AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Net even me maat opgehaald (motor pech) met mijn motor :(
oli slang (oli koeling) knalde eraf , volgens mij heeft hij en of ik mazzel gehad aangezien de oli overal zat..:o

heb ik morgen weer wat te doen..

Dat is echt balen..
Maar hoe heb je de motor dan mee terug gekregen ?
 
Komt leuk geluid uit, maar tel je toch al zo'n 400 euro voor neer. Zelf vind ik het zonde om er zo een voor m'n r125 aan te schaffen aangezien ik deze motor meteen de deur uitgaat zodra ik zwaarder rijbewijs heb

Valt mee toch? Voor mn R1 waren ze een tikkie duurder;)
 
verder heeft ie een schaamrand van een kilometer breed, betekent dus dat een 125 te traag gaat om fatsoenlijk een bocht door te knallen ;) (of hij kan voor geen meter rijden:D)

ding is net nieuw man, logisch dat ze nog een kilometer breed zijn. En waarom kan je geen fun beleven op een 125 als je een 1000 bent gewend, echt van die onlogische uitspraken man. Ik rij een 600, en zou soms wel een 125 willen hebben als ik in Luxemburg ben of zoals laatst op Lelystad, lekker ego'tjes van de 1000cc-mannenclub krenken.
 
ding is net nieuw man, logisch dat ze nog een kilometer breed zijn. En waarom kan je geen fun beleven op een 125 als je een 1000 bent gewend, echt van die onlogische uitspraken man. Ik rij een 600, en zou soms wel een 125 willen hebben als ik in Luxemburg ben of zoals laatst op Lelystad, lekker ego'tjes van de 1000cc-mannenclub krenken.

Was sarcastisch over die schaamrand...
en hou toch op man, je praat alsof je Rossi bent.
met een 125 cc fietsje rij je echt geen 1000 zoek..
 
Was sarcastisch over die schaamrand...
en hou toch op man, je praat alsof je Rossi bent.
met een 125 cc fietsje rij je echt geen 1000 zoek..

Op lange afstand niet, maar op platteland binnendoor wel, zo'n 125 is veel behendigbaar.
Toen ik nog motorcross deed reed ik een 144 reed toen ook sommige 250 en 450cc's zoek..
 
Was sarcastisch over die schaamrand...
en hou toch op man, je praat alsof je Rossi bent.
met een 125 cc fietsje rij je echt geen 1000 zoek..

Op Assen niet nee, op Lelystad wel.

We praten wel over een 2-takt 125, zo'n 4-takt is gelijk al wat minder snel.
 
Op lange afstand niet, maar op platteland binnendoor wel, zo'n 125 is veel behendigbaar.
Toen ik nog motorcross deed reed ik een 144 reed toen ook sommige 250 en 450cc's zoek..

Waar slaat dit op? mijn boot gaat ook harder over het IJsselmeer dan een crossmotor.. **** logic.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Op Assen niet nee, op Lelystad wel.

We praten wel over een 2-takt 125, zo'n 4-takt is gelijk al wat minder snel.

We praten toch over die R125...? die is 4takt?
 
Waar slaat dit op? mijn boot gaat ook harder over het IJsselmeer dan een crossmotor.. **** logic.

Jij snapt er echt geen drol van he.
Een lichtere motor is behendigbaarder in de bochten. Platteland is veel bochten... Dus ben je met een lichtere 2 takt machine veel sneller
 
en nogmaals, zelfde rijder op een 125 & een 1000, ben je sneller op die 1000.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Jij snapt er echt geen drol van he.
Een lichtere motor is behendigbaarder in de bochten. Platteland is veel bochten... Dus ben je met een lichtere 2 takt machine veel sneller

Wij praten over straat motoren. geen crossmotoren...
 
en nogmaals, zelfde rijder op een 125 & een 1000, ben je sneller op die 1000.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------



Wij praten over straat motoren. geen crossmotoren...

Nee want als je een 125 gewend bent dan kun je zo'n 1000 niet houden, die vliegt onder je kont vandaan
 
Nee want als je een 125 gewend bent dan kun je zo'n 1000 niet houden, die vliegt onder je kont vandaan

Wat een onzin... heb je überhaupt wel eens op een 1000 gereden?
 
en nogmaals, zelfde rijder op een 125 & een 1000, ben je sneller op die 1000.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------



Wij praten over straat motoren. geen crossmotoren...

Ik praat over crossmotoren, is veel vetter namelijk

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Wat een onzin... heb je überhaupt wel eens op een 1000 gereden?

Nee wel op een 85 een 144 en een 250
 
Ik praat over crossmotoren, is veel vetter namelijk

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------



Nee wel op een 85 een 144 en een 250

Je lult dus zomaar wat... oki.
 
Back
Naar boven