XXL Nutrition

Het Pauper Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toch begrijp ik een speldenprikje zoals dit wel. Akwasi komt ook ongevraagd demonstreren tijdens intochten. Wie kaatst...
 
Ongeschreven regel, je blijft uit de buurt van iemand zijn of haar privé domein. Dat geintje wat men bij Baudet flikte tijdje terug, iets op de deur kalken geloof ik was ook not done. Daarnaast maak je, vanuit hun perspectief gezien, hiermee "tegenstanders" gemakkelijk slimmer want een hoop mensen die dit afkeuren wat de media niet zal laten liggen.
 
Als je dat fout vindt moet je dat ook toepassen op dit. Dat is althans waarom ik het afkeur. Geldt voor beide partijen.
De vraag is of je dit überhaupt als intimidatie kan zien. Zijn een paar lolbroeken met een zak cadeautjes. Niets in deze beelden lijkt op enige dreiging. Kan je overal wel druk over gaan maken.
 
De vraag is of je dit überhaupt als intimidatie kan zien. Zijn een paar lolbroeken met een zak cadeautjes. Niets in deze beelden lijkt op enige dreiging. Kan je overal wel druk over gaan maken.
Ik heb het niet eens over intimidatie. Dit is gewoon dom. Kinderen hebben hier ook niks mee. Dat feest was onschuldig totdat voor- en tegenstanders zich over én weer lieten gaan. Daar hoort dit bij. En de media en dergelijke zullen dit gebruiken wanneer het hen uitkomt. Druk maken doe ik al een tijdje niet meer. De vraag is wie zich druk maakt, in ieder geval die gasten die langsgaan bij Akwasi.
 
Laten we alsjeblieft niet doen alsof deze situatie aan de voorstanders van zwarte piet heeft gelegen. Die waren lekker een kinderfeestje aan het vieren volgens hun traditie. Dat een stel subsidietrekkers dit als de nieuwe spaarpot beschouwt is al schandalig genoeg, dat we hier en masse maar in mee moeten gaan nog veel erger.
 
Of je nou voor- of tegenstander bent, staat voor mij hier los van. Ik vind deze actie dom. Privé moet je privé houden. Daar mag een ander mee eens, oneens zijn of niks vinden. Kan gelukkig.
 
Ik maak ook vaak dat soort grapjes. Ga desnoods allemaal als Akwasi piet verkleed, maar val hem thuis niet lastig.
Ben ik mee eens. Je begeeft je hiermee al snel op glad ijs. Stel dat een paar idioten de omgeving herkennen en iets ontzettend doms gaan uithalen (wat eigen verantwoordelijkheid is overigens). Ook vind ik dat je, wanneer je dit doet of als sympathisant hier tegenover staat, ook niet meer afkeurend kunt staan tegenover anti zp lieden die langs mensen gaan.
 
Ben ik mee eens. Je begeeft je hiermee al snel op glad ijs. Stel dat een paar idioten de omgeving herkennen en iets ontzettend doms gaan uithalen.
En de mensen die het doen zijn vaak niet mans genoeg om hun naam en adres op het internet kenbaar te maken.
 
Deze advertenties op YouTube

Screenshot_20201116-093129_YouTube.jpg
 
Ik maak ook vaak dat soort grapjes. Ga desnoods allemaal als Akwasi piet verkleed, maar val hem thuis niet lastig.
Mwah, als jij op de Dam publiekelijk tot geweld op staat te roepen dan verdien je een stuk erger dan wat gezellige pieten aan je deur.

Ik ben geen voorstander van thuis bezoekjes wanneer men gebruik maakt van het recht op vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer je letterlijk publiekelijk oproept tot geweld, dan verdien je het om in gelijke munt terugbetaald te worden. Je moet iig niet vreemd staan te kijken wanneer je reacties (zoals deze) krijgt.


Hij bewijst wel dat dit land helemaal niet racistisch is, want dan was ie allang gelynched.
 
Laatst bewerkt:
Je kan het ook negeren, snap niet waarom zijn uitspraak zo is uitvergroot, door media en al. Die man is op die wijze gewoon op het zadel gewipt. Dat was ook de intentie. Had nog nooit eerder van die gozer gehoord, schijnt een rapper te zijn, nu geniet hij landelijke bekendheid.
 
Back
Naar boven