XXL Nutrition

Het niveau van scholing hier op het DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gelukkig hebben sommige mensen een eerlijk antwoord gegeven. Ik had al kunnen denken da thet niet veel zou opleveren :D

Ik begin volgend jaar overigens aan m'n tweede HBO opleiding. Dit keer deeltijd aan de hoge school Avans in Breda. Het doel is fysiotherapie en ik hoef maar 1x in de week naar school te gaan (gelukkig) op een vrijdag avond. Het traject is 3,5 jaar en er word van je verwacht dat je zelfstandig je de stof eigen maakt. Deeltijd studeren is een enorme uitkomst voor mij, omdat ik op deze manier geen andere verplichtingen hoef te laten om toch nog een andere studie te doen in een richting waar ik me meer in interesseer dan dat wat ik nu doe. :thumbs:
 
Ondertussen bestaat 80% van dbb uit fysiotherapeuten. Wat een geweldig blessurepreventie en herstel subforum moet dat opleveren zeg.
 
hahaha :laugh:

zul je altijd hebben hier op het dbb
 
Jezus **** no. De gemiddelde Nederlander kun je er zo uitpikken als ze Engels spreken, een accent van hier tot ginder.

+1....engels van de meeste nederlands (inclusief de jeugd) is zo goed nog niet (grammatica, uitspraak en woordenschat)
 
Laatst bewerkt:
Jouw ABN is ook niet geweldig :P .

nope is totaal bagger zelfs........vind nederlands ook gewoon een k*t taal.

ot

havo, HTS autotechniek.

Ben nu bezig met een post hbo/ universitaire opleiding tot international welding engineer........Best grappig om weer 1 dag in de week op school te zitten.
 
HTS autotechniek is dat niet in apeldoorn of was dat mts automonteur?

Jammer dat die richting maar op 2 plaatsen in Nederland gegeven word. Is best wel okay de hele dag rond auto's hangen :D
Wat houdt welding in?
 
HTS autotechniek is dat niet in apeldoorn of was dat mts automonteur?

Jammer dat die richting maar op 2 plaatsen in Nederland gegeven word. Is best wel okay de hele dag rond auto's hangen :D
Wat houdt welding in?

zit in arnhem is de enige in de benelux. Zat idd vroeger in apeldoorn maar dat is nu een mts geworden........je ziet maar weinig auto's tijdens de opleiding helaas....klein beetje in het eerste jaar, verder is het alleen maar theorie (materiaalkunde, mechanica, wiskunde, elektro, voertuigtechnisch ontwerpen enz enz)

welding is engels voor lassen
 
goed dat snapte ik al, maar een post HBO opleiding lassen? Leg eens uit...
 
Laatst bewerkt:
HBO Vastgoed en Makelaardij en MSc Financial Economics
 
goed dat snapte ik al, maar een post HBO opleiding lassen? Leg eens uit...

is vooral metaal/materiaal kunde. Gaat erom dat je na die opleiding bv lasplannen mag beoordelen. Ook lassen onderzoeken (schade gevallen enzo) is iets wat veel voorkomt
 
okay helemaal duidelijk :)
 

bij technische studies en wiskunde enzo lopen altijd sowieso weinig chicks, en de chicks díe er lopen zijn vaak ****ing lelijk, van die wiskunde-leraressen in spe :D

Bij alpha-studies is het percentage vrouwen vaak veel hoger, en zitten er ook veel mooiere vrouwen :D Ik studeer in Leiden, daar is het percentage gleufdieren in het algemeen hoog.
 
Klopt, maar op mijn studie hoef ik het ook niet te doen voor chicks, maar die zijn alsnog in overvloed te vinden in amsterdam..

OT:
Ben nu 1e jaars student Bewegingswetenchappen aan de VU.
Reuze interessant en veel raakvlakken wat betreft deze sport:)
 
laatste jaar VWO en dan uni is de bedoeling. beetje omweg gemaakt
 
Klopt, maar op mijn studie hoef ik het ook niet te doen voor chicks, maar die zijn alsnog in overvloed te vinden in amsterdam..

OT:
Ben nu 1e jaars student Bewegingswetenchappen aan de VU.
Reuze interessant en veel raakvlakken wat betreft deze sport:)

Ooh vertel eens iets over die studie.
ik moet hierna ook weer aan de bak. Ben gestopt met Rechten in Utrecht.
Ik wil iets met sport doen, het liefst zelf actief bezig zijn, en daarnaast ook theorie (management en dergelijke).
Helaas is een opleiding met praktijk vaak HBO en geen WO.
Dus ik zit al te denken om Sport Management en Organisatie te doen in A'dam.
Of Sport en Bewegen in Zwolle.
allebei HBO.

Maar van binnen ga ik toch het liefst naar een uni.
 
VBO A, blij dat de matrix octopus toen tot een einde kwam, ultimate redemption.
 
Back
Naar boven