Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in topic

De Gezonde Roker

2 November 2004
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
18.332
Ik maak ook vaak dat soort grapjes. Ga desnoods allemaal als Akwasi piet verkleed, maar val hem thuis niet lastig.
Ben ik mee eens. Je begeeft je hiermee al snel op glad ijs. Stel dat een paar idioten de omgeving herkennen en iets ontzettend doms gaan uithalen (wat eigen verantwoordelijkheid is overigens). Ook vind ik dat je, wanneer je dit doet of als sympathisant hier tegenover staat, ook niet meer afkeurend kunt staan tegenover anti zp lieden die langs mensen gaan.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
15.335
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ben ik mee eens. Je begeeft je hiermee al snel op glad ijs. Stel dat een paar idioten de omgeving herkennen en iets ontzettend doms gaan uithalen.
En de mensen die het doen zijn vaak niet mans genoeg om hun naam en adres op het internet kenbaar te maken.

DeeJay1

😄
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waardering
32.785
Deze advertenties op YouTube

Screenshot_20201116-093129_YouTube.jpg

apfelstrudel

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waardering
10.468
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Ik maak ook vaak dat soort grapjes. Ga desnoods allemaal als Akwasi piet verkleed, maar val hem thuis niet lastig.
Mwah, als jij op de Dam publiekelijk tot geweld op staat te roepen dan verdien je een stuk erger dan wat gezellige pieten aan je deur.

Ik ben geen voorstander van thuis bezoekjes wanneer men gebruik maakt van het recht op vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer je letterlijk publiekelijk oproept tot geweld, dan verdien je het om in gelijke munt terugbetaald te worden. Je moet iig niet vreemd staan te kijken wanneer je reacties (zoals deze) krijgt.

Hij bewijst wel dat dit land helemaal niet racistisch is, want dan was ie allang gelynched.

Laatst bewerkt:

Zenzation

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2019
Waardering
716
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
21%
Je kan het ook negeren, snap niet waarom zijn uitspraak zo is uitvergroot, door media en al. Die man is op die wijze gewoon op het zadel gewipt. Dat was ook de intentie. Had nog nooit eerder van die gozer gehoord, schijnt een rapper te zijn, nu geniet hij landelijke bekendheid.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
26.318
Lengte
1m86
Je kan het ook negeren, snap niet waarom zijn uitspraak zo is uitvergroot, door media en al. Die man is op die wijze gewoon op het zadel gewipt. Dat was ook de intentie.
Ik denk omdat oproepen tot geweld nog erger is dan de reden waarom hij die oproep doet.

Zenzation

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2019
Waardering
716
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
21%
Heb hem ff gegoogled, hij heeft maar 1 album uitgebracht, logisch dat ik hem niet kende, nu ken ik hem wel.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
15.335
Lengte
1m82
Massa
92kg
dan verdien je het om in gelijke munt terugbetaald te worden.
Als je als bezoeker van het huis van Akwasi je naam en adres onder het filmpje plakt is het misschien gelijke munt, nu niet.

DeeJay1

😄
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waardering
32.785
Mwah, als jij op de Dam publiekelijk tot geweld op staat te roepen dan verdien je een stuk erger dan wat gezellige pieten aan je deur.

Ik ben geen voorstander van thuis bezoekjes wanneer men gebruik maakt van het recht op vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer je letterlijk publiekelijk oproept tot geweld, dan verdien je het om in gelijke munt terugbetaald te worden. Je moet iig niet vreemd staan te kijken wanneer je reacties (zoals deze) krijgt.

Hij bewijst wel dat dit land helemaal niet racistisch is, want dan was ie allang gelynched.

De Gezonde Roker

2 November 2004
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
18.332
Evert Hoos. Kan hem nog van een uitzending herinneren die Peter R de Vries uitzond.

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
8.614
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
goede makelaar hoor ,je krijgt een gratis inbraak of overval na aankoop van dit huis

voor de liefhebbers

Mesa Vista 41​

Malmok, Aruba Aruba​

1606022076859.png

DeeJay1

😄
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waardering
32.785

Naar boven