AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is een intruder als ik het goed heb...




Ieder zijn ding toch? Een busa is trouwens een heerlijke cruzer! Kan je echt km's mee vreten. En van die turbo busa's zijn enkel voor negers met ferme kloten aan hun lijf :p
Wist je trouwens dat er bike's zijn met standaard turbo? Denk maar aan de cx500 :)

Ik moet bekennen, het is persoonlijk. Ik heb datzelfde met auto's (fan van amerikaanse bakken), zodra het iets anders is dan de carbs haak ik al snel af. Kan me voorstellen dat het een kick geeft. En erger nog, ik rijd een V70R, du ja........
 
De rode is idd een aangepaste intruder, lekker voor die max. 100km weggetjes. Voor alle wegen waar je met gemak boven de 100km/u kan zit ik toch liever op mn ninja.
 
Hoe zit het nou met dat nieuwe rijbewijs?

A1 mag je halen vanaf 18
A2 mag je halen 2 jaar nadat je A1 heb
A3 2 jaar na A2 of 24 jaar

Is hier geen weg omheen of tussenregeling ofzo? Kon het nou niet nog 1 jaartje wachten. Geen zin om 3x examen te doen of te wachten tot ik 24 ben...
 
Hoe zit het nou met dat nieuwe rijbewijs?

A1 mag je halen vanaf 18
A2 mag je halen 2 jaar nadat je A1 heb
A3 2 jaar na A2 of 24 jaar

Is hier geen weg omheen of tussenregeling ofzo? Kon het nou niet nog 1 jaartje wachten. Geen zin om 3x examen te doen of te wachten tot ik 24 ben...

Er schijt aan hebben en rijden zonder rijbewijs tot je 24e?
 
Hoe zit het nou met dat nieuwe rijbewijs?

A1 mag je halen vanaf 18
A2 mag je halen 2 jaar nadat je A1 heb
A3 2 jaar na A2 of 24 jaar

Is hier geen weg omheen of tussenregeling ofzo? Kon het nou niet nog 1 jaartje wachten. Geen zin om 3x examen te doen of te wachten tot ik 24 ben...

Volgens mij wordt het vanaf 1 januari aangepast. Vanaf 20 mag je dan voor A2, oftewel 35kw. Je hoeft dan dus maar 2x examen te doen voor een zwaar rijbewijs en bovendien hoef je niet op een brommer te beginnen.
 
Volgens mij wordt het vanaf 1 januari aangepast. Vanaf 20 mag je dan voor A2, oftewel 35kw. Je hoeft dan dus maar 2x examen te doen voor een zwaar rijbewijs en bovendien hoef je niet op een brommer te beginnen.

Dan gaat de leeftijd voor A3 in 1 keer naar 22 dus? Of blijft die op 24?
 
Ondanks het mooie weer nog steeds de accu er niet in gezet. Misschien moet ik hem maar verkopen...
 
Is dat niet die opgefokte GSX-R die je koopt als je niet de capaciteiten hebt het optimale uit de machine te halen. Een turbo op een bike, zo ongelooflijk NOT DONE ! En spuuglelijk ook nog eens.
Haha, wat een extreme haat uit het niets en ook nog eens gebaseerd op, ogenschijnlijk, niets. Normale hayabusa heeft geen turbo, gewoon iets grotere cilinderinhoud en een frame en kappen gemaakt voor hoge snelheden. Je koopt de hayabusa vermoedelijk niet omdat je 'niet de capaciteiten hebt het optimale uit de machine te halen', maar omdat je het gewoon een vette, en mooie motor vindt.
Beetje gekke aannames en ook nog eens fout ingelicht, mesoectosaurus.
 
 
Woensdag examen voertuigbeheersing doen. Zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat, je mag aardig wat fout doen en herkansen dus ik heb goede hoop :p
Ik draai me achtje met slippende koppeling want dat ging me beter af (bochtjes zijn dan wel iets groter), volgens die kerel was het geen probleem zolang ik maar dezelfde snelheid aanhoud.
 
mag je hier eigenlijk motoren te koop zetten?
 
mag je hier eigenlijk motoren te koop zetten?

Volgens mij niet, heb anders nog wel een linkje naar mn harley die te koop staat (special edition, slechts 3000 van gemaakt in 2008, max 10 000 km op teller, origineel op uitlaat na, taxatierapport 26k)
 
mag je hier eigenlijk motoren te koop zetten?

Volgens mij niet, heb anders nog wel een linkje naar mn harley die te koop staat (special edition, slechts 3000 van gemaakt in 2008, max 10 000 km op teller, origineel op uitlaat na, taxatierapport 26k)

Volgens mij mag je hier best een linkje naar je advertentie plaatsen hoor. Heb het al vaker gezien iig, en volgens mij stoort niemand zich daar aan.
 
Back
Naar boven