Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Je kan het ook negeren, snap niet waarom zijn uitspraak zo is uitvergroot, door media en al. Die man is op die wijze gewoon op het zadel gewipt. Dat was ook de intentie.
Ik denk omdat oproepen tot geweld nog erger is dan de reden waarom hij die oproep doet.
 
Heb hem ff gegoogled, hij heeft maar 1 album uitgebracht, logisch dat ik hem niet kende, nu ken ik hem wel.
 
dan verdien je het om in gelijke munt terugbetaald te worden.
Als je als bezoeker van het huis van Akwasi je naam en adres onder het filmpje plakt is het misschien gelijke munt, nu niet.
 
Mwah, als jij op de Dam publiekelijk tot geweld op staat te roepen dan verdien je een stuk erger dan wat gezellige pieten aan je deur.

Ik ben geen voorstander van thuis bezoekjes wanneer men gebruik maakt van het recht op vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer je letterlijk publiekelijk oproept tot geweld, dan verdien je het om in gelijke munt terugbetaald te worden. Je moet iig niet vreemd staan te kijken wanneer je reacties (zoals deze) krijgt.


Hij bewijst wel dat dit land helemaal niet racistisch is, want dan was ie allang gelynched.
 
Evert Hoos. Kan hem nog van een uitzending herinneren die Peter R de Vries uitzond.
 
goede makelaar hoor ,je krijgt een gratis inbraak of overval na aankoop van dit huis

voor de liefhebbers

Mesa Vista 41​

Malmok, Aruba Aruba​


1606022076859.png
 
 
Dit ook :roflol:

Zittingen hebben nut
Toch heeft de procedure voor een vrijwel lege rechtszaal wel nut, vindt de officier van justitie. Het is een belangrijk signaal. Volgens de officier zitten de asielzoekers vaak in grote appgroepen met leden die nog in het buitenland zitten.
En daar worden dit soort dingen wel besproken, zegt de officier. Justitie hoopt dat deze zittingen een belangrijk signaal zijn dat je in Nederland niet wegkomt met stelen en overlast veroorzaken.



 
Bij het lezen van dit artikel krijg ik meteen flashbacks naar die kop van Fritzl.

joseffritzl.jpg
 
Meest enge gedachte is dat er nog tientallen (honderden, duizenden?) Fritzels rondlopen op deze planeet, met volle kelders..

Brrr
 
Meest enge gedachte is dat er nog tientallen (honderden, duizenden?) Fritzels rondlopen op deze planeet, met volle kelders..

Brrr
Houden de lijntjes wel kort binnen de familie. Opa is ook papa en moeder is naast moeder ook tante en je zus is misschien ook moeder en dochter idem. Je zal maar als (klein)kind van Fritzl op school een formulier moeten invullen wie je ouders enz zijn. Fuuuuuu
 
Ik heb hier vragen bij; pakjes avond in de middag? Je (buurman) legt ze toch voor de deur en bonkt hard en dan doen de kids meteen open? In die tijd is hij de tuin in gegaan heeft de zak kunnen openen en een pakje gepakt en is weggekomen? Moest dan niet langs de deur bonker die daar niks van zei of tegen deed? Heeft niet gewoon de hele zak gepakt? Men kon hem niet stoppen maar wel fotograferen? (dat kan nog van camera beelden zijn)
 
Back
Naar boven