Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Elke beginnende motorrijder heeft ook een aanhanger thuis staan?..

Heb hem na de rit(10min) maar goed gewassen...

K*tzooi.. ik moet vandaag mijn motor ophalen bij de motorzaak.. pekel vreet hem op vandaag denk ik haha... gelukkig is het goed weer hierzo

Wat overdreven..
Rij al de hele week met de motor, zelfs me helm proeft naar zout

Hoor de afgelopen weken alleen maar mensen zeuren over kou en pekel :rolleyes:
 
Wat overdreven..
Rij al de hele week met de motor, zelfs me helm proeft naar zout

Hoor de afgelopen weken alleen maar mensen zeuren over kou en pekel :rolleyes:

Ben gewoon zuinig op mijn spullen en pekel is gewoon rotzooi, oke hij rot nie weg na 1x rijden maar wel veelvuldig in pekel rijden en niet wassen. Verkort de levensduur van metalen blanke delen en je krijgt een lelijke waas over je onderdelen. Bij autos zit er tectyl aan de onderkant etc op een motor nie want ziet er niet uit.
 
Ben gewoon zuinig op mijn spullen en pekel is gewoon rotzooi, oke hij rot nie weg na 1x rijden maar wel veelvuldig in pekel rijden en niet wassen. Verkort de levensduur van metalen blanke delen en je krijgt een lelijke waas over je onderdelen. Bij autos zit er tectyl aan de onderkant etc op een motor nie want ziet er niet uit.

ja maar zo'n ding koop je toch om mee te rijden? beetje zonde om hem de helft van het jaar in de schuur te laten staan. en mocht er roest op komen dan kun je dat er met spul afpoetsen.
 
Meeste zien het als hobby en rijden niet met regen en pekel.
 
't Is 8 graden ongeveer dus ga zo in ieder geval met de motor naar de gym, misschien daarna nog even stukje jagen.
 
Ben momenteel bezig om mijn honda shadow vt600 naar bobber Style om tebouwen.
Zo was hij eerst
6s5qfd.jpg


Na wat demonteren en slijpwerk met mijn hulpje

2qbyp7q.jpg


fx84fk.jpg


En in deze Style moet hij worden, maar zover ben ik nog lang niet.

dolzeg.jpg


Groetjes, Berry.

Super vet!

Ben zelf bezig met mijn yamaha maxim xj700
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(foto van google maar vergelijkbaar)
hardtail van gemaakt, side mount kenteken, solo seat met 12,5cm veren, heel kort achterspatbord, iron cross achterlicht, iron cross spiegels met ingebouwde knipperlichten, ander stuur en het geheel matzwart incl het blok. Hoop volgende week klaar te zijn, fotos volgens

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 21:54 ----------

2el9py1.jpg


vond nog een foto van toen ik net begonnen was..
 
17dZPX6.jpg


Zaterdag nog even aan de TLR gesleuteld...moet nog spoedig het e.e.a. gedaan worden!

-K&N lucht filter is geplaatst
-PCIII is geplaatst
-Nieuwe kettingset
-Nieuwe set banden
-Knipperlichten vervangen (1 was defect)
-Klein grut als bougies, olie filter enz

Moet nu nog kijken of ik tijd kan maken voor de pazzo's plaatsen en of ik de GI afgesteld krijg want die doet nog steeds niet wat die moet doen.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/motor-topic-80743/f15/motor-topic-80743/f15/motor-topic-80743/

Zaterdag nog even aan de TLR gesleuteld...moet nog spoedig het e.e.a. gedaan worden!

-K&N lucht filter is geplaatst
-PCIII is geplaatst
-Nieuwe kettingset
-Nieuwe set banden
-Knipperlichten vervangen (1 was defect)
-Klein grut als bougies, olie filter enz

Moet nu nog kijken of ik tijd kan maken voor de pazzo's plaatsen en of ik de GI afgesteld krijg want die doet nog steeds niet wat die moet doen.

Genoeg te doen , pazzo's plaatsen = 10min? Welke GI heb je Gipro? Plug en play toch? of zn moeilijke

Gister ook even 2 uur gereden in het heuvelland , als de zon weg was had ik wel koude vingers met de zomerhandschoenen. Daarna de motor even afgespoeld, toch maar wachten op iets beter weer.

295bnli.jpg
 
Genoeg te doen , pazzo's plaatsen = 10min? Welke GI heb je Gipro? Plug en play toch? of zn moeilijke

Gister ook even 2 uur gereden in het heuvelland , als de zon weg was had ik wel koude vingers met de zomerhandschoenen. Daarna de motor even afgespoeld, toch maar wachten op iets beter weer.

295bnli.jpg

Bruut ding man! :eek:
 
Genoeg te doen , pazzo's plaatsen = 10min? Welke GI heb je Gipro? Plug en play toch? of zn moeilijke

Gister ook even 2 uur gereden in het heuvelland , als de zon weg was had ik wel koude vingers met de zomerhandschoenen. Daarna de motor even afgespoeld, toch maar wachten op iets beter weer.

295bnli.jpg

Zou inderdaad plug en play moeten zijn maar hij leert niet in learning modus! Stekker verbindingen en bekabeling nu al nagekeken en weer geprobeerd maar geen resultaat...

Pazzo's is opzich zo gebeurd alleen staat de TLR hier 30 min vandaan en kan ik alleen in de weekenden er aan sleutelen..die bij mij al overvol zitten met andere afspraken.
 
Gister nog gereden. Police achter ons aan alles. Goed afgelopen.

Adhoc als je hulp nodig hebt laat maar weten.
 
Zou inderdaad plug en play moeten zijn maar hij leert niet in learning modus! Stekker verbindingen en bekabeling nu al nagekeken en weer geprobeerd maar geen resultaat...

Pazzo's is opzich zo gebeurd alleen staat de TLR hier 30 min vandaan en kan ik alleen in de weekenden er aan sleutelen..die bij mij al overvol zitten met andere afspraken.

Heb ik al eens eerder gehoord dan blijf de display ook in L mode knipperen toch?
 
Heb ik al eens eerder gehoord dan blijf de display ook in L mode knipperen toch?

Klopt! Weet je toevallig ook de oplossing er voor?:D
 
Klopt! Weet je toevallig ook de oplossing er voor?:D

pff heel google staat er vol mee , zit toevallig ook op het motorforum en daar zie ik het regelmatig langskomen.

Helaas heb ik dus geen oplossing gents.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven