XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer aardig stukkie wezen touren, zal er nog veel pekel op de weg liggen?
 
Volgens mij valt t wel mee.. Geen regen daar waar jij woont??:-O
 
Haha, jij gaat lekker touren door de regen?? En klopt idd. Maar dan moet t wel flink regenen hoor ;)
 
Haha, jij gaat lekker touren door de regen?? En klopt idd. Maar dan moet t wel flink regenen hoor ;)

Oke thanks, ja maakt me niks uit hehe. Als ik zin heb om te rijden dan stap ik op dat ding, echt de beste aankoop die ik ooit heb gedaan naast me snorscootertje (en me sauna).

Toen ik nog beroerde helm had heb ik me wel 1x bang op de motor gevoelt. Toen reed ik op een 100km p u weg in het donker en het regende en hagelde echt snoeihard. Ik kon me klep niet dicht hebben want dan zag ik niks door alle lichten en me beslagen vizier, en elke x als er een vrachtwagen me tegemoet kwam dan kwam er een lading water en wind over me heen en sloeg me klep dicht.
Ik heb er weinig behoefte aan om zoiets nog eens mee te maken, maar voor de rest maken de weersomstandigheden me niet zoveel uit.
 
Gisteren Avb gehaald, heb 12 lessen gehad dus volgens lijstje op de vorige pagina toch nog gemiddeld :) Had ook geen echte ervaring op 2 wielen, naast dan een lullig 25 km/u ding.
 
Hahaha hagel met een open helm = having a bad time.
Motor is ideaal in de spits, en met mooi weer is het helemaal prachtig :d
 
Gisteren Avb gehaald, heb 12 lessen gehad dus volgens lijstje op de vorige pagina toch nog gemiddeld :) Had ook geen echte ervaring op 2 wielen, naast dan een lullig 25 km/u ding.

Gefeliciteerd!

Mijn motor wordt volgende week opgehaald voor onderhoud plus wat nieuwe dingetjes. Dus vanaf eind volgende week weer lekker rijden! heerlijk!
 
akrapovic megaphone uitgeprobeert op de r6, maak een gruwelijk geluid maar te hard omdat er geen kat tussen zit.
dus bij deze te koop:
akrapovic megaphone r6

bij interesse pm.
 
5 tientjes geboden! ;)
 
Morgen 14 graden! Jajaaa lekker met de motor morgen!
 
ja heerlijk weer, morgen idd ff wat rondrijden
 
Wie zegt dat je met een harley geen bochten kan nemen :)

wgudxg.jpg
 
:eek: Een half centimeterke!

Nou ja, heb er nog maar een 400km mee gereden en voor de eerste keer met madam achterop.
Met het betere weer begint het vertrouwen in de machine te komen. :)
 
Zal vanavond eens een foto van mijn vmax posten:)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Hieronder 2 fotos van mijn motor.
Het is een Yamaha v-max uit het jaar 1997.
Inmiddels is vrijwel alles eraan veranderd op de voorvork na.
Blok is opgeboord van 1200cc naar 1310cc.
Motor is voorzien van lachgas.
Open filters en een dynojetkit stage 7
Dikkere uitlaatbochten, zwaardere koppeling.
Langere 5e versnelling, afgedraaid vliegwiel.
Andere blokdelen, velgen, kappen, sterkere achterbrug, ander stuur, spiegels en noem zo maar op.
:D
Motor heeft zonder lachgas 184pk en met lachgas 242. Koppel zit op 125nm en 170nm met lachgas.
Heb hem vanaf me 21ste nu bijna 4 jaar en uiteindelijk heeft hij meer uit elkaar gelegen als inelkaar.. maargoed, na 3 jaar bouwen en versleutelen heb je dan ook wa.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooi ding. Vraag me alleen af wat je met 242 pk moet. :D
 
Zozo heftig ding hoor!
Gebruik je dat lachgas ook echt weleens?
En als er toch al zoveel aan veranderd/getuned is, waarom geen turbo?

Wat een ****ing lekker weer was het trouwens vandaag, aardig wat motorrijders tegengekomen ook, tijdens me ritje.
 
Back
Naar boven