MuscleMeat

Het Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jij zit op kantoor
    Waar jij dan omdat je collega's hun brooddoos in de koelkast zetten? Hier is het normaal dat men zijn eten in de koelkast zet. Voor de operatoren, techniekers en leidinggevenden... :dunno:
     
    Heb jij thuis je brood ook in de koelkast liggen?
    in de diepvries en voor het werk neem ik het uit de diepvries en op het werk in de ijskast ja :o
    Edit: brood vindik alleen maar lekker als het net van de bakker komt. Daarom gaat het thuis direct de vriezer in en neem ik 's ochtends enkele sneetjes eruit om mee te nemen en leg deze dan inderdaad in de ijskast.
     
    in de diepvries en voor het werk neem ik het uit de diepvries en op het werk in de ijskast ja :o
    Edit: brood vindik alleen maar lekker als het net van de bakker komt. Daarom gaat het thuis direct de vriezer in en neem ik 's ochtends enkele sneetjes eruit om mee te nemen en leg deze dan inderdaad in de ijskast.
    Duidelijk 👍

    Maar nu heb ik minder ruimte in de koelkast voor mijn kwark + drinken en twee bakjes warm eten 🫣.
     
    Duidelijk 👍

    Maar nu heb ik minder ruimte in de koelkast voor mijn kwark + drinken en twee bakjes warm eten 🫣.
    Zeg tegen je baas dat ie een extra ijskast moet kopen omdat er geen plek meer over is? Heb ik ook gedaan en kostte niks. Gewoon tweedehands ijskast ergens fixen en klaar.
     
    Jullie zijn wel serieus vandaag zeg 🥹
     

    DA227DB9-7B99-451C-AE55-9149E5623FB1.jpeg
     

    Bekijk bijlage 567813
    Goed idee. Er is nog lang niet genoeg awereness omtrend slavernij. Het lijkt wel of je er nooit iets over hoort. Of niemand weet dat wij ooit slaven hebben gehad.

    Kvind dat we toch wel minimaal 500 miljoen euro, 1 miljoen bananen, een paar zeecontainers aan kralenkettingen en spiegeltjes, 10000 buckets KFC, een paar zeecontainers vol watermeloenen en 10000 Miele wasmachines kunnen geven ter compensatie.
     
    Het is 160jaar en langer geleden, waar gaat dit over.
     
    En ze leven nog steeds met die gruweldaden in hun achterhoofd, niets dat een beetje geld niet kan verzachten :emo:

    Hier hoor je overigens weinig over :o

     
    Back
    Naar boven