XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Dit soort dingen gebeuren ook in de politiek. Vrije vogels op youtube heeft ook al een bekende studio 300 acteur aangepakt. En hij had zelfs iemand gepakt die in de politiek zat (hoger functie) die seks had met dieren. Des te hoger de macht des te gekker de mens
Was dat niet iemand van de JOVD? Daar hoor je wel meer gekke dingen over
 
Heel Nederland selectief verontwaardigd. Machtsmisbruik is zo oud als de weg naar Rome.

Iedereen een mening ventileren in de talkshows en op Social Media. Geen oplossingen. Volgende week/maand weer verder alsof er niks gebeurd is. En het cirkeltje is weer rond.
 
Heel Nederland selectief verontwaardigd. Machtsmisbruik is zo oud als de weg naar Rome.

Iedereen een mening ventileren in de talkshows en op Social Media. Geen oplossingen. Volgende week/maand weer verder alsof er niks gebeurd is. En het cirkeltje is weer rond.
Dit dus. Nu wil elke bner ff populair doen alsof niemand wist dat dit bestond. En over paar weken waait alles weer weg idd.
 
ak Bank goedgekeurd? 😆
20220122_152914.jpg
 
Maar bij justitie zal het wel niet gebeuren, dat is complot denken!

 
Voor spuiten en slikken vind ik het toch net iets anders. 😬 clipje verder niet gezien maar 🤔
 

Deel uit GS topic hierover, ik kan me vinden in dat topic:
Ja weet je. Als je de kaders zo bekrompen maakt dat openlijke frivoliteit in een tien jaar oude video al als ongewenst gedrag wordt gezedenstempeld, dan is alles even fout en komen Bouali'tjes en Molletjes en Rietbergjes lachend weg met hun systematische wangedrag. Door wat oehlala-praat uit 2012 langs dezelfde meetlat te leggen als institutioneel (en jarenlang moedwillig weggemoffeld) wangedrag bij, in en rond een productie-powerhouse als Talpa/The Voice, bagatelliseer je de hele kwestie tot in het belachelijke. Zelf weten hoor, maar zo ging de vorige #MeToo ook als een nachtkaars uit: door een hysterische heksenjacht waarin slachtoffers opstonden die het niet waren, die huilstruikelden over gedrag waar weinig of niks aan mankeerde.
 
Deel uit GS topic hierover, ik kan me vinden in dat topic:

Ongepaste opmerkingen zijn niet gelijk aan grensoverschrijdend gedrag, dat klopt, maar aan het einde wordt toch wel een bepaald beeld geschetst van hoe het bij BNN ging en daar maakte hij deel vanuit. De kans is groot dat niet iedereen zich daar even prettig bij voelde
 
Ongepaste opmerkingen zijn niet gelijk aan grensoverschrijdend gedrag, dat klopt, maar aan het einde wordt toch wel een bepaald beeld geschetst van hoe het bij BNN ging en daar maakte hij deel vanuit. De kans is groot dat niet iedereen zich daar even prettig bij voelde
Sterker nog, ongepaste opmerkingen in de ene situatie kunnen in een andere best leuk zijn.

Wat je daar hoort over BNN lijkt ook wel wat je hoorde over een rapport over de interne omstandigheden bij D66. Het andere uiterste is Mike Pence die nooit alleen met een andere vrouw dan zijn eigen in een kamer zat met de deur dicht. Op middelbare scholen hoor je soms dat sommige docenten nooit alleen met een leerlinge in een lokaal met de deur dicht willen zijn ivm het vermijden van geruchten.

Toch denk ik dat de ongelijkwaardigheid met de daders en kwetsbaarheid van de deelnemers aan The Voice groter is dan bij organisaties als BNN en D66.

Voor je het weet is iedere opmerking, grap of blik eigenlijk al mentale verkrachting en is bijna iedereen een Jan, Ali of Marco. Als alles erg is, dan is niets meer heel erg.

Wat ik me ook afvraag is of er nu heel veel daders zijn, of een kleine groep daders die heel veel slachtoffers maakt en eventueel een grote groep die het wel ziet, maar niets zegt (of niet goed weet hoe dat aan te pakken).
 
Wat ik me ook afvraag is of er nu heel veel daders zijn, of een kleine groep daders die heel veel slachtoffers maakt en eventueel een grote groep die het wel ziet, maar niets zegt (of niet goed weet hoe dat aan te pakken).
Je bent pas dader als de ander zich slachtoffer voelt. Zie bijvoorbeeld de afsluiting van Anouk bij College Tour ;)
 
Wat ik me ook afvraag is of er nu heel veel daders zijn, of een kleine groep daders die heel veel slachtoffers maakt en eventueel een grote groep die het wel ziet, maar niets zegt (of niet goed weet hoe dat aan te pakken).
Misschien hoort daar een vraag aan vooraf te gaan: zijn de "daders" zich überhaupt van bewust dat ze over iemands grenzen gaan?
 
Misschien hoort daar een vraag aan vooraf te gaan: zijn de "daders" zich überhaupt van bewust dat ze over iemands grenzen gaan?
Als Ali zegt dat niemand de jongedame zal geloven en Jan appt dat het verstandig is het appcontact geheim te houden dan denk ik het wel. Bovendien zal macht of de ervaring er mee weg te kunnen komen de perceptie mogelijk veranderen. Degenen die ervan wisten corrigeerden ze blijkbaar ook niet.

Ook slachtoffers lijken zich niet altijd direct te realiseren dat ze slachtoffer zijn.
 
Misschien hoort daar een vraag aan vooraf te gaan: zijn de "daders" zich überhaupt van bewust dat ze over iemands grenzen gaan?
Vast wel als ze daarmee worden geconfronteerd in een donker parkje.
 
Moet ik trouwens mijn bio aanpassen?

Two times corona survivor?
 
Back
Naar boven