Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb echt geen flauw idee hoeveel werkstraf men krijgt voor welke misdrijven, kan best zijn dat de verhoudingen krom zijn, zoals ze veel dingen krom zijn in Nederland. Maar 250 waar je 80 mag kan wat mij betreft in bepaalde omstandigheden gerekend worden als zwaar misdrijf. Je kind zal er maar fietsen.

Volgens mij zijn er geen tachtig wegen waar kinderen fietsen in nl. Dan worden het sowieso 60 wegen. 250 is wel gruwelijk hard inderdaad, maar ik ken ook wel 80 wegen waar je flink kunt doorrijden zonder grote risico's.
 
Rijd gaaf he? Wat rij je nu dan? Wilde je eens wat anders?
Niks :(

Maar mijn voorkeur gaat naar een fatboy/nighttrain die goe gecustomized is.
Alleen ontbreken de €€€ voor de moment ;)

De X11 reed ik dagelijks mee toen.
 
24lkmev.jpg


haha iemand op motorforum, 250 waar je 80 mag hahaha:p

hollyy shit!! dat is nog 1300 euro meer als ik had
 
Shoei Hadron 2 gekocht. Foto staat in het show topic.
 
hollyy shit!! dat is nog 1300 euro meer als ik had

heb jij gedaan dan


/ik rij al 3 jaar compleet boetevrij trouwens, met 25kw ging ik nooit echt veel te hard maar nu op vol vermogen merk ik wel dat ik bijne elk ritje boven de invorderingsgrens zit, zal vanzelf wel een keer komen denk ik
 
heb jij gedaan dan


/ik rij al 3 jaar compleet boetevrij trouwens, met 25kw ging ik nooit echt veel te hard maar nu op vol vermogen merk ik wel dat ik bijne elk ritje boven de invorderingsgrens zit, zal vanzelf wel een keer komen denk ik

meerdere keren hier al gemeld, was gelaserd met 221 waar 100 was toegestaan 2350 boete en 6 maand kwijt
 
Fuuuuuuck wat een bedrag. Ik tik dat soort snelheden regelmatig aan, op de een of andere manier kom ik in zo'n rush en gaat die gashendel vol open. Wel altijd op de autoweg/snelweg met die snelheden maar alsnog slechte boel. Misschien toch maar 'n supermotard kopen ofzo. Voor mijn gevoel wordt er alleen amper gecontroleerd, ik ben pas 1 keer geflitst en rij eigenlijk buiten de bebouwde kom standaard zo'n 30 te hard, nog wel ruim binnen de marges van rijbewijs houden maar je zou wel verwachten dat ik dan al meer bonnen zou hebben als er een beetje op gelet werd.
 
Koop gewoon een leuke naked. Heb je daar veel minder last van. Tegenwoordig doen die 1000 cc supersports allemaal 160-170 in de 1e versnelling. Gaat natuurlijk allemaal nergens meer over.
 
Ik zit te denken mijn R1 uit 2007 weg te doen, en een Ducati Hypermotard er voor in de plaats te nemen..
Iemand enige ervaring met deze bike?
reden is dat ik mn R1 alleen fun vind, met snelheden boven de 230...
 
Tegenwoordig is motorrijden niet zo leuk meer als 10 jaar terug, je moet constant kijken of er geen flitspalen langs de weg staan als je juist eens doortrekt. pas nog een boete aangehad omdat ik ergens 5 per uur te hard reed op een verlaten weg.
 
Tegenwoordig is motorrijden niet zo leuk meer als 10 jaar terug, je moet constant kijken of er geen flitspalen langs de weg staan als je juist eens doortrekt. pas nog een boete aangehad omdat ik ergens 5 per uur te hard reed op een verlaten weg.

Dat zal dan nooit meer zijn geweest dan een paar 10tjes lijkt me?
 
50euro ja, toch 50 euro teveel
 
Fuuuuuuck wat een bedrag. Ik tik dat soort snelheden regelmatig aan, op de een of andere manier kom ik in zo'n rush en gaat die gashendel vol open. Wel altijd op de autoweg/snelweg met die snelheden maar alsnog slechte boel. Misschien toch maar 'n supermotard kopen ofzo. Voor mijn gevoel wordt er alleen amper gecontroleerd, ik ben pas 1 keer geflitst en rij eigenlijk buiten de bebouwde kom standaard zo'n 30 te hard, nog wel ruim binnen de marges van rijbewijs houden maar je zou wel verwachten dat ik dan al meer bonnen zou hebben als er een beetje op gelet werd.

je rijdt idd zoo snel te hard. En die snelheid went ook zo makkelijk. Op gegeven moment reed ik elke tour die ik deed wel een keer boven de 200 en standaard overal te hard.
 
Nicky Hayden vind zo een hypermotard best wel leuk denk ik...

http://www.youtube.com/watch?v=Stmu0PEUQX4

Ja geweldig filmpje! wat kan die man rijden!

Ik kom zojuist terug van mijn proefrit! Hypermotard 1100cc evo sp.
Wat een ding! die koppel onderin is echt niet te vergelijken met mn R1!
ook ging het voorwiel in z'n 3 nog simpel omhoog. Moet wel toegeven dat het wel ff wennen was op zo'n apparaat te rijden...
 
ik heb een 2011 zwarte R1, akrapovic uitlaatsysteem met tussenbuis erop, seatcover en zwarte bubbelruit. ingestoken led knipperlichten en led achterlicht met pinkers erin, kont opgetrokken.
ik probeer foto erop te krijgen want kan hier geen bestandje toevoegen.

na 3 maand de eerste keer aangereden op de E40 -> 4500 euro schade aan motor en 5 weken arbeidsongeschikt en 3 maand beentrainingsongeschikt.

2e ongeluk vorig jaar in september aan rode lichten koekelberg, iemand negeerde stoplicht en ik reed in haar flank, 'maar' 1200 euro schade.

rij al 4 jaar motor, nog nooit geflitst, ik vermoed dat er geen ferrometaal in mijn motoren zit...:D
 
Back
Naar boven