XXL Nutrition

Het niveau van scholing hier op het DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fora zijn meestal een afspeigeling van de maatschappij, zo vreemd is het dus niet dat je hier van alles tegenkomt.


Mwah niet helemaal vermoed ik. Ik denk dat verhoudingsgewijs laag of niet opgeleiden minder geinteresseerd zijn in internetfora dan mensen die middelbaar of hoogopgeleid zijn.
 
basisschool
 
maar wat is de meerwaarde van het engels? iedereen spreekt die taal tegenwoordig vloeiend door tv etc. Heb zelf eerst ook een jaar engelstalige studie gedaan en je merkt eigenlijk het verschil niet een,s engels is niet meer een vreemde taal en je luisterd erna en spreekt het alsof het je eigen taal is.

Je leert vaktermen in het Engels die je normaal niet kent.

Dat dus, en het Engels dat ik gevolgd heb zou van een hoger niveau moeten zijn als wat de gemiddelde Nederlander kan voorleggen.
Ook kan ik nu in het buitenland gaan studeren, als ik dit wil, zonder dat ik een toets moet afleggen.
 
Ik ben gestopt bij mij veterstrik diploma!
 
Ik ben blijven zitten op de kleuter school :(
 
vca-attest :rocknana:
 
ik heb wel wat brains alleen ik heb ze niet benut helaas.
gelukkig ben ik nog maar 17 en kan ik de schade nog inhalen.

1 vwo -> 2 vwo -> 2 havo -> 3 havo -> MBO niveau 2

zit nu dus bij allemaal mensen in de klas die 20% van 200 niet eens snappen
 
zwemdiploma
 
maar wat is de meerwaarde van het engels? iedereen spreekt die taal tegenwoordig vloeiend door tv etc. Heb zelf eerst ook een jaar engelstalige studie gedaan en je merkt eigenlijk het verschil niet een,s engels is niet meer een vreemde taal en je luisterd erna en spreekt het alsof het je eigen taal is.

Jezus **** no. De gemiddelde Nederlander kun je er zo uitpikken als ze Engels spreken, een accent van hier tot ginder.
 
Havo
Nu bezig met mijn P. :)
 
beroepsslaapkamerdeur van opleiding.
 
Universiteit informatica.
ga ik mee stoppen want het is een hoeren opleiding.
ik ga nu bedrijfskundige informatica hbo op het ncoi volgen.
 
eerste jaar unief bezig
 
Tegenwoordig krijg je een BA of MA alleen al door aanwezig te zijn, toch?

Ja, dat was in jouw tijd wel anders, of niet?


OT:
kleuterschool vond ik wel de bomb. Gekapt op mijn hoogtepunt ook.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

maar wat is de meerwaarde van het engels? iedereen spreekt die taal tegenwoordig vloeiend door tv etc. Heb zelf eerst ook een jaar engelstalige studie gedaan en je merkt eigenlijk het verschil niet een,s engels is niet meer een vreemde taal en je luisterd erna en spreekt het alsof het je eigen taal is.

:roflol:

Trouwens kan je beter eerst even Nederlands leren, voordat je aan een Engelstalige studie begint, ljikt mij.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat was in jouw tijd wel anders, of niet?


Geen idee man, in 'mijn tijd' vond ik alles dat riekte naar studie, aanwezigheidplicht, moeite doen en arbeid leveren iets voor mietjes. :D
 
2e klas mavo, daarna gaan werken op mijn 16e.

School is en was niet mijn sterkste kant.

Ben zojuist nog gestopt met een mbo opleiding in de zorg,was ik mee begonnen in september 2009.
Het huiswerk en stage + al die verslagen deed mij afhaken.
Als je een scheet laat moet je al een verslag schrijven en nog maar te zwijgen over alle bpv opdrachten en presentaties.Overzie het ook niet....

De gemiddelde HBO student zou zeggen, is dat alles ??
Maar Ik vindt het veel en is het me niet waard, dan maar geen diploma.
 
Vwo3 afgemaakt, daarna gestopt.
 
6VWO volgend jaar Universiteit :o
 
Ik heb ook mijn veterdiploma gehaald bijvoorbeeld ... :D

Zonder gekheid, ik wil niet arrogant overkomen, maar ik vind het gewoon fijn dat ik met iedereen goed kan opschieten (als ik zin heb): jong of oud, laag- of hoogopgeleid, man of vrouw, blank of zwart, arm of rijk. ;)
Wat heeft dat met de vraag van de TS te maken?

Ik kan echt niet met laag opgeleiden overweg trouwens. Hebben gewoon bizar weinig te melden valt mij op.

Geen idee man, in 'mijn tijd' vond ik alles dat riekte naar studie, aanwezigheidplicht, moeite doen en arbeid leveren iets voor mietjes. :D

Mentale luiheid Klaas?
 
Back
Naar boven