AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mijn WW-fiets, ik-laad-hem-vol-voor een week kamperen-fiets, even door het bos-fiets, overhard is sneller-fiets

919903_360609084060626_2030435364_o_zpsgdsvdkid.jpg
 
Ik ga toevallig zaterdag bij een Thundercat kijken. Heb je foto's en een vraagprijs?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vraagprijs, nee niet echt. Spruitstuk is doorgeroest, maakt aardig wat lawaai nu (vind ik zelf wel mooi) Zit een knikje in clip on. Ketting en tandwielen en banden zijn nog wel goed. Heb geen prijs in m'n hoofd maar rij er gewoonweg veeeeel te weinig mee om hem te houden.
 
Alpinestars zou je toch moeten ingeraken. Met een nieuw pak altijd effe onder een lauwe douche gaan staan en dan wat bewegen.
Haha ben je serieus? Met een nieuw pak aan ff douchen :laugh: Die tip ken ik nog niet :P

Maar heb net me pak verkocht omdat hij niet meer paste, was van plan ff 2e handsie te scoren aangezien ik nog hoop wat te groeien :engel:
 
Haha ben je serieus? Met een nieuw pak aan ff douchen :laugh: Die tip ken ik nog niet :P

Maar heb net me pak verkocht omdat hij niet meer paste, was van plan ff 2e handsie te scoren aangezien ik nog hoop wat te groeien :engel:

Ja serieus man, om het leer wat vorm te geven ;) lauwe douche nemen. Dit doen ze ook gewoon met leren bottines.
 
Werkt idd
 
Laatst bewerkt:
leuk, welke enorme spiermassa?
 
Mijn WW-fiets, ik-laad-hem-vol-voor een week kamperen-fiets, even door het bos-fiets, overhard is sneller-fiets

Cool ding man, lekker praktisch ook!

Hier eindelijk de RSV een beetje aan het leren kennen, in het voorjaar maar een keertje naar Zandvoort ofzo, kijken of dat een beetje gaat :)
 
[fotos]
Vraagprijs, nee niet echt. Spruitstuk is doorgeroest, maakt aardig wat lawaai nu (vind ik zelf wel mooi) Zit een knikje in clip on. Ketting en tandwielen en banden zijn nog wel goed. Heb geen prijs in m'n hoofd maar rij er gewoonweg veeeeel te weinig mee om hem te houden.

Was helaas gezakt, maar ziet er netjes uit, 35KW ook zo te zien? Binnekort poging nummer 2, als ik dan wel slaag stuur ik je nog wel een PM! Weinig mooie 35kw motoren te vinden
 
effe een kleine topic booster :D

hebben jullie nog goede adressen voor motorkleding?
 
Nog actieve mensen hier? Ben van plan om m'n rijbewijs te halen binnenkort. Aangezien ik nog maar 21 ben wordt het 35kw eerst. Zijn er uberhaupt leuke racers op dat vermogen te koop? Het liefst zou ik beginnen op een r6 of gsxer maar dat wordt hem helaas niet.
 
Nog actieve mensen hier? Ben van plan om m'n rijbewijs te halen binnenkort. Aangezien ik nog maar 21 ben wordt het 35kw eerst. Zijn er uberhaupt leuke racers op dat vermogen te koop? Het liefst zou ik beginnen op een r6 of gsxer maar dat wordt hem helaas niet.
Toen ik m'n motorrijbewijs haalde moest ik 25kw rijden, motor terug laten voeren naar 25kw door middel van ringen in de carburateurs. Dat is snel genoeg om op te leren rijden, dus 35kw is dat zeker ook. Geen idee hoe het tegenwoordig zit met terugvoeren naar 35kw, of dat speciale kitjes voor zijn.
 
Bump :D


Misschien toch maar eens een paar lessen nemen als ik 24 ben :D

Geinig hoe het kan lopen :D

Eerste motor:
tweede motor:

Nog actieve mensen hier? Ben van plan om m'n rijbewijs te halen binnenkort. Aangezien ik nog maar 21 ben wordt het 35kw eerst. Zijn er uberhaupt leuke racers op dat vermogen te koop? Het liefst zou ik beginnen op een r6 of gsxer maar dat wordt hem helaas niet.

Lol eigenlijk heb je niet eens meer dan 35kw nodig om leuk te kunnen sturen! Kawasaki heeft 2 racers een ninja 400 en een ninja 650.
 
Ja en zag niet heel veel speciaals.
Geinig hoe het kan lopen :D

Eerste motor:
tweede motor:



Lol eigenlijk heb je niet eens meer dan 35kw nodig om leuk te kunnen sturen! Kawasaki heeft 2 racers een ninja 400 en een ninja 650.
Gaat mij er ook een beetje om dat ik mee kan komen, even eventueel wat planken kan op de snelweg. Zie het niet zitten om max 140kmh te rijden op 10k rpm. Wil wel een beetje leuk kunnen inhalen.
 
Ja en zag niet heel veel speciaals.

Gaat mij er ook een beetje om dat ik mee kan komen, even eventueel wat planken kan op de snelweg. Zie het niet zitten om max 140kmh te rijden op 10k rpm. Wil wel een beetje leuk kunnen inhalen.
Een 35kw z800 haalt gewoon 180 km/h. Qua acceleratie ga je geen verschil merken met een normale z800 alleen op topsnelheid mist hij wat. En dan is de z800 nog een relatief zware motor qua gewicht dan een echte 35kw motor.
 
Een 35kw z800 haalt gewoon 180 km/h. Qua acceleratie ga je geen verschil merken met een normale z800 alleen op topsnelheid mist hij wat. En dan is de z800 nog een relatief zware motor qua gewicht dan een echte 35kw motor.
Ik houd hem in m'n achterhoofd. Nog meer opties?
 
Ik houd hem in m'n achterhoofd. Nog meer opties?

Genoeg :D
Z800e
z900e
ninja 400
ninja 300
z650
er6-n
z300 misschien ook nog

En dan is dit lijstje alleen nog maar kawasaki. Zelf zou ik niet voor de z800e of z900e gaan. Ja die kan je dan weer omzetten naar een "full power" alleen het nadeel is dat ze dan full power 70 kw hebben terwijl een echte Z800 op full power 92 kw hebben. Betaal je hetzelfde voor alleen dan 22 kw minder vermogen, is toch jammer. Daarnaast zijn de z800e en z900e een stuk duurder dan echte 35 kw motoren.
 
Genoeg :D
Z800e
z900e
ninja 400
ninja 300
z650
er6-n
z300 misschien ook nog

En dan is dit lijstje alleen nog maar kawasaki. Zelf zou ik niet voor de z800e of z900e gaan. Ja die kan je dan weer omzetten naar een "full power" alleen het nadeel is dat ze dan full power 70 kw hebben terwijl een echte Z800 op full power 92 kw hebben. Betaal je hetzelfde voor alleen dan 22 kw minder vermogen, is toch jammer. Daarnaast zijn de z800e en z900e een stuk duurder dan echte 35 kw motoren.
Heb probleem wat ik inderdaad tegen kwam is dat je max 70kw / 2 mag hebben. Zie niet heel veel leuke motors met standaard 70kw.

Als ik het goed begrijp zijn er twee type z800? Eentje met 70, en eentje met 92kw?
 
Heb probleem wat ik inderdaad tegen kwam is dat je max 70kw / 2 mag hebben. Zie niet heel veel leuke motors met standaard 70kw.

Als ik het goed begrijp zijn er twee type z800? Eentje met 70, en eentje met 92kw?

Klopt. Ik zou gewoon een standaard 35 kw motor kopen, daar 2 jaar op rijden, die verkopen en dan een echte vol vermogen motor kopen van 70kw + of eentje die je leuk vind.
 
Back
Naar boven