MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Steks

Gargantuan Beast
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Oke. Sterkte. Ik weet alleen dat dat ontzettend moeizaam gaat
Bij werkt dat allemaal prima hoor, led lampen van Philips, beide auto’s goedkope oordopjes, camera, draadloze speakers.

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Koptelefoon Bluetooth iPhone?

Hoe de f werkt die rommel?
Werkend te krijgen met dikke moker. Geen commentaar, gewoon doen en je bek houden !

Handmoker-1000-gram.jpg

Steks

Gargantuan Beast
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Heb je toevallig laatst je kritische post over het WEF geplaatst met je iPhone, in dat geval …. helaas.

ThaWasteland

★★★★★
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Lengte
1m84
Massa
92kg
uurtje fietsen of hardlopen
Ff niets doen vandaag. Vorige dienst 7 dagen gewerkt en 3 dagen vrij en nu weer een extra nacht. Plus het is in mijn nek geschoten dus fietsen is niet echt handig nu. Ga de hele dag op de bank hangen.

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik was vanmorgen 8km hardlopen/joggen. Net lekker na de regen. was wel glad op paar plekken maar ja

ThaWasteland

★★★★★
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Lengte
1m84
Massa
92kg
Goeie boerman kommunikaaaasieeee

Bal in de tuin.
Buurjongen klimt over het hek.

Ik zeg tegen de buurvrouw "ik heb liever dat ze aan de deur komen en de val vragen ipv over de schutting klimmen"

Een normaal persoon zou zeggen ja sorry buurman dit is niet netjes komt goed of sorry of what the fuck dan ook.
Maar zelf nu gaat er nog geen belletje rinkelen. Ze wijst naar haar kind zo van zeg het tegen hem hij deed het.

Maar er is progressie. Ik nodig ze binnenkort uit en gaan we aan de drank en drugs dat schept vaak een band en je schept gewoon wat vaker op een avond.
Al was er maar 1% van begrip dat zou zoveel goedmaken of igg beter voelen.

nja

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Aan de kant van de pauper buren. Steek gelijk de bal lek en werp hem terug over de omheining. Niet willen luisteren, dan maar ‘voelen’.
barbwire-boundary-picture-id487580548

apfelstrudel

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Goeie boerman kommunikaaaasieeee

Bal in de tuin.
Buurjongen klimt over het hek.

Ik zeg tegen de buurvrouw "ik heb liever dat ze aan de deur komen en de val vragen ipv over de schutting klimmen"

Een normaal persoon zou zeggen ja sorry buurman dit is niet netjes komt goed of sorry of what the fuck dan ook.
Maar zelf nu gaat er nog geen belletje rinkelen. Ze wijst naar haar kind zo van zeg het tegen hem hij deed het.

Maar er is progressie. Ik nodig ze binnenkort uit en gaan we aan de drank en drugs dat schept vaak een band en je schept gewoon wat vaker op een avond.
Al was er maar 1% van begrip dat zou zoveel goedmaken of igg beter voelen.

nja
Gewoon een bb gun of gasdruk met pellets kopen.

Naar boven