Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als NL moet spelen dan kan je wel verwachten dat er heel weinig verkeer is ja :P
Die gast met zn moto moet wel een toffe en slimme peer zijn, voetbal is toch k*t en iedereen wist op voorhand dat ze gingen verliezen :dunno:
 
Die gast met zn moto moet wel een toffe en slimme peer zijn, voetbal is toch k*t en iedereen wist op voorhand dat ze gingen verliezen :dunno:

Denk wel dat hij het jammer vind dat ze niet door zijn.
Anders had ie nog 3 van zulke ritjes kunnen doen. :D
 
Zat er ook aan te denken om tijdens EK te rijden. Iig NL - Por, jammer genoeg niet gegaan.

Maar had wel moeten doen, tijdens die wedstrijden is bijna 12 miljoen van de 17 miljoen mensen Tv aan het kijken + enorm veel agenten in de binnenstad.

Het geeft je dan wel mogelijkheden moet ik zeggen.
 
Iemand enig idee of je als 24 jarige beter af bent met het nieuwe systeem?
Of toch nog even snel voor 2013 m'n motorbewijs binnenhalen?
 
Komt toch op het zelfde neer? Nieuwe systeem mag je met 23 jaar toch afrijden op zwaar, of heb ik dat fout gelezen?
 
nog mensen naar assen deze week?

Ik sta vanaf donderdag ochtend op de camping :D
 
Komt toch op het zelfde neer? Nieuwe systeem mag je met 23 jaar toch afrijden op zwaar, of heb ik dat fout gelezen?
Heb het even gelijk nagevraagd, komt inderdaad op hetzelfde neer als je 24 jaar bent.
De enigen die gepakt worden zijn dus degene jonger dan 24.

Iemand die een goedkope/fatsoenlijke motorrijschool weet aan te raden in Utrecht?
 
omdat ik er zooo trots op ben:

21kayia.jpg

jt70pl.jpg
 
Zeker niet lelijk maar ben dan toch meer voor het uiterlijk van een gsxr, met beide nog niet gereden.
Bijna omgevallen met de handschoenen?
 
Zeker niet lelijk maar ben dan toch meer voor het uiterlijk van een gsxr, met beide nog niet gereden.
Bijna omgevallen met de handschoenen?
Me2 :cool:
Maar blijf de Yamaha R series ook erg mooi vinden..........
 
Hoe is het gegaan?
1 teveel fout, sorry voor de late reactie ;)
AVB al binnen, en kan na de theorie direct door met praktijkexamen, dus was wel een beetje dom/zuur dat ik het niet haalde
 
Zeker niet lelijk maar ben dan toch meer voor het uiterlijk van een gsxr, met beide nog niet gereden.
Bijna omgevallen met de handschoenen?

Motor zakte langzaam weg in zand dus dan me handschoenen erf maar onder:p
 
en het is weer heerlijk weer om te rijden!
 
nee, nog geen leuke set gevonden;) iemand een goede site? wil trouwens niks gaan boren oid zoals bij vele moet;)
 
Iemand nog naar Assen geweest ?

Casey Stoner gaat weer lekker dit seizoen.
 
Back
Naar boven