MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

laser hotcam is gemonteerd:D wat een heerlijk geil geluid levert dat:O
 
weer 2 mooie foto's binnen.

169eskh.jpg


2z8uaa1.jpg
 
fuarkkk.... super nette pics!
en ook een hele nette bike!
 
fuarkkk.... super nette pics!
en ook een hele nette bike!

thanks!!! moet alleen nog wat doen aan het achterspatbord. Ziet er niet uit zo. Maar dat ga ik in de winter wel ff aanpassen.
 
Blijf het een onnatuurlijk gezicht vinden zo'n uitlaat in de kont.
Verder wel een strakke fiets kerel!
Mocht je trouwens camera op de fiets hebben? Doen ze toch vaak moeilijk over?
 
thanks!!! moet alleen nog wat doen aan het achterspatbord. Ziet er niet uit zo. Maar dat ga ik in de winter wel ff aanpassen.
Lol bedoel je dat kentekenhoudertje? ik vind dat echt niet lelijk hoor ziet er gewoon strak uit.
 
Blijf het een onnatuurlijk gezicht vinden zo'n uitlaat in de kont.
Verder wel een strakke fiets kerel!
Mocht je trouwens camera op de fiets hebben? Doen ze toch vaak moeilijk over?

bij groep 1 en 2 doen ze soms lastig, bij 3 en 4 maakt het ze geen hol uit zolang je em maar niet aan je helm maakt ivm werking van je helm
 
Ik vind je houding heel raar ogen masters, kont naast de motor en hoofd in het midden, niet fijner om iets meer je schouders/hoofd/elleboog richting rechterkant te schuiven en wat meer te blijven zitten? Vond ik altijd wel, veel meer feeling met de bike imo
 
Ik vind je houding heel raar ogen masters, kont naast de motor en hoofd in het midden, niet fijner om iets meer je schouders/hoofd/elleboog richting rechterkant te schuiven en wat meer te blijven zitten? Vond ik altijd wel, veel meer feeling met de bike imo

denk dat het aan de foto's ligt. Kijk nog maar eens goed. Mijn ene arm zit zelfs al strak tegen de tank aan evenals het been aan die kant (wat ook moet, bovenlichaam kan dus ook niet verder als dit, of ik moet mijn armen ff wat gaan oprekken :D).

1 puntje wat ik volgens sommige instructeurs kan doen (volgens andere juist weer niet) is de binnenste elleboog nog meer naar het asfalt drukken en hoofd meer naar beneden. Heb zo ook wel eens rond gereden maar vind dat maar niets. Zie veel minder op die manier.

Hier nog wat foto's waar je beter kan zien hoe ik erop zit

2eqfg2r.jpg


aufjg5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb hem ook al 4 jaar dat wel ;-)
Eerste wat ik gedaan heb toen ik 18 was, daarna auto rijbewijs gehaald ;-)

Nice, ik heb het precies andersom gedaan. Ook erg slim achteraf omdat ik een nogal impulsief en druk karakter heb en dat was destijds nog 10x erger :P

Waar kopen jullie de motorkleding? en dan doel ik op leren pakken. Die rekken namelijk niet en ik kan begrijpen dat met onze brede bovenlijven etc niet elk pak past.

Heeft iemand tips qua merken die goed passen?
 
Nice, ik heb het precies andersom gedaan. Ook erg slim achteraf omdat ik een nogal impulsief en druk karakter heb en dat was destijds nog 10x erger :P

Waar kopen jullie de motorkleding? en dan doel ik op leren pakken. Die rekken namelijk niet en ik kan begrijpen dat met onze brede bovenlijven etc niet elk pak past.

Heeft iemand tips qua merken die goed passen?

Ik had mijn motorrijbewijs nodig voor werk, alleen zat ik vast aan die stomme 25 kw.
Leren pakken! Hell yeah dat die wel rekken. Een goed leren pak zit in het begin belachelijk strak en na mate dat je hem draag zal hij iets losser gaan zitten.
Zorg dus dat je pak niet te los zit want dan gaat hij flubberen aan de achterkant en in de zij van de jas.
De broek zal gaanflubberen op je kont.
Dat is het probleem van groeien in de sportschool ;-).
Gelukkig past mijn pak nog maar volgend seizoen zal het een nieuwe worden wil ook weer leer ;-)
Nieuwe collectie komt binnenkort weer dus kan weer snuffelen wat ik mooi vind ;-)
 
Motorrijbewijs voor je werk? Mag ik vragen wat voor werk je doet?
 
Ze zal wel via notoire filewegen rijden en niet eerder op willen staan? :P
 
True, is echt leuk werk hoor.
 
Back
Naar boven