, dat wordt helemaal tof!

Vanuit 'S Hertogenbosch naar utrecht. Meer dan 600 motoren onder politie begeleiding, ****ing vet en dat voor een goed doel. Win-win situatie!
 
Zo net ook even uurtje gereden.

Ene dag denk ik van nice geluid, nu zag op het eind echt tegenop en wou ik zo snel mogelijk naar huis met die tering herrie.

Was tijdje terug nog van plan om een andere demper te kopen, toen niet van gekomen. Twijfel, twijfel, twijfel.

Ik heb met mijn open uitlaat meer last van het windgeruis dan van het uitlaatgeluid. Ooit oordopjes geprobeerd?
 
Ik heb met mijn open uitlaat meer last van het windgeruis dan van het uitlaatgeluid. Ooit oordopjes geprobeerd?

Hehe, zonder oordopjes rij ik niet. Geen enkele meter ;)

Dit terwijl db killers er nog in zitten, filmpje al paar keer gepost
 
Back
Naar boven