XXL Nutrition

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bovendien is die agent volledig incompetent bij zijn agressiehantering.

Hij had deze situatie, met de juiste aanpak (die hij ooit geleerd heeft), waarschijnlijk verbaal kunnen de-escaleren en oplossen. Als dit niet was gelukt had hij de arrestant, met de juiste techniek (d. h. o. g. h.), makkelijk kunnen overmeesteren zonder onnodig geweld.

Het 'mooiste' is nog dat hij met zijn helm op ging vechten, dat had hem in een iets andere situatie een gebroken nek opgeleverd...
 
ik denk niet dat jullie snappen wat voor een agressie ,bagger en shit ordehandhavers elke dag over zich heen krijgen ,ik pleit
dan ook voor een tussenvorm wat handhaving betreft ,de maatschappij verhard door de komst van lieden uit culturen die een harde hand nodig hebben,de huidige politie is nu eenmaal te soft,denk te vaak in de- escaleren en krijgt te daardoor weinig respect,in DLD en FR gebeurt het steeds vaker dat de polizei massaal word aangevallen als ze een of andere schooier willen aanhouden,soms wel met 100 man tegelijk,staat ons ook te wachten

1)DSI / AT voor de als de poep echt de ventilator raakt

2) een nieuwe dienst die hier net onder zit wat geweldsinstructie betreft en waarvan elke schooier hardhandig gaat leren dat wanneer deze lieden komen het tandjes spugen word , 0,0 tolerantie voor agressief en uitdagend gedrag

3) de normale agenten

4) handhaving
 
2) een nieuwe dienst die hier net onder zit wat geweldsinstructie betreft en waarvan elke schooier hardhandig gaat leren dat wanneer deze lieden komen het tandjes spugen word 0,0 tolerantie voor agressief en uitdagend gedrag
Dat hebben we nu toch? TPE, team parate eenheid.
 
ik denk niet dat jullie snappen wat voor een agressie ,bagger en shit ordehandhavers elke dag over zich heen krijgen ,ik pleit
dan ook voor een tussenvorm wat handhaving betreft ,de maatschappij verhard door de komst van lieden uit culturen die een harde hand nodig hebben,de huidige politie is nu eenmaal te soft,denk te vaak in de- escaleren en krijgt te daardoor weinig respect,in DLD en FR gebeurt het steeds vaker dat de polizei massaal word aangevallen als ze een of andere schooier willen aanhouden,soms wel met 100 man tegelijk,staat ons ook te wachten

1)DSI / AT voor de als de poep echt de ventilator raakt

2) een nieuwe dienst die hier net onder zit wat geweldsinstructie betreft en waarvan elke schooier hardhandig gaat leren dat wanneer deze lieden komen het tandjes spugen word , 0,0 tolerantie voor agressief en uitdagend gedrag

3) de normale agenten

4) handhaving

Dat is een volkomen andere situatie, waarin inderdaad andere maatregelen van toepassing zouden moeten zijn.
 
Goed idee. De stormafdeling weer invoeren. Zal vast wel iemand in NL heten die Ernst Room heet die dat zooitje kan leiden.


Rij eens door de eerste de beste buurt waar woningcorporaties een vinger in de pap hebben. Stikt ook van de autochtone paupers. Mijn god zeg.
 
Nja ik had ze toch wel even vakkundig op de grond gewerkt en de politie gebeld.

Dacht eerst dat het om een grap ging. En toegegeven wel knap hoe die twee daar in zijn geklommen zonder gepakt te worden.
 
Nja ik had ze toch wel even vakkundig op de grond gewerkt en de politie gebeld.

Dacht eerst dat het om een grap ging. En toegegeven wel knap hoe die twee daar in zijn geklommen zonder gepakt te worden.
Dat is niet noodzakelijk de verstandigste optie, al zal het in de praktijk ook een beetje afhangen van fight/flight/fright en waarschijnlijk ben je zo perplex dat het wel even duurt voor er tot je doordringt wat er nu precies gebeurt.
 
Ik had de KKK gebeld. Ze staan onder mijn favorieten.

Too soon?
 
Dat is niet noodzakelijk de verstandigste optie, al zal het in de praktijk ook een beetje afhangen van fight/flight/fright en waarschijnlijk ben je zo perplex dat het wel even duurt voor er tot je doordringt wat er nu precies gebeurt.

Nou als mijn spullen weg zijn dan laat ik ze echt niet gaan. Dan pak ik er sowieso 1 en nee ben geen held ofzo maar hij gaat wel plat of ik natuurlijk kan ook :p
 
Back
Naar boven