MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De politie zodra je het rijbewijs kwijt bent.
 
lol dat is idd wel heel vroeg ja. hoor wel altijd over een SXV dat je meer staat te sleutelen dan dat je rijdt. maar mooie (en snelle) motoren zijn het zeker.
maar zeg nou zelf, zo'n brullende 1-cilinder klinkt toch veel mooier dan zo'n 4-cilinder naaimachine:
http://www.youtube.com/watch?v=-1gRB7WVuVM

Hij had er volgens mij geen problemen mee gehad. Die velgen van die SXV waren ook super dik.

Vind het geluid van beide mooi, overigens heeft een SXV 2 cilinders geloof ik.
 
Lekker knallen met zo'n sm.

Rij zelf op zo een:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
K*t motor. Iedere keer gezeik met dat klote ding. Nu doet de koppeling weer niks. Ben er eerlijk gezegd wel klaar mee.

Koppelingsplaten aan elkaar geplakt, doordat ie een tijdje heeft stilgestaan. Monster diagnose. :yarly:
 
Jij hebt nog nooit op een fatsoenlijke crossmotor/supermotard gereden waarschijnlijk. Racer rijdt iedereen op, in Nederland/Belgie kan je er ook niks mee. In de eerste versnelling zit je al op de max snelheid die je in Nederland mag rijden.
Rij je in de 1e versnelling tegen de 130?

Dat wist ik echt niet welke modellen zijn dat?
 
Rij je in de 1e versnelling tegen de 130?

Dat wist ik echt niet welke modellen zijn dat?

Welke niet? Een fatsoenlijke 1000cc in ieder geval, zoals Billy al zegt o.a Yamaha R1.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 18:11 ----------

Ja maar hij heeft het over crossmotor's, r1 enz snap ik wel maar een crossmotor 1e versnelling 130?

Beter lezen.
 
Super jelly op XLman :cool:

Wat een heerlijke motor is zo'n Triumph zeg, allemachtig :bow: Hart gaat echt sneller kloppen als ik er naar kijk :o Zodra ik geld ervoor heb koop ik er 1
 
Op een supersport ben je misschien snel je rijbewijs kwijt door te hard rijden, op een SM door wheelie, stoppie, slides. Dus ja dat is om het even. Gewoon een mooie naked. Lekker rijden. Old school
 
Op een supersport ben je misschien snel je rijbewijs kwijt door te hard rijden, op een SM door wheelie, stoppie, slides. Dus ja dat is om het even. Gewoon een mooie naked. Lekker rijden. Old school

Eens. Artikel 5 heb je zo. Je rijdt je misschien wel wat sneller dood met een SS.
 
Hayabusa is niet zo erg bekend, of heb toch nog niemand ontmoet die het kende. Mss is het omdat ik vooral met idioten omga :dunno:
 
hayabusa rijden toch bijna alleen paupers met een verlengde achterbrug op :P
 
Teveel bling bling, chopper moet zwart zijn en bij voorkeur geen chroom maar black coated.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

In die trend en dan black all over ;) .
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Caferacers zijn gaaf! Moet er weer eens 1 halen.

Wat betreft de snelle fietsen: heb nog een TL 1000 naked staan, gaat mij veels te hard in een paar seconden kun je je rijbewijs kwijt zijn. Mocht iemand interesse hebben voor weinig?
Mooie zwarte machine. V twin, prachtige klappen uit de uitlaten. Machtig geluid mooier als uit bv de R1.

Om ook even op de choppers te reageren...love my big guy.



ImageUploadedByTapatalk1358082997.270437.jpg
 
Back
Naar boven