AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee, zijn bike is dik.
Nee hoor , hij is ook gewoon dik
smug.png
;)
 
Vandaar dat ik me onderkinnen heb weggesoept.

Moet ik nu iets aan me kenteken laten veranderen? Op google vind ik alleen dat het moet bij een auto.

Je kenteken zit prima op deze manier, kun je geen boete voor krijgen o.i.d.
 
Bij mij hangt ie er lekker naast :who:

2q3ox9i.jpg
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Het weer ziet er best goed uit vandaag, misschien strax nog even een uurtje jagen.
 
Ik ga even op de lekdijk kijken denk ik, gewoon een beetje rustig cruisen. Laatst mocht ik daar nog 250 euro aftikken, omdat ik 80 in een 60 gebied reed :(
 
Ik ga even op de lekdijk kijken denk ik, gewoon een beetje rustig cruisen. Laatst mocht ik daar nog 250 euro aftikken, omdat ik 80 in een 60 gebied reed :(

Populaire dijk onder motorrijders toch? Dan is de pliesie er als de kippen bij... Zonde geld:(

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Bij mij hangt ie er lekker naast :who:

2q3ox9i.jpg

Dat kan wel eens voor problemen zorgen denk ik.
 
Populaire dijk onder motorrijders toch? Dan is de pliesie er als de kippen bij... Zonde geld:(

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------



Dat kan wel eens voor problemen zorgen denk ik.

als de wouten het zien krijg je daar gewoon een prent voor ja. het kenteken is namelijk vanaf rechts niet te lezen.
 
Hier in België rijden de meeste choppers/customs zo rond, met de plaat opzij, denk niet dat ze daar hier zo snel naar kijken..
 
Toch weer een mooie 100 km op de teller gezet vandaag :). Veel kouder moet het voor mij niet worden trouwens, onder de 5 graden pas ik.
 
Toen ik nog geen auto had reed ik met de R1 met -10 en door de sneeuw over de A4 naar Den Haag. Moet er nu niet meer aan denken. Hij staat al een paar maanden werkloos in de garage.
 
Word van rechts geflits dus is je plaat niet goed zichtbaar ervoor.
 
Net even me maat opgehaald (motor pech) met mijn motor :(
oli slang (oli koeling) knalde eraf , volgens mij heeft hij en of ik mazzel gehad aangezien de oli overal zat..:o

heb ik morgen weer wat te doen..
 
Zonet ook nog een ritje gedaan. Wat een mooie weer toch.
 
Back
Naar boven