XXL Nutrition

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moest invoerrechten betalen voor een pakje uit Japan.. staat de bezorger net al voor de deur dat ik dat via Tikkie kan doen. Normaal komt de bezorging pas nadat je het veilig en wel via de link in je mail hebt betaald.

Hij heeft me voor die 24 euro genept toch?

Had wel een geprint formulier bij zich waar die optie inderdaad op stond (en creditcard maar dat gaat hem niet worden) en de Tikkie kwam van "DHLEXPRESS" dus ik vond het wel mooi gedaan. Dan verdien je het ook wel.
 
Moest invoerrechten betalen voor een pakje uit Japan.. staat de bezorger net al voor de deur dat ik dat via Tikkie kan doen. Normaal komt de bezorging pas nadat je het veilig en wel via de link in je mail hebt betaald.

Hij heeft me voor die 24 euro genept toch?

Had wel een geprint formulier bij zich waar die optie inderdaad op stond (en creditcard maar dat gaat hem niet worden) en de Tikkie kwam van "DHLEXPRESS" dus ik vond het wel mooi gedaan. Dan verdien je het ook wel.
ja, tuurlijk
 
E4A5C0D6-F87A-44EB-B59A-C73E7FB1CF3A.jpeg


🥹
 
Ik heb geen verstand van kunst maar goed

Het in 1930 geschilderde werk toont Mondriaan op de toppen van zijn kunnen. Zijn werkwijze verfijnde hij tijdens een verblijf in Parijs, waar hij zich onderdompelde in de levendige kunstwereld van de jaren twintig en dertig. In die tijd schilderde hij hooguit nog maar één primair kleurvlak per schilderij, in dit geval rood.

Werken uit deze periode verschillen sterk van Mondriaans experimenten met abstractie voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog. Ook zijn ze anders dan de Boogie Woogie-werken, die hij maakte na zijn verhuizing naar de VS in 1940.

"Het werk geeft een elektriciteit af, die de energie van de schilderkunst in Europa op dat moment weerspiegelt en nog net zo vitaal is als toen het bijna honderd jaar geleden werd geschilderd", zegt Oliver Barker, Europees directeur van veilinghuis Sotheby's.
1668509708586.jpg

Bruh :roflol::roflol::roflol:
 
Het in 1930 geschilderde werk toont Mondriaan op de toppen van zijn kunnen. Zijn werkwijze verfijnde hij tijdens een verblijf in Parijs, waar hij zich onderdompelde in de levendige kunstwereld van de jaren twintig en dertig. In die tijd schilderde hij hooguit nog maar één primair kleurvlak per schilderij, in dit geval rood.

Werken uit deze periode verschillen sterk van Mondriaans experimenten met abstractie voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog. Ook zijn ze anders dan de Boogie Woogie-werken, die hij maakte na zijn verhuizing naar de VS in 1940.

"Het werk geeft een elektriciteit af, die de energie van de schilderkunst in Europa op dat moment weerspiegelt en nog net zo vitaal is als toen het bijna honderd jaar geleden werd geschilderd", zegt Oliver Barker, Europees directeur van veilinghuis Sotheby's.
Bekijk bijlage 571925
Bruh :roflol::roflol::roflol:
En toen ik vroeger tijdens de les tekenen zoiets maakte kreeg ik een onvoldoende want niet creatief. No fair.
 
Het in 1930 geschilderde werk toont Mondriaan op de toppen van zijn kunnen. Zijn werkwijze verfijnde hij tijdens een verblijf in Parijs, waar hij zich onderdompelde in de levendige kunstwereld van de jaren twintig en dertig. In die tijd schilderde hij hooguit nog maar één primair kleurvlak per schilderij, in dit geval rood.

Werken uit deze periode verschillen sterk van Mondriaans experimenten met abstractie voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog. Ook zijn ze anders dan de Boogie Woogie-werken, die hij maakte na zijn verhuizing naar de VS in 1940.

"Het werk geeft een elektriciteit af, die de energie van de schilderkunst in Europa op dat moment weerspiegelt en nog net zo vitaal is als toen het bijna honderd jaar geleden werd geschilderd", zegt Oliver Barker, Europees directeur van veilinghuis Sotheby's.
Bekijk bijlage 571925
Bruh :roflol::roflol::roflol:
Het grappige van dit kunstwerk , heeft jarenlang op zijn kop gehangen kwamen ze recentelijk achter
 
Ik maakte mooiere werken toen ik 6 jaar was met vlakken van de basiskleuren in paint op windows 3.1
 
Vroeger als een zender op tv het niet deed kreeg je ook altijd zo'n Mondriaans ding te zien. Iemand enig idee hoe dat heet?
 
Vroeger als een zender op tv het niet deed kreeg je ook altijd zo'n Mondriaans ding te zien. Iemand enig idee hoe dat heet?
das echt lang geleden opa haha,
Je keek de gehele dag naar dat beeld, met die pieptoon erbij om gek van te worden
zenders starten pas na 17.00 uur of sow
 
Bekijk bijlage 571953Bekijk bijlage 571954
Minder stappen dan de AA. Toevallig begint bij beiden stap 1 met erkennen dat je een probleem hebt/bent.

IRONic Pumper misschien dat deze wel werkt?
De AA en andere organisaties met een 12 stappen plan hebben een christelijke achtergrond. God of iig een Hogere Macht wordt veelvuldig aangehaald.

Wel mooi dat ze dat laatste citaat in de oorspronkelijke taal hebben laten staan!

Statenvertaling voor het mooiste Nederlands:
21 En het zal zijn, dat een iegelijk, die den Naam des Heeren zal aanroepen, zalig zal worden.
Canisius voor de beste:
21 Dan zal iedereen worden gered, Die de naam des Heren aanroept!

Ik vind "een ieglijk" fantastisch Nederlands, dank apfelstrudel.
 
De AA en andere organisaties met een 12 stappen plan hebben een christelijke achtergrond. God of iig een Hogere Macht wordt veelvuldig aangehaald.

Wel mooi dat ze dat laatste citaat in de oorspronkelijke taal hebben laten staan!

Statenvertaling voor het mooiste Nederlands:

Canisius voor de beste:


Ik vind "een ieglijk" fantastisch Nederlands, dank apfelstrudel.
Ik wist wel dat je zou gaan sompen in je broekje van dat plaatje. Het was ook eigenlijk helemaal niet voor Ironic, maar dat wist jij natuurlijk wel ;).
 
Back
Naar boven