Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag voor het eerst op m'n thundercatje zonder begrenzers gereden. Veel leuker rijden... :)
 
Volgende week rijbewijs halen en hopelijk EINDELIJK mijn plaat binnen :thumb:


'kijkt naar buiten en begint spontaan te huilen'
Met de nieuwe regels? Hoeveel uur moet je met begeleider rijden?
 
gister laatste rit gereden en daarna de motor in winterslaapstand gezet haha, mij te koud om nog te rijden....
 
Gisteren hele dag in de regen gereden, vandaag focking koud niet normaal.
Ok het is wel slechts een 400cc motorscooter en geen motor maar toch voel die kou en regen net zou goed als een motorrijder.
Pff het wordt weer afzien deze winter net als voorgaande jaren zoals ik het nu zie, ik rij altijd de hele winter door maar omdat het geen motor is telt het niet ;)
Pak wel de snor scooter als het echt zwaar vriest, dan ga je wat minder hard op je bek.
Auto met betaald parkeren en kenteken invoeren en alleen pinnen doe ik niet meer aan.
 
Hopelijk volgend weekend de crosser nog een keer uitlaten..... heb al 5 weken niet gereden door tentamens/k*t weer/geen vervoer etc
 
Volgende week rijbewijs halen en hopelijk EINDELIJK mijn plaat binnen :thumb:


'kijkt naar buiten en begint spontaan te huilen'

Ik zou morgen mijn plaat binnen hebben yeeees! Vrijdag naar DIV loket in Kontich gegaan, geen volk. Lucky me!
 
Gisteren hele dag in de regen gereden, vandaag focking koud niet normaal.
Ok het is wel slechts een 400cc motorscooter en geen motor maar toch voel die kou en regen net zou goed als een motorrijder.
Pff het wordt weer afzien deze winter net als voorgaande jaren zoals ik het nu zie, ik rij altijd de hele winter door maar omdat het geen motor is telt het niet ;)
Pak wel de snor scooter als het echt zwaar vriest, dan ga je wat minder hard op je bek.
Auto met betaald parkeren en kenteken invoeren en alleen pinnen doe ik niet meer aan.

+1

Liever af en toe boete, al wordt het steeds vaker met die nieuwe manier van controleren..

Doe bijna alles op de scooter.

Moet ook maar motor aanschaffen.
Is een kawasaki z850 wat voor iemand die 1.92 is ?
 
Zonde joh, mooiste tijd om te rijden begint net.

vind je? leuk al die bladeren enz op het natte wegdek... vooral in de bochten.
je moet er natuurlijk van houden, ik ben eigenlijk maar een watje, rijd alleen met goed weer, heb hem ook niet voor woonwerk verkeer aangeschaft dus haha.
sterker nog, ik kan niet eens op de motor naar me werk want dan staat mijn bus met gereedschap nog thuis:P haha
 
vind je? leuk al die bladeren enz op het natte wegdek... vooral in de bochten.
je moet er natuurlijk van houden, ik ben eigenlijk maar een watje, rijd alleen met goed weer, heb hem ook niet voor woonwerk verkeer aangeschaft dus haha.
sterker nog, ik kan niet eens op de motor naar me werk want dan staat mijn bus met gereedschap nog thuis:P haha

bladeren vallen wel mee hoor, modder is irritanter.
 
vind je? leuk al die bladeren enz op het natte wegdek... vooral in de bochten.
je moet er natuurlijk van houden, ik ben eigenlijk maar een watje, rijd alleen met goed weer, heb hem ook niet voor woonwerk verkeer aangeschaft dus haha.
sterker nog, ik kan niet eens op de motor naar me werk want dan staat mijn bus met gereedschap nog thuis:P haha

Ligt heel erg aan je rijstijl. Mensen die alleen maar willen blazen, zullen het in de winter minder naar hun zin hebben. Zelf race ik ook weleens een stukje, maar over het algemeen tour ik liever een stukje. In de zomer zweet ik me altijd kapot in dat pak, dus van mij mag het wat koeler. Ideaal tussen de 10-15 graden met een lekker zonnetje en een droog wegdek.
 
+1

Liever af en toe boete, al wordt het steeds vaker met die nieuwe manier van controleren..

Doe bijna alles op de scooter.

Moet ook maar motor aanschaffen.
Is een kawasaki z850 wat voor iemand die 1.92 is ?

Ik vind het ook aso dat ze gewoon alles kunnen koppelen door je kenteken en je bankpas, dus ook als je een andere auto van iemand leent enz.
Niet dat ik iets te verbergen heb maar vind het gewoon te ver gaan dat de optie met muntjes betalen weg is.
Ik rijd bijna alleen nog MP3 zoals velen in de hoofdstad, met een lekker warm beenkleedje.
Motor kan ik wel rijden maar geen rijbewijs voor.
heb ook een Snor ernaast, is toch nog het snelste door de stad.
 
vind je? leuk al die bladeren enz op het natte wegdek... vooral in de bochten.
je moet er natuurlijk van houden, ik ben eigenlijk maar een watje, rijd alleen met goed weer, heb hem ook niet voor woonwerk verkeer aangeschaft dus haha.

Zelfde hier! 3 weken lang zonder auto gezeten en elke dag woon/werkverkeer met de motor gedaan. Was heerlijk! Op de stromende regen vrijwel elke dag na :o Rijd vrijwel alleen met goed weer..maar kou, dat maakt me weinig uit. Thermokleding aan en gaan!

Maar de motor staat nu lekker warm binnen te wachten op het voorjaar!
 
Ik vind het ook aso dat ze gewoon alles kunnen koppelen door je kenteken en je bankpas, dus ook als je een andere auto van iemand leent enz.
Niet dat ik iets te verbergen heb maar vind het gewoon te ver gaan dat de optie met muntjes betalen weg is.
Ik rijd bijna alleen nog MP3 zoals velen in de hoofdstad, met een lekker warm beenkleedje.
Motor kan ik wel rijden maar geen rijbewijs voor.
heb ook een Snor ernaast, is toch nog het snelste door de stad.

Zal is kijken of ik je spot ;)
Ik heb sinds kort me motor rijbewijs , had nooit zin om hem te halen.
Je kan ze kopen.


Big brother is watching
 
Zal is kijken of ik je spot ;)
Ik heb sinds kort me motor rijbewijs , had nooit zin om hem te halen.



Big brother is watching

Big brother watcht idd beetje teveel, was ook al voorspeld in de boeken en films van jaren 70 en 80.
Lijkt me wel wat zo een motorrijbewijs :D al vind ik 3 wielen erg lekker want ben met twee wielen wel een keer onderuit gegaan en heb gezien hoe weinig daar voor nodig is.

Je zal me vast wel eens gezien hebben niet wetende dat ik dat was, heb zo een herrie pot er onder.
In het centrum gebruik ik het meest me goeie ouwe mallescooty met blauw plaatje, heb dat kreng ook alweer 3 jaar.
 
Gisteren hele dag in de regen gereden, vandaag focking koud niet normaal.
Ok het is wel slechts een 400cc motorscooter en geen motor maar toch voel die kou en regen net zou goed als een motorrijder.
Pff het wordt weer afzien deze winter net als voorgaande jaren zoals ik het nu zie, ik rij altijd de hele winter door maar omdat het geen motor is telt het niet ;)
Pak wel de snor scooter als het echt zwaar vriest, dan ga je wat minder hard op je bek.
Auto met betaald parkeren en kenteken invoeren en alleen pinnen doe ik niet meer aan.


Beter koop je zon textiel pak die krengen zijn enorm warm. Ik rij nog zonder voering en me tshirt is nat van het zweet als ik me jas uit trek.
Ik had het gevoel dat me benen aardig beschermt waren tegen de wind op me scooter, daar moest ik op me chopper in het begin wat aan wennen.
Niets dan respect voor mensen die doorrijden, beter als de mooiweerrijders die een paar km per jaar afleggen.

Morgen weer 2 ritjes maken en zaterdag ook 1!
 
Laatst bewerkt:
Beter koop je zon textiel pak die krengen zijn enorm warm. Ik rij nog zonder voering en me tshirt is nat van het zweet als ik me jas uit trek.
Ik had het gevoel dat me benen aardig beschermt waren tegen de wind op me scooter, daar moest ik op me chopper in het begin wat aan wennen.
Niets dan respect voor mensen die doorrijden, beter als de mooiweerrijders die een paar km per jaar afleggen.

Morgen weer 2 ritjes maken en zaterdag ook 1!


Thanks voor de tip!
Ik zat er al over te denken maar ga van de week ff kijken voor zo een jas, op de scooter met beenkleed en dikke jas in de stad gaat nog wel maar op de mp3 met hogere snelheden werkt een gewone jas niet meer inderdaad.

Ja ben ik met je eens wat betreft mooi weer rijders, die hebben vaak ook het meeste kritiek op alles en iedereen.
 
She made it home :)

Heb haar black thunder gedoopt want wat een herrie! :D

152z33p.jpg
 
Back
Naar boven