MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wat is dit nou weer voor diva gedrag ;)

heb jij je kop al kaal geschoren of kan je haar niet door de war? ik ben op zoek naar een vette hoed.

Ja echt gedaan! No more vetkuif! :janken:
 
vandaag me motor opgehaald en ik zou willen dat ik kon zeggen dat ie nu in de schuur staat maar helaas is me schuurdeur te smal. morgen maar een zeiltje halen
 
Heb die van mij ook weer lopend. Kabelboom vernieuwd.

In de mei vakantie, even overspuiten. Remmetjes controleren.
Nieuw achterbandje er op.

Moet nog een nieuw helm halen. Helm is nu verrot. Eend gekopt. K*t beeste
 
Heb die van mij ook weer lopend. Kabelboom vernieuwd.

In de mei vakantie, even overspuiten. Remmetjes controleren.
Nieuw achterbandje er op.

Moet nog een nieuw helm halen. Helm is nu verrot. Eend gekopt. K*t beeste

wat is er stuk aan je helm? je zou verwachten dat die meer aan zou kunnen dan een eend. zeker wel schrikken zoiets?
 
wat is er stuk aan je helm? je zou verwachten dat die meer aan zou kunnen dan een eend. zeker wel schrikken zoiets?

Vizier en het scharnier werk.

Was wel schrikken ja. Snap nog steeds niet hoe ik er op ben blijven zitten.

Hopelijk hebben ze wat moois in mat zwart.
 
vandaag me motor opgehaald en ik zou willen dat ik kon zeggen dat ie nu in de schuur staat maar helaas is me schuurdeur te smal. morgen maar een zeiltje halen

Damn das wel erg k*t!
Is dat wat vertrouwd daar in Eustepaak?!
 
Damn das wel erg k*t!
Is dat wat vertrouwd daar in Eustepaak?!

er staat hier voor bij de deur al jaren een dragstar van me buurman. mijne zet ik denk ik naast me schuur, dan moet ik eerst door een deur die alleen voor bewoners is te openen.
 
straks maar weer is een stukkie rijden denk ik:D
 
Heb mn accu er nog niet eens in geschroeft. Die boete van 500 euro vorig jaar zomer zit nog steeds in mn hoofd.
Vind het rijden gewoon niet meer leuk.
 
Heb mn accu er nog niet eens in geschroeft. Die boete van 500 euro vorig jaar zomer zit nog steeds in mn hoofd.
Vind het rijden gewoon niet meer leuk.

Pfoe das een flinke, snelheidsovertreding bij wegwerkzaamheden ofzo?
 
Nee was op een dijk in 60 gebied. Alle 3 een boete voor 48 te hard na correctie.
 
Heb mn accu er nog niet eens in geschroeft. Die boete van 500 euro vorig jaar zomer zit nog steeds in mn hoofd.
Vind het rijden gewoon niet meer leuk.

Het lijkt ofdat je daarom niet graag meer gaat rijden, kan toch de oorzaak niet zijn?
 
Jawel, want die motor heb ik om me uit te leven en hard te rijden en zo ongeveer alle verkeersregels te overtreden, wel met gezond verstand natuurlijk.
en financieel kan ik het nu niet hebben om weer een vette boete te krijgen. Dat zou dan al de 2e 30+ overtreding zijn in een jaar dus nog wat euro's er bovenop.
 
boetes zijn idd achterlijk hoog...... als je betrapt wordt op winkeldiefstal dan ben je nog niet eens 200 euro kwijt volgens mij.


potverdomme zeg winkelen is een hel maar motorkleding kopen is net zoiets maar dan 10x erger. ik ben ****ing 4 uur bezig geweest om allerlei rotzooi te passen. ik ben er achter dat ik een raar hoofd heb (eigenlijk heb ik het altijd wel geweten). er waren maar 3 integraalhelmen in 2 enorme winkels die goed zaten.
helm moet besteld worden omdat ik matzwart wou, ik hoop dat die onder me zadel past anders moet ik hem omruilen.
broeken was ook een hel. enige textiel die paste was van boven enorm wijd en me knie beschermingsdingen konden nog alle kanten op (volgens mij levensgevaarlijk op die manier), dus alleen een spijkerbroek gekocht. ik moet nog wat zien te vinden voor de winter. en ik heb een zwarte jas en handschoenen gekocht.
 
Zijn hier ducati rijders aanwezig ?
Ik ben van plan binnenkort aan men motorijbewijs te beginnen . En me volgend jaar een ducati hypermotard of panigale aan te schaffen.

Zijn jullie tevreden over ducati . De aanschafprijs ligt wel behoorlijk hoog vind ik , maar als de onderhoudskosten meevallen durf ik er wel voor te gaan ;).

Ducati%201199%20Panigale%2012%20%204.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=QtkMdSME9FQ
 
boetes zijn idd achterlijk hoog...... als je betrapt wordt op winkeldiefstal dan ben je nog niet eens 200 euro kwijt volgens mij.


potverdomme zeg winkelen is een hel maar motorkleding kopen is net zoiets maar dan 10x erger. ik ben ****ing 4 uur bezig geweest om allerlei rotzooi te passen. ik ben er achter dat ik een raar hoofd heb (eigenlijk heb ik het altijd wel geweten). er waren maar 3 integraalhelmen in 2 enorme winkels die goed zaten.
helm moet besteld worden omdat ik matzwart wou, ik hoop dat die onder me zadel past anders moet ik hem omruilen.
broeken was ook een hel. enige textiel die paste was van boven enorm wijd en me knie beschermingsdingen konden nog alle kanten op (volgens mij levensgevaarlijk op die manier), dus alleen een spijkerbroek gekocht. ik moet nog wat zien te vinden voor de winter. en ik heb een zwarte jas en handschoenen gekocht.

Discutabel: zijn boetes te hoog? Sinds ik een dochter heb denk ik daar anders over. Heb zelf 2 x 380 euro mogen aftikken tijd terug voor iets te hard door rood rijden. Als je erover nadenkt........kan een klein kind oversteken die van mama heeft geleerd dat ze mag oversteken als ze groen heeft. Dus ik leg me daar bij neer. Heeft mij tot denken aangezet en mag voor mij zelfs zwaarder bestraft worden (door rood rijden). Wat ik wel spijtig vind zijn de boetes voor te hard rijden. Who gives a **** en wie heeft er last van als je om 2 uur 's nachts met 200 over de snelweg knalt.

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:48 ----------

Zijn hier ducati rijders aanwezig ?
Ik ben van plan binnenkort aan men motorijbewijs te beginnen . En me volgend jaar een ducati hypermotard of panigale aan te schaffen.

Zijn jullie tevreden over ducati . De aanschafprijs ligt wel behoorlijk hoog vind ik , maar als de onderhoudskosten meevallen durf ik er wel voor te gaan ;).

Ducati%201199%20Panigale%2012%20%204.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=QtkMdSME9FQ

Kan niets anders zeggen dan: goede keus !
 
Discutabel: zijn boetes te hoog? Sinds ik een dochter heb denk ik daar anders over. Heb zelf 2 x 380 euro mogen aftikken tijd terug voor iets te hard door rood rijden. Als je erover nadenkt........kan een klein kind oversteken die van mama heeft geleerd dat ze mag oversteken als ze groen heeft. Dus ik leg me daar bij neer. Heeft mij tot denken aangezet en mag voor mij zelfs zwaarder bestraft worden (door rood rijden). Wat ik wel spijtig vind zijn de boetes voor te hard rijden. Who gives a **** en wie heeft er last van als je om 2 uur 's nachts met 200 over de snelweg knalt.

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:48 ----------



Kan niets anders zeggen dan: goede keus !


ik had het dan ook over zinloze boetes.
 
ik had het dan ook over zinloze boetes.

Idd , ik heb ook men eerste snelheidsboete te pakken . Om 1 uur s'nacht op de autosnelweg . 3 vrije rijbanen maar tijdens de dag zouden er wegwerkzaamheden plaatsvinden . ik reed 80, je mocht er 70 triestig maar ja is gebeurt ;). Ik dacht dat die snelheid enkel gelde wanneer er werken plaatsvonden dus met werkmannen aanwezig . Weer wat bijgeleerd he :(
Een geluk dat ze net voor mij aan het remmen waren , anders was ik nog gwn lekker aan het cruisen tegen 120 :p
 
Laatst bewerkt:
Zijn hier ducati rijders aanwezig ?
Ik ben van plan binnenkort aan men motorijbewijs te beginnen . En me volgend jaar een ducati hypermotard of panigale aan te schaffen.

Zijn jullie tevreden over ducati . De aanschafprijs ligt wel behoorlijk hoog vind ik , maar als de onderhoudskosten meevallen durf ik er wel voor te gaan ;).

Onderhoud is juist duur aan ducati, staan ze ook om bekend.
Me collega rijd een 1198 en zegt dat hij nog nooit zo'n dure motor heeft gehad kwa onderhoud.

Maar alsnog zou ik er ooit wel een willen hebben, misschien na deze :D
Panigale vind ik ook de mooiste productiemotor, maar zou er niet een als beginnersmotor nemen
 
Back
Naar boven