AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is ook maar voor een jaartje, hoogstens twee. Moet even kijken hoe het allemaal loopt. Hij moet er namelijk van af, en misschien is 't wel een leuke fiets om 't op te leren.

Ook al was mijn oorspronkelijke plan om direct een fatsoenlijke bike te kopen.
 
Is ook maar voor een jaartje, hoogstens twee. Moet even kijken hoe het allemaal loopt. Hij moet er namelijk van af, en misschien is 't wel een leuke fiets om 't op te leren.

Ook al was mijn oorspronkelijke plan om direct een fatsoenlijke bike te kopen.

aah oke i got it
 
Hmmm, misschien de Bandit 400 van een maat over kopen voor een paar honderd..

Lijkt me een prima bike om op te starten. Sluit ook mooi aan op je 25kw lesmotor. De kans dat je hem een keer omlegt is vrij groot, en dan is er bij een bandit niet gelijk duizenden euro's aan kapschade.
 
Vorige week AVB gehaald , geen oefening moeten herkansen. Viel reuze mee gelukkig geen halve draai gehad , die ligt me niet echt.

Nu alleen 7 weken wachttijd op AVD , lekker dan , seizoen voorbij tegen die tijd.
 
Vorige week AVB gehaald , geen oefening moeten herkansen. Viel reuze mee gelukkig geen halve draai gehad , die ligt me niet echt.

Nu alleen 7 weken wachttijd op AVD , lekker dan , seizoen voorbij tegen die tijd.
Zolang het droog is kan je prima rijden. Alleen wel warm aankleden. ;) In de regen rijden kan ook trouwens, maar daar was ik in mijn brommerperiode nooit zo'n fan van, dus denk straks met de motor ook niet.
 
Lijkt me een prima bike om op te starten. Sluit ook mooi aan op je 25kw lesmotor. De kans dat je hem een keer omlegt is vrij groot, en dan is er bij een bandit niet gelijk duizenden euro's aan kapschade.

Ik mag afrijden op een zware motor :).
 
Zolang het droog is kan je prima rijden. Alleen wel warm aankleden. ;) In de regen rijden kan ook trouwens, maar daar was ik in mijn brommerperiode nooit zo'n fan van, dus denk straks met de motor ook niet.

In de regen kan prima, ik kom met mijn Goretex pak vaak droger binnen dan mensen die van een parkeerplaats naar binnen moesten lopen. Komt echt niks doorheen hoor. Maar dan moet je wel even wat geld neerleggen.
 
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is, nu gaat het pas echt beginnen. zeker na dat de 25kW begrenzer weg is.
 
In de regen kan prima, ik kom met mijn Goretex pak vaak droger binnen dan mensen die van een parkeerplaats naar binnen moesten lopen. Komt echt niks doorheen hoor. Maar dan moet je wel even wat geld neerleggen.

Goretex geld ook , ik ben zoiezo niet van plan vrijwillig in regen te rijden. M'n alpinestars outfit heeft me ook wel even pijn gedaan in de beurs.
 
Nouja, vorig jaar heb ik nog tot november vrijwel droog doorgereden. December had ook nog makkelijk gekund alleen toen had ik 'm al gestald. Komen heus nog wel mooie dagen aan.
 
In het voorjaar/najaar is het juist het chillste om te rijden vind ik persoonlijk. Zolang de temperatuur boven de 10 graden blijft, en het wegdek droog is.

In de zomer vind ik het vaak veel te heet en te druk op de weg.
 
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is, nu gaat het pas echt beginnen. zeker na dat de 25kW begrenzer weg is.

15 december mag ik vollll, alvast wel af en toe beetje voorproefje genomen uiteraard:)


mijn neefje kreeg trouwens een zelfopgebouwde supermono(ducati met 1 cilinder) voor z'n 18e verjaardag, helaas heeft 'ie geen geld voor een rbw...
 
In het voorjaar/najaar is het juist het chillste om te rijden vind ik persoonlijk. Zolang de temperatuur boven de 10 graden blijft, en het wegdek droog is.

In de zomer vind ik het vaak veel te heet en te druk op de weg.

Helemaal mee eens, met dat hete weer krijg je altijd mensen die zeggen 'zeker lekker motorrijweer nu?'.

Nou, NEE! Veel te warm tenzij je als een mongool in korte broek gaat rijden.
 
Helemaal mee eens, met dat hete weer krijg je altijd mensen die zeggen 'zeker lekker motorrijweer nu?'.

Nou, NEE! Veel te warm tenzij je als een mongool in korte broek gaat rijden.

Ja dat constante gezeik: moet je niet motorrijden? nou is het eindelijk eens mooi weer."

Boven de 25 graden blijft hij lekker in de stal? Zonder pak op teenslippers is voor mij echt geen optie.
 
Ja dat constante gezeik: moet je niet motorrijden? nou is het eindelijk eens mooi weer."

Boven de 25 graden blijft hij lekker in de stal? Zonder pak op teenslippers is voor mij echt geen optie.

Nouja, ik heb afgelopen zondag nog wel 130km gereden. Wel in volledig leer overigens, maar mezelf wel toegestaan om de broek niet aan de jas vast te ritsen :)
Was wel aardig warm ja.
 
Ach op die slome fietsjes van jullie kan je zelfs naakt rijden en nog gebeurt er niks.
 
Ach op die slome fietsjes van jullie kan je zelfs naakt rijden en nog gebeurt er niks.

Heb je nou al eens je motorrijbewijs, of kom je nog steeds interessant doen terwijl je dagelijks op je fiets rijdt?
 
Helemaal mee eens, met dat hete weer krijg je altijd mensen die zeggen 'zeker lekker motorrijweer nu?'.

Nou, NEE! Veel te warm tenzij je als een mongool in korte broek gaat rijden.

Rij altijd in korte broek en t-shirt :o Maargoed ik rij dan ook niet als een mongool ;)
 
Heb je nou al eens je motorrijbewijs, of kom je nog steeds interessant doen terwijl je dagelijks op je fiets rijdt?
Op de fiets rij ik al jaren niet meer, rij momenteel in de auto rond en heb nog een scooter voor korte afstanden.

Als ik een stukje wil motorrijden pak ik wel een motor van een vriend ofzo, ben er wel mee bezig trouwens :) maar heb geen haast hoor.

( Die vorige reactie van mij was nieteens serieus bedoelt maarja:o )
 
Back
Naar boven