AndroidHealthClinic

Het pindakaas topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aj_boxing

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2017
Berichten
227
Waardering
113
Lengte
1m84
Massa
82kg
Ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete pindakaasmerk is? Ik zelf vind de pindakaas van het ah huismerk altijd een van de beste. Misschien dat hier ook iemand is die de perfecte pindakaas heeft uitgevonden wat betreft de voedingswaarde. Ben benieuwd.
 
ah 100% pindakaas met stukjes noten fokking lekker, gooi hem door kwark met wat kaneel
 
ah 100% pindakaas met stukjes noten fokking lekker, gooi hem door kwark met wat kaneel

Pindakaas door de kwark? Nog nooit geprobeerd :thinking:. Pleur je dr dan veel pindakaas in ?
 
Pindakaas door de kwark? Nog nooit geprobeerd :thinking:. Pleur je dr dan veel pindakaas in ?
Toch is het best bekend... typisch Turks is bij het ontbijt Turkse yoghurt met Tahin (sesampasta). Komt een beetje op hetzelfde neer en is erg lekker.
Vaak doen ze er ook wat honing bij.
 
gwoon 100% pindakaas vind ik echt heerlijk!
 
Mijn favo is zonder enige twijfel de 100% pindakaas van ah (naturel, met stukjes, grof: allemaal top). Heb hier al héél wat potten van doorgejaagd :)

Vroeger ook liefhebber van Meridian, maar vind ik nu niet meer zo wow...

Andere merken die ik heb geprobeerd: Biona, Terrasana, de kleine keuken en nog een paar namen: allemaal wel okee maar niet goed genoeg bevonden qua smaak (maar over smaak valt niet te twisten; genoeg andere mensen die dit wellicht wel erg lekker vinden)
 
100% pindakaas (met stukjes noot).
Omdat er geen transvetten in zitten.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
ze gooien je dood met pindakaas zo veel merken komt helaas van 1 pinda af :emo:
 
Tijdje terug voorbij een pindakaas shop gelopen. En toen dacht ik; "Maar alle andere soorten pindakaas anders dan de Calvé classis vielen altijd tegen..."
Dus niet naar binnen gegaan. Misschien moeten we het toch eens doen.
 
De crunchy en regular van bodyenfitshop zijn prima, heb ze overigens alleen omdat ik dan gratis verzendkosten had. Verder ben ik bijna door m'n pot skippy heen die ook erg lekker is.

Ben erg benieuwd naar Calve pindakaas cacaonis, calve speculaaskruiden en calve caramel zeezout
 
Alles wat 100% pinda is, veel smeuïger en lekkerder dan die verharde zooi. Het lekkerste is zelf gemaakte, maar mijn hakmolen is zo hard misbruikt dat die zo bot als het maar kan is :o. Pinda's + zeezout in een hakmolen, paar minuten laten draaien tot het bijna in brand vliegt en je hebt een lekker potje :D. (ps, warm net na het maken is het nog het lekkerst)
 
Zag bij bulkpowder ook pindakaas met witte chocola / cookies & cream / bananoffee etc... iemand ervaring mee?
 
Alles wat 100% pinda is, veel smeuïger en lekkerder dan die verharde zooi. Het lekkerste is zelf gemaakte

Ik ben het vaak eens over het zelf maken van dingen, maar ik ben te nuchter vanuit mijn positie. Ik heb gewoon 100% pindakaas geen toevoeging in een emmer van 10 KG.
Zou dan niet weten waarom ik dan zelf zou gaan malen. Straks ga ik ook nog zelf koffie bonen branden en malen voor m'n koffie en wordt ik een hipster...
 
Wut? Pindakaaswinkel? Like de pepernotenpopstore? (daar hebben ze ook vast wel pindakaaspepernoten)
 
Ik ben het vaak eens over het zelf maken van dingen, maar ik ben te nuchter vanuit mijn positie. Ik heb gewoon 100% pindakaas geen toevoeging in een emmer van 10 KG.
Zou dan niet weten waarom ik dan zelf zou gaan malen. Straks ga ik ook nog zelf koffie bonen branden en malen voor m'n koffie en wordt ik een hipster...
Moet je het eens proeven, de smaak is een heel stuk beter en toch anders dan die potten die al zo lang staan.
 
Back
Naar boven