AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uurtje fietsen of hardlopen
Ff niets doen vandaag. Vorige dienst 7 dagen gewerkt en 3 dagen vrij en nu weer een extra nacht. Plus het is in mijn nek geschoten dus fietsen is niet echt handig nu. Ga de hele dag op de bank hangen.
 
Ik was vanmorgen 8km hardlopen/joggen. Net lekker na de regen. was wel glad op paar plekken maar ja
 
Goeie boerman kommunikaaaasieeee

Bal in de tuin.
Buurjongen klimt over het hek.

Ik zeg tegen de buurvrouw "ik heb liever dat ze aan de deur komen en de val vragen ipv over de schutting klimmen"

Een normaal persoon zou zeggen ja sorry buurman dit is niet netjes komt goed of sorry of what the fuck dan ook.
Maar zelf nu gaat er nog geen belletje rinkelen. Ze wijst naar haar kind zo van zeg het tegen hem hij deed het.


Maar er is progressie. Ik nodig ze binnenkort uit en gaan we aan de drank en drugs dat schept vaak een band en je schept gewoon wat vaker op een avond.
Al was er maar 1% van begrip dat zou zoveel goedmaken of igg beter voelen.

nja
 
Aan de kant van de pauper buren. Steek gelijk de bal lek en werp hem terug over de omheining. Niet willen luisteren, dan maar ‘voelen’.
barbwire-boundary-picture-id487580548
 
Aan de kant van de pauper buren. Steek gelijk de bal lek en werp hem terug over de omheining. Niet willen luisteren, dan maar ‘voelen’.
barbwire-boundary-picture-id487580548
ik ben trouwens mn hakenkruis vlag kwijt :thinking:
 
Goeie boerman kommunikaaaasieeee

Bal in de tuin.
Buurjongen klimt over het hek.

Ik zeg tegen de buurvrouw "ik heb liever dat ze aan de deur komen en de val vragen ipv over de schutting klimmen"

Een normaal persoon zou zeggen ja sorry buurman dit is niet netjes komt goed of sorry of what the fuck dan ook.
Maar zelf nu gaat er nog geen belletje rinkelen. Ze wijst naar haar kind zo van zeg het tegen hem hij deed het.


Maar er is progressie. Ik nodig ze binnenkort uit en gaan we aan de drank en drugs dat schept vaak een band en je schept gewoon wat vaker op een avond.
Al was er maar 1% van begrip dat zou zoveel goedmaken of igg beter voelen.

nja
Gewoon een bb gun of gasdruk met pellets kopen.
 
ik ben ook echt een mongool.
Help je iemand financieel omdat hij het moeilijk heeft.

Zie je op Instagram. Ff brunchen. Andere dag kibbeling. Nu pizza bestellen. 😂😂😂


En as woensdag wanneer ze iets terug moeten betalen hebben ze geen geld gok ik.
Halve tamme dat ik ben
 
ik ben ook echt een mongool.
Help je iemand financieel omdat hij het moeilijk heeft.

Zie je op Instagram. Ff brunchen. Andere dag kibbeling. Nu pizza bestellen. 😂😂😂


En as woensdag wanneer ze iets terug moeten betalen hebben ze geen geld gok ik.
Halve tamme dat ik ben
Hij moet toch ook eten.
 
Hij moet toch ook eten.
Dat klopt maar dit zijn best wel luxe dingen. Als ik zo krap zat zou ik geen kibbeling kopen. Pizza met discount zou nog wel kunnen maar dat was het ook niet. In het dorp ff happie eten is ook niet echt goedkoop 😂
 
Back
Naar boven