MuscleMeat

Het oneindige log naar de 300kg Deadlift!

Bezoekers in dit topic

UltraX

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
2.985
Waardering
10
Nu ik ook eens wat serieuser wil beginnen met trainen leek het me ook verstandig om een logje bij te houden. Na het vernken van me 2 vorige logs, die dus na 1-2 weken stopten wil ik deze wel blijven updaten. Oftewel totdat ik 300kg heb gedeadlift, en dat kan inderdaad zo lang duren totdat de meesten van jullie met pension zijn. Vandaar het oneindige log:D

Ook maak ik een logje om me vooruitgang bij te kunnen houden, ben laaste tijd ontevreden met me progressie. Maar toch kwam ik er laast achter dat ik mijn doel nu al makkelijk had bereikt van dit jaar.

Mijn stats zijn nu:

BP 10x90kg
DL 7x150kg
BoxSQ 5x160kg
BW 91kg

Doel is dus sterkste man en om een beest te worden.

Training deel ik zelf in, het zal altijd 2 oefeningen van de grote 3 bezitten samen met 1 zware compound en meestal 2 afmakertjes.

Door de log kan ik er ook engige structuur in houden in gewicht. reps en oefeningen. Dus zodat ik niet zomaar doe waar ik zin in heb.

Me trainingen voor de komende weken komt er zo uit te zien:

Bij elke set af en toe een lichte opwarmsetje.

Week 1: A-B-A
Week 2: B-A-B

Training A:
BoxSquat 3x5
FullSquat 3x5
Bench 5x5
Cleans 2x5-3x1
High Pull

Training B:
BoxSquat 3x5
FullSquat 3x5
BoR 5x5
MP/PP 5x5
1-arm dumbbell press 2x8
Goodmorning 2x8

Heb trouwens nog een tractorband liggen van circa 200kg, je krijgt er van ons ook nog eens een leuk vergoeding voor. http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/tractorband-141062/#post2443267
 
Laatst bewerkt:
weer een logje dat ik met plezier ga opvolgen, sucses man!!! :wl:
 
Successss !!!!!!
Zo lang zal het niet duren hoor ! :)
binnen 2-3 jaartjes heb jet wel :p
 
Successss !!!!!!
Zo lang zal het niet duren hoor ! :)
binnen 2-3 jaartjes heb jet wel :p

Mwa, dromen kunnen altijd uitkomen:D Doel nu is dat ik over 1 jaar op de 220 zit. Dus over 2 jaar is 250kg een mooi doel.
 
Binnen 3à4 jaar heb je hem!
 
Succes met je logje en vooral je deadlift:D
 
Succes!

Dit brengt me meteen op het idee voor een leuke race.
 
Hahahaha, succes.. je hebt nog een flink stukkie te gaan :o
 
Dat je die driehonderd van de grond mag liften en dat de deadlift goden je genadig zijn.
 
succes man !
 
Eerste training zit erop:

Bench: Ontevreden over, ging eigenlijk voor de 5x5x95kg

1x5x50kg
5x5x90kg

Box Squat (benen +- parralel met de grond, hangt van het hoogt van de bank af): Had gedacht dat ik niet hoger zou komen als 120, waarom doe ik Box Sqauts? Het voelt beter aan, de uitvoering is beter. Bij de normale squat krijg ik het mezelf niet goed aangeleerd en voel ik gewoon de blessures komen.

5x70kg
5x90kg
5x110kg
5x130kg
5x140kg
5x150kg
5x155kg

Deadlift: Viel tegen, me rug al al veel te verduren gekregen van sqaut.

5x140kg

De assist heb ik niet kunnen doen, ik moest er alweer vandoor. De training (vooral de sqauts) was zwaar, voelde ook alsof ik echt veel heb gedaan. Maar fit was ik niet, heb de hele dag liggen gapen, was avonds 2 keer wakker geworden en sliep pas om 2 uur.

Maar genoeg smoesjes, volgende keer komen er nog grotere monstergewichtjes:P
 
Laatst bewerkt:
Deze keer wel volhouden met loggen he. :D
 
wat weinig volume imo, maar toch een nette training hoor :thumbs:
 
zou je deadlift niet 3x5 doen :eek:
 
zou je deadlift niet 3x5 doen :eek:

Zou ik kunnen doen, maar zo zag de schema eruit die ik van de inmiddels gevande Domie heb gekregen. Maar ik vindt het zelf ook wat aan de weinige kant. Maar voor vandaag was het zeker voldoende, meer deadlifts waren echt niet nodig.
 
Lekkere squats man. Waarom niet wat lager in reps bij je deadlift?
 
Je moet toch helemaal niet naar die noob domie luisteren :D

Effectiefste .. lage reps , hoge gewichten .. voor deads is dit voor mij iig het beste :)
 
Ik vindt 5 reps al redelijk laag, maar vandaag was het ook zeker niet te doen om zwaarder te gaan. Maar misschien is het een idee, 3x3 of 5x3.

Niet domie afzeiken, hij bedoelt het goed:P
 
Back
Naar boven