AndroidHealthClinic

Hét Nederlandse Youtube kanaal

Bezoekers in dit topic

Alaric

Novice
Lid geworden
23 dec 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Ik zag al een paar draadjes voorbij komen over dit onderwerp, dus ik dacht laat ik mijn kanaal ook eens even in de spotlight zetten. Ben inmiddels iets langer dan een maand onderweg, dus pas begonnen. Op dit moment heb ik er enkele trainingsvlogs en een reek video's voor het beginnen met fitness op staan.

Nou zijn de meeste van mijn kijkers/subs beginners, of andere soort van leken, dus leek me een beetje feedback van de "vakgroep" zelf ook wel interessant :)

Eerste video:

Laatste video:
 
Hallo Frans, later.
 
Tjah.. dan vind ik Micky zijn vlog interessanter tbh, staan tenminste gewichten bij en squat/deadlift.

Wat is het doel? Oefeningen worden niet goed uitgelegd, alleen voorgedaan, vervolgens 3 oefeningen voor biceps (bijna net zoveel als voor je rug daar).
 
irritante stem
 
20py82r.png
 
Feedback kan je beter niet op dbb vragen :)

Tof dat je dit doet, leuk voor jezelf ook om er mee bezig te zijn. Misschien help je er nog wat mensen mee, alleen maar mooi dus. Lekker door gaan man!

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------



:roflol:
 
Tjah.. dan vind ik Micky zijn vlog interessanter tbh, staan tenminste gewichten bij en squat/deadlift.

Wat is het doel? Oefeningen worden niet goed uitgelegd, alleen voorgedaan, vervolgens 3 oefeningen voor biceps (bijna net zoveel als voor je rug daar).

Trainingsvlog zijn mijn inziens geen tutorials, maar meer om te laten zien wat ik zelf doe. Tutorials waag ik mijn hand later nog wel eens aan. Laatste opmerking snap ik de relevantie niet echt van, maar zal wel te maken hebben met verschillende trainingsfilosofieën oid ;)


Ah ja, hier ben ik op mijn mooist :D

Feedback kan je beter niet op dbb vragen :)

Tof dat je dit doet, leuk voor jezelf ook om er mee bezig te zijn. Misschien help je er nog wat mensen mee, alleen maar mooi dus. Lekker door gaan man!

Thanks! Ga ik zeker doen. Maar zou zelf geen betere plek dan DBB weten, wellicht in een andere sectie van 't forum.
 
Denk eigenlijk dat dit de fitness kant een stuk meer aan zal spreken dan echt BB.
Laatste opmerking had idd te maken me trainingsfilosofie, die kun je weg laten.

Om heel eerlijk te zijn snap ik het doel van een vlog ook niet echt, natuurlijk leuk om het zelf terug te kijken, maar het lijkt mij dat als mensen zoiets willen zien, ze maar een keer hoeven om te draaien in de gym met open ogen.
Dus zoals ik zei, misschien voor de fitness sectie, maar voor BB is dit niet bijzonder.
Maar doe je ding, als je het leuk vind, waarom niet?
 
:lol::lol::lol:

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

6fv5a.jpg
 
lol dumbels curls met 6 kilo

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

heb dames in mijn gym die zwaarder pakken dan dat bruur
 
Jezus gaat iedere eersteklas bokkelul nu een vlog beginnen
 
Wat een ghaaj. :o
 
Ik zie je gewoon wat oefeningen doen? Wat is je doel hiermee precies?
Leuk om dit soort filmpjés te kijken van bekenden.. Eerst wel bekend worden.
 
Maar doe je ding, als je het leuk vind, waarom niet?
Ga ik zeker doen :)

Ik zie je gewoon wat oefeningen doen? Wat is je doel hiermee precies?
Leuk om dit soort filmpjés te kijken van bekenden.. Eerst wel bekend worden.
Trainingsvlogs zijn meer bedoeld om een indruk te geven wat ik zelf doe (en voor mijzelf om dat bij te houden). Doel van het kanaal is uiteindelijk toch mensen helpen om zelf ook te gaan beginnen met fitness etc.



In ieder geval bedankt voor de constructieve kritiek die ik gekregen heb. Helaas was ik alleen niet op de hoogte van de (ongeschreven) regels die me ervan hadden moeten weerhouden om mijn YT kanaal hier te delen. Was natuurlijk niet de bedoeling om mensen voor de schenen te stoten ;)

Excuses hiervoor. Hier kan wat mij betreft een slotje op :)
 
hoe bedoel je alles halve rom..
 
Back
Naar boven