XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb hier vragen bij; pakjes avond in de middag? Je (buurman) legt ze toch voor de deur en bonkt hard en dan doen de kids meteen open? In die tijd is hij de tuin in gegaan heeft de zak kunnen openen en een pakje gepakt en is weggekomen? Moest dan niet langs de deur bonker die daar niks van zei of tegen deed? Heeft niet gewoon de hele zak gepakt? Men kon hem niet stoppen maar wel fotograferen? (dat kan nog van camera beelden zijn)
Pff, waarom moet jij nu altijd alles vanuit een afwijkend perspectief bekijken? :grinny:

Vorig jaar heeft bij ons de schuurdeur in de zijtuin ook open gestaan en heeft het bezoek daar al ruim voordat er op “de deur werd gebonkt” daar hun kado’s neergelegd.
 
Laatst bewerkt:


Deze komt jaarlijks terug in mijn algo, blijft genieten. Met de deelnemers is het niet allemaal goed afgelopen.
 


Deze komt jaarlijks terug in mijn algo, blijft genieten. Met de deelnemers is het niet allemaal goed afgelopen.
Brab0 Zijn ooms in die witte vw keihard
 


Deze komt jaarlijks terug in mijn algo, blijft genieten. Met de deelnemers is het niet allemaal goed afgelopen.
Die zijn toch pas geleden nog een keer opgezocht? Eén van die gasten zat in de bak of zo.
 
Ik zou het niet durven. :angstig:
Geen vrachtwagens op zee, misschien wel uitkijken voor vrachtschepen.

Schneider op zee.
jetskicrash.jpg
 
 
Back
Naar boven