Fitness Seller

Het OM in NL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geef me geld dan. En schijnheilig gedrag hou ik niet van. Alsof jij niet loopt te zeiken irl op het huidige kabinet. Je vindt het zeker normaal wat er tegenwoordig gebeurt met NL? En als iemand er dan wat van zegt, dan moet ie maar verhuizen. Ik ben een NLer en ik mag mijn mening uiten in dit land en dat doe ik dan ook.
En waarom zou ik mijn land moeten verlaten, als een ander het verdoet?
 
geef me geld dan? hahaha kerel; ga eerst eens studeren en werk je vervolgens naar de top. Of is dat te moeilijk?
en ik ben niet voor dit kabinet nee, maar ach; ook dat zal wel weer loslopen. Al die rampscenario's komen mn strot uit. Once again; als het echt zo'n drama is; doe er dan wat aan ipv aan de zijlijn te blijven staan.

En het leek mij idd een goed idee voor jou om te verhuizen naar een ander land, daar is het namelijk allemaal veeeel beter. Je zou wel wat dankbaarder voor zo'n grotesk advies mogen zijn.
 
Ben ik niet dankbaar voor. En ik heb namelijk nog een gezin rondlopen welke ook mee wilt. En over de top bereiken. Ik ben niet zo'n loser die over andermans rug de top wilt bereiken zoals de regering doet. Ik ben tevreden met mijn natje en mijn droogje. Maar als iemand daar aan komt (pensioen, spaarloon, loon, vervroegd pensioen, ziekenzorg etc.) dan ga ik daar tegenin. Dat jij dat niet doet noem ik een teken van zwakte.
 
boogie zei:
haha dit soort uitspraken ook.

ik dacht dat ik een zeurpiet was, maar jullie blijven maar schijten op Den Haag, het OM en what so ever. De mensen die altijd maar lullen van hoe slecht het allemaal gaat in Nederland zouden eens de handen uit de mouwen moeten steken en trachten op hun beurt er dan iets wezenlijks aan te veranderen.

of is dat weer teveel gevraagd?

Niet specifiek bedoeld trouwens, meer een algemene waarschuwing ;)

Eh, wat kunnen wij hier doen tegen het feit dat het OM bewust bewijs achterhoud om een veroordeling te bewerkstelligen?

Buiten dat blijft het om de burger redenen geven om 'op te schijten'. Buiten dat is 'de handen uit de mouwen steken en er wat van maken' wel een heel simpele dooddoener hoor. :rolleyes:
 
MrJ zei:
Buiten dat is 'de handen uit de mouwen steken en er wat van maken' wel een heel simpele dooddoener hoor. :rolleyes:

Je staat gewoon machteloos tegen dit soort praktijken. Het komt pas allemaal aan het licht zo gauw het verkeerd loopt. Ik meen dat die zaak van Kees B pas echt aan het rollen is gekomen omdat er een vertrouwelijke brief was uitgelekt.

'de handen uit de mouwen steken en er iets tegen doen' gaat niet op bij leugenachtige en achterbakse praktijken. Simpelweg omdat je in 8 van de 10 gevallen niet eens weet dat het gebeurt.
 
Oh, ik weet wel dat het gebeurt, maar bewijs het maar eens. Dit soort gevallen zijn al veel vaker voorgekomen. Zoals die gast die iedereen met zijn asobak van de weg aan het duwen was. Als je al zo'n instelling op de weg hebt, dan wil ik niet eens weten wat zijn instelling is op zijn werk, want dan willen we denk ik allemaal spontaan verhuizen :( en hij is echt niet de enige die zijn machtspositie gebruikt tegenover hardwerkende en betalende burgers.
 
MrJ zei:
Eh, wat kunnen wij hier doen tegen het feit dat het OM bewust bewijs achterhoud om een veroordeling te bewerkstelligen?

Buiten dat blijft het om de burger redenen geven om 'op te schijten'. Buiten dat is 'de handen uit de mouwen steken en er wat van maken' wel een heel simpele dooddoener hoor. :rolleyes:
Lé-zen Mr J: 'Niet specifiek bedoeld trouwens, meer een algemene waarschuwing'
 
Gisteren dacht ik bij mezelf, dat O.M. is een enorme prutsorganisatie vol kneuzen en hufters. Een soort sociale werkplaats maar dan met minder sympathieke medewerkers.

Ik kom thuis doe de brievenbus open, en jawel hoor een acceptgiro van het Justitieel incasso bureau. Als je ergens 86 km/h rijdt waar je 80km/h mag, dan weten ze je feilloos te vinden. Dus zo gek zijn ze ook weer niet.

Het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten. De aanpak van wegpiraten is een soepel geoliede machine. En dat is natuurlijk een stuk belangrijker als het oppakken van verkrachters (wel effe opletten of ze het ook echt gedaan hebben hè) of geloofcoïtustremisten.
 
Lauw zei:
Het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten. De aanpak van wegpiraten is een soepel geoliede machine. En dat is natuurlijk een stuk belangrijker als het oppakken van verkrachters (wel effe opletten of ze het ook echt gedaan hebben hè) of geloofcoïtustremisten.
Precies: dat levert niets op.
 
Het is zo ****ing frustrerend.
Het is niet leuk dat ik een boete krijg, maar regels zijn regels en te snel is te snel.
Maar ik wordt helemaal gek als ik na een dag werken thuiskom een acceptgiro a 30 euro in de bus vind. En vervolgens zie ik op het journaal hoe een stel Rotterdamse kankerleiers 1 jaar cel en een knuffelcursus krijgen voor een groepsverkrachting, dat terwijl er 2 recidive gevallen bij zitten.
Kortom, over een jaar lopen er 2 verkrachters vrij rond want ze vallen weer in de herhaling, let op mijn woorden.

Lijkt me lachen: je komt thuis, vind een acceptgiro voor te hard rijden in de bus omdat je 2 uur ’s nacht 130 km/h op de A12 heb gereden. En daarna krijg je een telefoontje van de Politie. Of je even naar het ziekenhuis wilt komen want daar ligt je vriendin omdat ze in het park is verkracht door een ontsnapte TBS-er of een vrijgelaten Rotterdamse groepsverkrachter.
Poef, weg is je geloof in de rechtstaat.
 
Mijn geloof in deze rechtstaat is allang weg. Vanaf dat de eerste burger werd geflitst.
 
boogie zei:
Lé-zen Mr J: 'Niet specifiek bedoeld trouwens, meer een algemene waarschuwing'

Ok, niet over deze zaak.

Vertel mij dan eens hoe 'ik', de burger, dan zelf voor langere straffen voor groepsverkrachters kan zorgen, ervoor kan zorgen dat TBS'ers niet zomaar weglopen en doen waar ze goed in zijn, ervoor kan zorgen dat het OM niet als een Don Quichotte een marinier gaat vervolgen?
 
rechten studeren bijv, daarna de politiek in , jezelf kandidaat stellen en pleiten voor verandering van de wetten/verzwaring van de straffen.

Verder blijft het natuurlijk mensenwerk en zullen er altijd fouten gemaakt blijven worden door minkukels.
 
Yzord zei:
Mijn geloof in deze rechtstaat is allang weg. Vanaf dat de eerste burger werd geflitst.
Niet te pessimistisch. Het zijn niet allemaal klootzakken en zakkenvullers.
Wie me zo te binnen schiet is bijvoorbeeld burgemeester Leers van Maastricht.
Die kreeg te maken met agressieve kampers. De meeste burgemeesters schrikken zich dan kapot en gaan dan ‘praten’ en ‘afspraken maken’ (lees: de kampers hun zin geven). Burgemeester Leers stuurde er een peloton M.E. en een paar bulldozers op af. :thumb:

edit: Cohen vind ik persoonlijk ook geen verkeerde. Die is iig niet bang om de harde waarheid uit te spreken over onaangepaste landgenoten van noord-Afrikaanse afkomst. :D
 
Klopt, alleen is er niks mee bereikt. Men betaald nu nog steeds dat speciale tarief welke tig jaren geleden was afgesproken, zo kwam later uit de bus.
 
Hmm, daar durf ik niet zo 123 over te oordelen. Het feit dat hij niet boog voor gewelddadigheden en bedreigingen (gericht aan hem persoonlijk) bewijst voor mij dat hij het hart op de juiste plaats heeft.
Maar inderdaad, het zou me niet verbazen als het nu weer is verzand in halfzachte ambtenarij.
Nou ja, dan moeten die kampers maar weer eens beginnen te rellen, dan kan Leers weer de morgenster aan zijn burgemeestersketting knopen :D
Morgenster:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
boogie zei:
rechten studeren bijv, daarna de politiek in , jezelf kandidaat stellen en pleiten voor verandering van de wetten/verzwaring van de straffen.

Verder blijft het natuurlijk mensenwerk en zullen er altijd fouten gemaakt blijven worden door minkukels.

Fouten maken is wat anders dan aan de lopende band pure incompetentie tonen kerel. ;)


Lauw zei:
edit: Cohen vind ik persoonlijk ook geen verkeerde. Die is iig niet bang om de harde waarheid uit te spreken over onaangepaste landgenoten van noord-Afrikaanse afkomst. :D

Eh... ???

We hebben het toch allebei over 'met-thee-drinken-de-boel-bij-elkaar-houden-en-alles-bagetaliseren-plus-verder-doodzwijgen-Cohen'?
 
Idd, Cohen is de grootste knuffelhoer die er maar bestaat. Fout figuurtje vind ik dat, temeer omdat hij letterlijk Verdonk weigerde op de "stille tocht" van van Gogh. Verdonk had er schijt an en verscheen gewoon op het podium op aanraden van de moeder van van Gogh.
 
Back
Naar boven