XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:rocker::rocker::rocker::rocker:

mto8sp.jpg
 
wat een brutaal ding!
 
Niks voor mij, maar wel heel vet! Geeft ook vast een behoorlijke bak mooie herrie :p
Idd lekkere herrie :)

Nice! Van jou?

Ik kan zulke bikes wel waarderen. Niet te veel chroom en versierinkjes, maar gewoon een strakke brute machine.
Gisteren tot een overeenkomst gekomen met de verkoper.

Nice, dit is pas een motor! Je eerste HD?
Idd eerste HD maar niet eerste motor.

welk type is dit? mooi ding, als ik weer een motor ga kopen word het ook HD
Night rod special met de nodige aanpassingen ;)

wat een brutaal ding!
volledig mee akkoord! :)
 
Gefeliciteerd rijd iig als een trein.

Hard rechtdoor maar in de bochten ontspoord die wel eens?

:jk:
Vet ding maar niet mijn stijl :D wil ooit wel eens op een HD gereden hebben.
 
Hard rechtdoor maar in de bochten ontspoord die wel eens?

:jk:
Vet ding maar niet mijn stijl :D wil ooit wel eens op een HD gereden hebben.

:roflol:

Vraag aan de Stas of je niet die van hem mag testen
 
Mooie bike die HD :thumb:
 
Hard rechtdoor maar in de bochten ontspoord die wel eens?

:jk:
Vet ding maar niet mijn stijl :D wil ooit wel eens op een HD gereden hebben.

nee mijn ding ook totaal niet. Prijs is ook niet in verhouding. Als je ziet wat je krijgt voor die berg geld die je er voor neer moet leggen.......prijs gaat 3x over de kop. Nee laat ze die hoop staal met techniek van 60 jaar terug maar lekker aan de andere kant van het water houden.

afgezien van mijn haat naar amerikaanse troep (ook auto's kunnen ze daar niet maken) zijn choppers sowieso mijn ding niet. Heb het wel eens geprobeerd maar ik sta elke bocht doods angsten uit....alles komt aan de grond.......Nee wat ik wel zou willen rijden naast mijn racer is een BMW gs adventure.
 
Thanks guys.

Hier een filmpke van mijn aarzelend vertrek op een fiets die niet van mij was en na jaren niet meer gereden te hebben :P

http://www.youtube.com/watch?v=4Qqe5Q-Hmok

Beter voorzichtig dan vol op je bek gaan ;)
Als je denkt met zo'n motor alleen maar rechtdoor te kunnen moet je nog een hoop leren. Ken iemand die zo'n motor rijd (en op circuit met supersport) maar hij rijd mening supersport op de weg eruit, ja ook in bochten.
 
Beter voorzichtig dan vol op je bek gaan ;)
Als je denkt met zo'n motor alleen maar rechtdoor te kunnen moet je nog een hoop leren. Ken iemand die zo'n motor rijd (en op circuit met supersport) maar hij rijd mening supersport op de weg eruit, ja ook in bochten.

Ik denk dat het percentage wat slecht kan rijden(geen bochten kunnen rijden etc.) bij supersportbezitters het grootst is. Ik ken mannen met een R1 die werkelijk waar in de broek poepen bij een drupje regen en tijdens het droge alleen rechtdoor kunnen.

Zulke zitten er ook bij bij andere groepen hoor, maar supersports trekt echt het type persoon aan wat z'n motorrijbewijs haalt omdat 'ie dan op een verjaardag kan vertellen dat 'ie R1 rijdt:o




Laatst trouwens op de snelweg 's ochtends; ik rij tussen de file door met normale snelheid, kom ik naast een Poolse auto die hem in een keer naar links gooit terwijl ik ernaast zit. Gelukkig niet geremd en de motor net op tijd naar de zijkant kunnen gooien. Kijk de Pool aan en hij doet alsof er niks aan de hand is. Ik dacht er nog aan om hem voor te laten en dan een mooie deuk in z'n portier te maken en dan verder te rijden, maar kon me inhouden:p
 
Ligt niet aan jou. Rijden gewoon ontzettend veel retards op de weg. Sommige mensen kunnen gewoon niet vooruit kijken, anderen zijn boos omdat ze geen motor mogen van de vrouw en gaan daarom motorrijders irriteren.
 
Ik weet niet van hoe lang dit is, ik maak ook wel domme dingen mee maar niet constant dit soort shit.
 
Back
Naar boven