AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

@515, qua verzekering betaal ik zo'n 400 euro. Moest ik niet als 2e bestuurder zijn ingeschreven op mijn moeder haar wagen, was dit nog een hoger bedrag.
Scheelt ook een pak van waar je verzekerd bent natuurlijk.

Voor de rijlessen (6u) was ik zo'n 350 euro kwijt, exclusief de 15 euro voor het theoretisch examen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 7x 1.5 uur les gehad + examens = 1000 euro. Maar volgens had ik best wel wat aanleg, ook als ik het met anderen van die rijschool vergeleek.

Wat duur dan! 20 lessen x 42,- =840 + 355 aan examens. Maakt totaal: 1195,-euro
Wat betaalde jij dan wel niet voor een les? Als je voor 7 lessen van 1,5u op 1000,- komt?
Trouwens...bovenstaand scenario is in een ideale wereld en ik overal in 1x voor slaag natuurlijk. :)
 
Wat duur dan! 20 lessen x 42,- =840 + 355 aan examens. Maakt totaal: 1195,-euro
Wat betaalde jij dan wel niet voor een les? Als je voor 7 lessen van 1,5u op 1000,- komt?
Trouwens...bovenstaand scenario is in een ideale wereld en ik overal in 1x voor slaag natuurlijk. :)

Misschien niet de goedkoopste, maar wel dichtbij huis, binnen 2 maanden mijn rijbewijs en een toffe instructeur :). En opzich is 1000 euro voor een rijbewijs een mooie prijs ;).
 
Misschien niet de goedkoopste, maar wel dichtbij huis, binnen 2 maanden mijn rijbewijs en een toffe instructeur :). En opzich is 1000 euro voor een rijbewijs een mooie prijs ;).

Ja natuurlijk dat wel..
 
In Belgie ben je voor de helft klaar...:D
 
hahaha dat klopt! Daarom krijg je ook maar 6u les, als je dat overleeft heb je al genoeg ervaring voor de dakar :D
 
Wat duur dan! 20 lessen x 42,- =840 + 355 aan examens. Maakt totaal: 1195,-euro
Wat betaalde jij dan wel niet voor een les? Als je voor 7 lessen van 1,5u op 1000,- komt?
Trouwens...bovenstaand scenario is in een ideale wereld en ik overal in 1x voor slaag natuurlijk. :)

Ik heb een pakket van 20 lessen + AVB + AVD = 800 euro! Theorie heb ik op eigen houtje vorig jaar gehaald, 35 euro voor een examenplaats, 15 euro voor een DVD.

On-topic: Ducati Diavel :) (GODDAMN!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb een pakket van 20 lessen + AVB + AVD = 800 euro! Theorie heb ik op eigen houtje vorig jaar gehaald, 35 euro voor een examenplaats, 15 euro voor een DVD.

On-topic: Ducati Diavel :) (GODDAMN!)

Dat is een mooie prijs icm het aantal lessen. Wel een volledig lesuur neem ik aan?

Die duc is vet ja!:)
 
Vandaag pak + handschoenen + schoenen wezen kopen :)

IMAG0088.jpg

IMAG0089.jpg

IMAG0090.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 515
En hoeveel was je kwijt?
 
Iets van 500€, precies weet ik het niet. Dat pak was wel relaxt want daar heb ik 250€ vanaf weten lullen :)
 
Nice, als goed is heb ik hetzelfde pak maar dan in het blauw. Vind het echt een ideaal pak!
 
Mooie aankoop, toevallig vandaag ook een pak gekocht. Was opendeurweekend in die zaak en kreeg zo 75 euro korting.
Juist nog is gaan zien voor botten en handschoenen.

revit-apollo-lederhose.jpg


Revit-Tarmac-Jacket-B1.jpg


Revit-Tarmac-Jacket-B.jpg


Spant wel enorm, hopelijk rekt het snel want zou volgens mij nu mijn been niet over het zadel kunnen heffen :D
(Ik heb het nu aan, achter de laptop :roflol:)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 515
Al terug uit ze :p

Ja het "rekt" nog wat uit, niet letterlijk te nemen. Maar het wordt dus, volgens wat ik lees en te horen kreeg van de verkoper, een stuk soepeler.
En kan het dus best in het begin zeer nauw aansluiten.

Prijs was met korting 660 euro.
 
Klopt, leer gaat naar je lichaam staan en word na een tijdje een stuk soepeler. Ik zou nu met mn benen ook niet over het zadel komen :P
 
  • Like
Waarderingen: kane
Denk dat als ik m'n motorrijbewijs heb een camo motorbroek ga kopen (twijfel nog tussen groen/bruin en wit/grijs) en daarop een leren motorjas (of geheel zwart of zoals op de foto),

dit idee:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan gewoon standaard legerkisten. Twijfel ook nog een beetje over de helm, maar dit is de basis..
 
Legerkisten vind ik niet fijn om mee te rijden, de punt is veel te dik voor een perfecte feedback.
 
Al terug uit ze :p

Ja het "rekt" nog wat uit, niet letterlijk te nemen. Maar het wordt dus, volgens wat ik lees en te horen kreeg van de verkoper, een stuk soepeler.
En kan het dus best in het begin zeer nauw aansluiten.

Prijs was met korting 660 euro.

je kan ook ff met je pak onder de douche gaan staan, als het erg hinderlijk is
 
Back
Naar boven