Fitness Seller

Het "onklopbare" karakter van de Olympia - het Armstrong effect

Bezoekers in dit topic

Enige duidelijke verschil op de foto is de pens.
Ik vind dat je als BB echt niet zo'n pens kan hebben als die Ronnie.
 
Ronnie was toen ook gewoon plat met een enorme bloated belly wel, in het oude systeem na de prejudging 10 punten voor staan en dan in de posedown verliezen kan gewoon echt niet. Voordien nooit gebeurt en achteraf ook niet.

Ach wel, controversiele 2e plaats is achteraf misschien wel beter geweest voor Cutler. :)

Alleen dat grapje op de laatste Olympia waar Ronnie abs&tights wint van Dexter daar heb ik weer zo m'n vraagtekens bij. Dat waren ook weer 2 punten die hij echt hard nodig had om Cutler voor te blijven.
 
MightyDuck zei:
Ronnie was toen ook gewoon plat met een enorme bloated belly wel, in het oude systeem na de prejudging 10 punten voor staan en dan in de posedown verliezen kan gewoon echt niet. Voordien nooit gebeurt en achteraf ook niet.

Ach wel, controversiele 2e plaats is achteraf misschien wel beter geweest voor Cutler. :)

Alleen dat grapje op de laatste Olympia waar Ronnie abs&tights wint van Dexter daar heb ik weer zo m'n vraagtekens bij. Dat waren ook weer 2 punten die hij echt hard nodig had om Cutler voor te blijven.
Je zegt het zelf abs&thighs hij heeft tighs dikker dan wie dan ook daar on stage dus dat hij dat won vond ik niet gek zijn benen zijn een stuk dikker dan die van dexter.En ja abs hij heeft ze een beetje.
 
eduardjanssen zei:
Kijk eens naar de benen..
Das pas geen vergelijking. Wat ik bedoelde met de armen is dat Cutler staat te poseren en dan nog mini armen heeft in vergelijking met Ronnie. Ronnie staat in ruststand, Cutler staat t eposeren....ja, dan zien zijn benen er inderdaad groter uit, totdat Ronnie gaat poseren.

En mag ik wel even voorop stellen dat ikniet voor Ronnie ben.
 
Abs & Thighs... grappig dat je dat zegt, afgelopen jaar bij de Mr 'O daagde Gunther Ronnie uit voor een abs&thighs pose in de uitdaag-ronde als ik het me goed herinner.... Ronnie zijn abs zijn inderdaad niet zijn sterkste punt, maar zijn benen zijn veel beter dan die van Gunther, wat een verbaasde blik op het gezicht van Gunther toen de punten naar Ronnie gingen :) (en terrecht vond ik)
 
Yzord zei:
Alleen al qua armen had Ronnie al gewonnen, check het verschil.

Jammer dat er weer zo kortzichtig alleen op omvang geoordeeld wordt. Bodybuilding heeft met zo veel meer te maken dan massa!!!
 
Er is ook een foto waarin Kevin Levrone tweede werd, maar op die foto zag hij er ook stukken beter uit dan Ronnie.
 
MightyDuck zei:
Ik vind geen andere pics uit 2001 maar aan de hand van wat er destijds gepublicteerd werd was Jay met stipt dé winnaar. Volgens mij is er recent hier ook een filmpje van gepost.

hier in ieder geval een posingclip van Ronnie Coleman http://www.ronniecoleman.com/media/Ronnie Coleman - 2001 Mr Olympia.wmv

en hierzo 2 foto's die duidelijk Ronnie's input in zijn winst laten zien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik vind het meer dan logisch dat je wel iets meer dan een beetje meer moet hebben om iemand van de kroon te stoten.

En is ook meer dan logisch dat ronny abs& thigh wint van dexter gezien de benen EN 3 keer zo groot zijn EN 3 keer meer detail hebben
 
Ze hadden geen van beide mogen winnen! Dexter Jackson is veel beter dan al die koebeesten bij elkaar!
 
Back
Naar boven