MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zwarte Kawa Z750 hier. Ding rijd lekker maar wil nu al een Z1000 :D

Heb net van de week een z1300 verkocht van 1987. mis hem nu al niet te vergelijken met me GsxR750 wat alleen uitnodigt in hard rijden.
 
Dacht vandaag ook lekker te gaan rijden.......accu kapot.
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen reserve accu hebt ?

Je gaat me toch niet vertellen dat je wel een reserve accu hebt ?

:o

Snap niet echt het net van een reserve accu, hoe groot is de kans dat zoiets nou kapot gaat. Heb dat ook niet thuis staan, je hebt toch ook geen reserve banden thuis staan of een reserve dynamo?
 
Zo... Vandaag ff gereden op mn Honda vfr naked... Flink gas gegeven
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen reserve accu hebt ?

Wist eerlijk gezegd niet eens dat een motor niet reed met een kapotte accu, dacht eigenlijk dat je hem altijd nog kon aanlopen. Maar kwam er dus achter dat de hele ontsteking dan niet (goed) werkt.
 
Vrijdag ook na bijna 3 mnd maar weer eens lekker wezen rijden bij onze oosterburen.

eerst nieuw rubber erop laten leggen en daarna mooi knallen.

heb me strepen weer achter gelaten op het duitse wegdek en de bandjes zijn voor en achter weer verlost van hun schaamrandjes (nou ja, voor zit er nog een klein randje op) :)
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je wel een reserve accu hebt ?

:o

Snap niet echt het net van een reserve accu, hoe groot is de kans dat zoiets nou kapot gaat. Heb dat ook niet thuis staan, je hebt toch ook geen reserve banden thuis staan of een reserve dynamo?


Ook wel meer als 1, en ketingen en alle vloeistoffen en bougie's etc.
 
Van het weekend ook nog wezen knallen, kon het niet laten om hem toch eens vol open te trekken(ging 210 op de teller). Nu maar hopen dat ze me nergens hebben geflitst... :P
 
Eindelijk weer een zonnetje! Dat wordt zometeen de vuurdoop van mijn nieuwe, onlangs uit de UK geïmporteerde grote liefde:

2e5jozk.jpg
 
Onlangs nog een druppellader gekocht en al een paar keer aan de accu gehangen. Ik heb liever dat m'n maatje de winter goed doorkomt. Gelukkig heb ik een eigen stallingsruimte.
 
net mijn beestje even gewassen, nu weer in de schuur aan de druppellader:(
zxr750 is helaas wel begrnsd wegens beginnend rijbewijs:O
9t01lv.jpg
 
zxr750 is helaas wel begrnsd wegens beginnend rijbewijs:O
9t01lv.jpg
Wat een ongelooflijke k*t regel zeg,
"auto's en 18jaar" Aa joh koop gewoon een Ferrari dan kan er niks gebeuren...:o

ik had trouwens al lang de begrenzer verwijderd :p
 
ja, hier heb ik ook heel lang over zitten te twijfelen, maar uiteindelijk togh maar gekozen om het WEL volgens de regeltjes te doen, waar ik best veel spijt van heb haha:P
 
Waauw mooie dingen hoor. Verschillen de kosten in onderhoud/belastingen enz ook als je nog niet op meer dan 35kw mag rijden?
 
Wat een ongelooflijke k*t regel zeg,
"auto's en 18jaar" Aa joh koop gewoon een Ferrari dan kan er niks gebeuren...:o

ik had trouwens al lang de begrenzer verwijderd :p

Ben je 38, en zo onverantwoordelijk. Ongelofelijk. Die begrenzing heb je met een reden, en kom niet aan met de auto vergelijking want dat slaat nergens op.

Begrenzing verwijderen terwijl je dat nog niet mag is gewoon een puur egoistische daad, alleen voor eigenbelang. Begrensd gaatie nog steeds 120+ hoor dus wat is het nut? Je bent niet verzekerd, niks dus als je iemand doodrijdt betaal je voor de rest van je leven.
 
Back
Naar boven