Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooi gedaan Trem! Als nieuw!

Kudo's voor dat poetswerk man. Ik heb ooit wel eens de kop van mijn auto-motor zover gepoetst.. doe ik nooit meer, wat een hels karwei!!! Heb sindsdien veel waardering voor dit soort klussen. Ik was er overigens 6 weken mee bezig.

Thanks jongens. Ik vind mooi werk joh. Lekker poetsen. Je hebt snel eer van je werk. Wel tijdrovend idd. Denk dat dempertje toch zo 2 uurtjes heeft gekost maar is soort yoga voor mij, lekker rustgevend haha.:D
 
Met mijn maatje gaan rijden:

108e7vb.jpg
 
Gister een husqvarna nud 900r langs zien horen en voelen rijden :)
 
Gister een husqvarna nud 900r langs zien horen en voelen rijden :)

Die RoyalJordanian op YT deelt ook hartverzakkingen uit her en der met zon Nuda en Akropovic uitlaat. Heb er nog nooit één in het echt mogen zien maar het lijkt me echt een bruut ding.

Alleen zoiets rijdt volgens mij voor geen meter op de snelweg?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nice man!!! mooie motor ook ;)

Ben alweer spullen aan het verzamelen voor volgend race seizoen.

Ben 3 weken terug ook aan een hernia geopereerd dus hoop dat ik dit jaar ook wat relaxter op de motor zit. Kan ik eindelijk mijn rondetijden eens echt gaan verbeteren :D

Ho Ho Ho :trollfacex:


Is niet mijn motor,
helaas :D
 
'' De motor is onder voorbehoud al verkocht aan iemand anders.''

:huilen:
 
Het motor seizoen gaat er bijna weer aankomen! Heb vorig weekend mijn Thundercat ook weer eens buiten gezet om te kijken hoe het ermee was. Ik heb er vorig jaar echt veel te weinig op gereden, zonde eigenlijk!
Wil de motor eigenlijk eerst even een goede beurt laten geven, dit is alweer ruim twee jaar geleden. Ketting / tandwielen zullen nog wel goed zijn, maar wellicht even een setje nieuwe banden. Ook begreep ik dat de remleidingen eens in de 5 jaar vernieuwd moeten worden, wellicht zit dat er ook wel aan te komen.

Zat wel te twijfelen om ook eens te kijken voor een andere motor, waarbij je iets 'rechterop zit'. Thundercat is toch nog vrij sportief, waarbij je behoorlijk naar voren hangt vind ik persoonlijk. Zo had ik bijvoorbeeld een mooie FZ6N (en ook een S versie) gezien, waarbij ik de dealer (Motoport) een mail had gestuurd met de vraag wat mijn Cat (uit 2004, met ruim 14.000km op de teller) nog waard zou zijn. Krijg ik een mail terug 'afhankelijk van de staat, tussen de 100 en 1500 euro'. Wat een belediging.. :o
 
Jammer man. ik ben puur sang een buikschuivert maar deze vind ik toch echt mooi :cool:, of heb je wat nieuws in het vat :D ?
 
Ik ben verliefd geworden op het geluid van een fatboy van 1993 (carburator).
Motor is momenteel volledig standaard (behalve een mod op de uitlaat).
Die wil ik verbouwen naar mijn goesting beetje zoals deze:

j8lcid.jpg
 
Oo wauw :cool: je pikt ze wel uit, of misschien begin ik toch is wat ouder te worden :)
 
Ja lap zeg, night rod is al verkocht :cool:
 
Back
Naar boven