XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Door de beperkingen die hangen aan je rijbewijs heb je geen andere keus dan een 125cc.

De vergelijking 125 en 600/1000 gaat nergens over. Was m'n 1000 bijna kwijt, van maatje hebben ze gestolen.
 
Mijn vorige bike was ook gestolen, maar goed ook, wilde er van af ;)
Maar met zon pk monster ben je idd al snel in de "dangerzone" qua innemen van het rijbewijs..:(
 
Ook erg gewild voor de roversbende.
 
Die kerel op die 125 kan ook veeeeel beter rijden dan die anderen.

True true

In de praktijk zoals we rondrijden blijft zo'n 125 een ''brommertje'', een 600 een echte motor en een 1000 een beest.
Vandaar dat ik het nog ff bij m'n 600 houd. :D
 
Kan je wel dikke sprintjes trekken bro, 0-100 in een seconde of 12/13 ?? :roflol:

Jij moet eens op een Honda CR 125 oid rijden. Zijn er ook wel met kenteken voor de weg. Als je een fatsoenlijke hebt trek je hem bijna ieder versnelling op gas op het achterwiel. Pure fun. Onvergelijkbaar met een 125cc 4 takt, dat is inderdaad niet veel aan.

Ik heb zelf een Honda CR 80 gehad, nog een minder snelle dus, maar die dingen trekken echt ziekelijk op, niet zo zeer qua snelheid vergeleken met een r1, maar je ligt zo achter over. Ik rij zelf trouwens op een KLX 650 R en een VFR800 FI, dus heb wel wat vergelijkingsmateriaal.
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
[Link niet meer beschikbaar]
 
Er ligt zoveel pekel in Noord-Holland :(
 
wel een leuke discussie over die 125cc en die 1000cc :D

1 ding weet ik wel met een honda rs250 of een yamaha tz250 rijd je elke moderne 1000 compleet zoek op het circuit.....
 
wel een leuke discussie over die 125cc en die 1000cc :D

1 ding weet ik wel met een honda rs250 of een yamaha tz250 rijd je elke moderne 1000 compleet zoek op het circuit.....

Dat is ook ander speelgoed dan zo'n 125je...:D
 
Vandaag weer heerlijk 400km rond getuft :)
 
400:eek:

heb het na een kilometer of 80 wel gehad voor de lol.
 
RD500cc YPVS :cool:
ik heb nog steeds spijt dat ik die weg gedaan heb :(

ook een super fiets!!! alleen ga je het op het circuit afleggen op rijwielgedeelte en remmen. Zet je zo'n rd blok in een modern frame en tune je em een beetje naar ongeveer 120pk dan ben je een koning op de baan........als je je broek tenminste droog weet te houden :D
 
Een flinke 2 takt blijft gewoon echt heftig, wil er ooit ook nog 1 als projectje voor erbij.
De mannen van mcn zullen aardig wat rij ervaring hebben op veel verschillende motoren.
Aan het commentaar en enthousiasme van die vent te horen merk je gewoon dat dit ding niet voor iedereen is weggelegd.
Een 2 takt 800cc twin van een sneeuwscooter. :D



The howling 2-stroke Tul-Aris racer is ridden in this week's MCN. The bike, which features an 800cc parallel twin engine from a snowmobile, was built by the head of R&D for Renault F1. Watch the clip to see what MCN road tester Michael Neeves makes of the Tul-Aris. Plus, see this week's paper for more on what it's like to ride and full tech details. Note: Apologies for the sound quality in some clips.
http://www.youtube.com/watch?v=jQoY7ECyoN8
 
Back
Naar boven