Fitness Seller

Het Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

er word straks bij de rechtszaak natuurlijk wel de ideale schoonzoon kaart gespeeld,

topatleet ,1e keer,geen echte criminelen ,slijmbrief van de atletiekunie bla bla,zou me ook niets verbazen als ze na een paar

maanden op borgtocht vrij mogen

De vraag is inderdaad wat het OM daar zal eisen, bewijs voor tientallen kilo's is ze op een presenteerblaadje aangereikt :eek:
 
valt wel mee man , ik ben daar gepakt met een brok hash van heb ik jou

Een onsje hasj is wat anders dan tientallen kilo's drugs waarvan een groot gedeelte harddrugs.
 
Hongarije kent een behoorlijk streng anti-drugsbeleid. Op de verkoop van drugs staat al een gevangenisstraf van maximaal acht jaar. Bij grote hoeveelheden of bij drugssmokkel kan ook twintig jaar tot levenslang worden opgelegd.

 
Hongarije kent een behoorlijk streng anti-drugsbeleid. Op de verkoop van drugs staat al een gevangenisstraf van maximaal acht jaar. Bij grote hoeveelheden of bij drugssmokkel kan ook twintig jaar tot levenslang worden opgelegd.


8 jaar max is toch redelijk soepel :eek:
 
als ze echt moeten gaan zitten worden ze in de bak als citroenen uitgeperst ,mamma kun je nog wat geld storten ,lol
 
De jongens hebben een hatrick gemaakt. Verkoop, grote hoeveelheid en smokkel... :P
Mooi vooruitzicht op je 21e, hebben het toch ver geschopt..
 
Hoe is hun Hongaars?

:o:o:o

Samen met Pools wellicht de moeilijkste Europese taal om te leren?
 
Hoe is hun Hongaars?

:o:o:o

Samen met Pools wellicht de moeilijkste Europese taal om te leren?

deze zinnen kennen ze wel na een paar maandjes in het Hongaars;

vandaag niet ,mijn kont doet nog zeer van gisteren

mijn moeder zal morgen het geld overmaken

mag ik je cel poetsen

ja hoor deze schoenen mag je hebben

het toetje is heel erg lekker ,mag je wel hebben hoor

ik ben nu eigendom van Igor en Ivan
 
deze zinnen kennen ze wel na een paar maandjes in het Hongaars;

vandaag niet ,mijn kont doet nog zeer van gisteren

mijn moeder zal morgen het geld overmaken

mag ik je cel poetsen

ja hoor deze schoenen mag je hebben

het toetje is heel erg lekker ,mag je wel hebben hoor

ik ben nu eigendom van Igor en Ivan

tenor.gif
 
Roelf heeft een gezicht als een pussy. Die gaat helemal skraal geneukt worden door een beenharde Magyaarse gaylord.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Om Sargentini en Timmerfrans terug te pakken worden die Nederlanders als voorbeeld gesteld.
 
Back
Naar boven