AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Abbooootje op dit topic :D:D:D

+ foto'tje van mij beestje

Suzuki GSX 650 F 2008, helemaal standaard nog alleen inc middenbok en GPS mount,

moet nog tot december 2012 25kw rijden :(

deze is in engeland, voor een trouwerij 850km in een dag gereden, alleen ff rust gehad op de boot duinkerken - dover, was t wel zat op t einden :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Abbooootje op dit topic :D:D:D

+ foto'tje van mij beestje

Suzuki GSX 650 F 2008, helemaal standaard nog alleen inc middenbok en GPS mount,

moet nog tot december 2012 25kw rijden :(

deze is in engeland, voor een trouwerij 850km in een dag gereden, alleen ff rust gehad op de boot duinkerken - dover, was t wel zat op t einden :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk! Heb zelf de oranje versie. Heb zelf ook 2 jaar begrensd moeten rijden, maar gelukkig nu niet meer :D. Wordt nog een hele verassing 3x zoveel pk straks! Aanrader: zet er leovincie uitlaad eronder, de standaard uitlaat laat hem klinken alsof je elektrisch rijd :-#.

9u6rtd.jpg


Veranderde dingen: Donkere voorkap, spiegels, richtingaanwijzers, leovincie uitlaat.
 
Jah vind t geluid ook nie zo chill idd :P maar probleem is dat een uitlaat toch al gouw weer 250-300 euro kost ofzo, vind ik beetje veel geld atm, zou eerder voor een kofferset gaan.

Ben ook meer een tourder dan een racer, wil ooit nog eens een KTM 990 Adventure bezitten :D:D

(en ik weet hoeveel PK dr in zit als ie ontgrenst is hoor :roflol:)
 
Wie rijd er nu allemaal nog in de winter met de motor? Ik totdat het begint te sneeuwen. Rij trouwens op Zx636r van 2003

Precies het zelfde. 1x met sneeuw gereden en dat was gewoon onmogelijk.
Met goede kleding is het in de winter rijden prima te doen.

Overigens wel knap dat je rijft met een Zx636 in de winter. Netjes bro.

Vinden jullie t niet zonde om te rijden met al dat zout op de weg? Reed laatst nog in de kou en het regende. Mijn ergste motortocht ooit. Kon amper inhalen of mijn achterwiel begon al te spinnen zo nat en glad was t
Rij ook in de winter. Op sneeuw rijden is niet onmogelijk :p. Wel héél voorzichtig gas geven en rijden als je bomma :). Maar normaal gezien rijd ik niet in de sneeuw, al gebeurt dat ik wel moest...
Sebiet laatste winter tripje naar de rechter :banana:

Dat achterwiel begint te slippen maakt het juist spannend :p. Gisteren nog maar gehad. Ook tragere reacties door de koude dus was vrij nipt of zat tegen voorligger :roflol:. Gelukkig nog op tijd kunnen corrigeren. Geen risico's genomen bij het corrigeren btw.
 
Rijden op sneeuw is lachen man. Dikke wheelspin de hele tijd.
Rijden op ijs is minder leuk daarentegen.
 
Ik wil denk ik een yamaha xj 600 gaan kopen als eerste motor? Niet te duur. Iemand ervaringen met deze bike?

Erg fijne motor. Super degelijk en dus lekker goedkoop om te rijden. Enige wat mij tegenstond was de styling, maar daar koop je die motor ook niet voor. Mijn instructeur had al meer dan 400.000 KM op de teller van zijn diversion staan toen ik leste, en was nog niet van plan hem weg te doen.


De nieuwe diversion vind ik trouwens wel een plaatje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze kost trouwens ook maar 7.000 euro, best een stoere fiets vind ik zelf

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is en blijft ook een monster.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als jij inderdaad 18 bent dan duurt het sinds dit jaar nog veel langer voor je hier op mag rijden ;)
 
Als jij inderdaad 18 bent dan duurt het sinds dit jaar nog veel langer voor je hier op mag rijden ;)

Nee hoor gwn 2 jaartjes hij heeft zijn rijbewijs al he;). Gwn van de oude generatie
 
Als jij inderdaad 18 bent dan duurt het sinds dit jaar nog veel langer voor je hier op mag rijden ;)
Als dit aan mij gericht was: ik heb mijn motor rijbewijs op 10 november 2011 gehaald dus ongeveer 21 maanden, is zo voorbij.. :rolleyes: Maar dan nog kan ik die s1000RR niet betalen.
 
Was aan jou gericht inderdaad, maar die s1000RR wordt gebruikt natuurlijk ook goedkoper he ;)

Maar goed dat je hem op tijd gehaald hebt dus :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De mijne, V4 heerlijk geluid..
Maar met dit weer staat ie lekker warm binnen in de garage..
 
Erg fijne motor. Super degelijk en dus lekker goedkoop om te rijden. Enige wat mij tegenstond was de styling, maar daar koop je die motor ook niet voor. Mijn instructeur had al meer dan 400.000 KM op de teller van zijn diversion staan toen ik leste, en was nog niet van plan hem weg te doen.


De nieuwe diversion vind ik trouwens wel een plaatje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Okee bedankt, ja het word natuurlijk een van de oudere, heb niet zoveel geld, maar deze kan ook op 25kw als ik het goed heb toch?
 
Mensen wat kan ik beter doen op me 19e een 600cctje halen of op me 21e een 1100 of een 1000?

Want ik heb al ervaring met een yamaha fazer 1000 had hem vol open getrokken en ben dus bang dat de 600 gewoon veel te langzaam is?

Kan iemand me hier a.u.b mee helpen.
 
Mensen wat kan ik beter doen op me 19e een 600cctje halen of op me 21e een 1100 of een 1000?

Want ik heb al ervaring met een yamaha fazer 1000 had hem vol open getrokken en ben dus bang dat de 600 gewoon veel te langzaam is?

Kan iemand me hier a.u.b mee helpen.

Heb zelf zx6r onbegrensd uit 99 en dat gaat echt tyfus hard vind ik zelf. Trek zo powerwheelie in eerste versnelling
 
Heb zelf zx6r onbegrensd uit 99 en dat gaat echt tyfus hard vind ik zelf. Trek zo powerwheelie in eerste versnelling
LOOOOOL @ die 'in eerste versnelling', deed dat zelfs met brommer vroeger:rolleyes:
 
Heb zelf zx6r onbegrensd uit 99 en dat gaat echt tyfus hard vind ik zelf. Trek zo powerwheelie in eerste versnelling

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Mag hopen dat de meeste motoren met enigzins een sportief karakter een powerweelie trekke in de 1e versnelling.
 
Back
Naar boven