XXL Nutrition

Het pindakaas topic

Bezoekers in dit topic

Heb al vele merken op en de favorietjes zijn toch wel op volgorde:
van de pindakaaswinkel en dan de smaken: Karamel/zeezout en Witte chocolade
Lekker oldskool de Calvé
Smooth pindakaas van Myprotein
AH 100% pindakaas

Die van de Lidl is ook goed te doen maar bijv die van de B&F heb ik nooit naar binnen kunnen krijgen, echt droge toei.
 
Tijdje terug voorbij een pindakaas shop gelopen. En toen dacht ik; "Maar alle andere soorten pindakaas anders dan de Calvé classis vielen altijd tegen..."
Dus niet naar binnen gegaan. Misschien moeten we het toch eens doen.

Ja die staat ook nog op mijn bucketlist ;)
 
Ik ga denk ik die sample box met alle smaken van de Pindakaaswinkel kopen. Precies genoeg voor een portie door de oats, en op wat rijstwafels als taste test.
 
Tijdje terug voorbij een pindakaas shop gelopen. En toen dacht ik; "Maar alle andere soorten pindakaas anders dan de Calvé classis vielen altijd tegen..."
Dus niet naar binnen gegaan. Misschien moeten we het toch eens doen.

Ben juist altijd van mening dat ik calve een van de mindere vind. Was (toen ik het nog at) super hard en niet smeuig. Kan zijn dat dit veranderd is met de tijd...
 
Ik ga denk ik die sample box met alle smaken van de Pindakaaswinkel kopen. Precies genoeg voor een portie door de oats, en op wat rijstwafels als taste test.

Dat klinkt wel chill. Pindakaaswinkel alleen in utrecht toch?
 
Dat klinkt wel chill. Pindakaaswinkel alleen in utrecht toch?
Ze hebben overal door Nederland wel verkooppunten en anders gewoon online bestellen.
Sommige zijn wel echt goor maar dat is ieder zijn smaak haha.
 
Ga sowieso die 100% pindakaas van de ah eens proberen.
 
Ze hebben overal door Nederland wel verkooppunten en anders gewoon online bestellen.
Sommige zijn wel echt goor maar dat is ieder zijn smaak haha.

Ja ben erg benieuwd naar die witte chocolade etc. Meestal als je iets nieuws probeert blijft het normale toch het beste. Heb ik ook altijd bij de big mac :D
 
Tja het is gewoon lekkere pindakaas met stukjes witte choco erdoorheen:o, de pindakaas zelf is gewoon echt goed
 
Tja het is gewoon lekkere pindakaas met stukjes witte choco erdoorheen:o, de pindakaas zelf is gewoon echt goed

Heb je de stroopwafel-kaneel toevallig ook al geprobeerd? Kan niet kiezen :(
 
Heb er al veel geprobeerd in mijn lange lange leven... :D Pindakaas, wie is er niet groot mee geworden?

Mister Kitchen's is erg lekker. Wellicht niet de beste voedingswaarden, want niet 100%, maar erg lekker. Caramel/Zeezout, Chili/Honing drool:

Bulk Powders Nuts about Whey is ook erg lekker, heeft tegenwoordig ook meerdere smaken énnnn toegevoegde whey proteïnen ...Chocolate Cookies :eating:

Verder vind ik alle 100% varianten op elkaar lijken. Eet normaal die van AH en Lidl, maar dat zal elkaar allemaal niet veel ontlopen denk ik. Ik ben dan wel weer benieuwd hoeveel potten jullie er per week doorheen jagen. Als ik me kwaad maak (en een zoetekauw week heb), vreet ik van Mister Kitchen's makkelijk een pot leeg in 2 of 3 dagen. Geen idee of dat (vergeleken met jullie) veel is :o
 
Mister Kitchen's is erg lekker. Wellicht niet de beste voedingswaarden, want niet 100%, maar erg lekker. Caramel/Zeezout, Chili/Honing drool:

Kocht ook twee potten van dit merk onlangs: speculaas/amandelen en crunchy hazelnoot.
Tot nu enkel de eerste geprobeerd, leuk om eens een ander smaakje te hebben maar ik verkies toch de pure pindakaassmaak...
Voedingswaarden zijn best goed van deze twee, heb ze bestudeerd voor ik ze kocht :P
Caramel/zeezout sprak me ook erg aan, maar zat teveel suiker in vond ik (logisch met die karamel natuurlijk...).

Verder probeerde ik al Calvë crunchy en Calvë extra crunchy: niet slecht, maar deze van het Colruyt merk (Boni) vind ik toch veel smaakvoller.
Helaas is daar geen variant van met stukjes, maar ik heb steeds pinda's in huis dus die kan ik zelf toevoegen :D

Op het verlanglijstje: de 100% pindakaas met stukjes van AH en die van XXL.
 
Kocht ook twee potten van dit merk onlangs: speculaas/amandelen en crunchy hazelnoot.
Tot nu enkel de eerste geprobeerd, leuk om eens een ander smaakje te hebben maar ik verkies toch de pure pindakaassmaak...
Voedingswaarden zijn best goed van deze twee, heb ze bestudeerd voor ik ze kocht :P
Caramel/zeezout sprak me ook erg aan, maar zat teveel suiker in vond ik (logisch met die karamel natuurlijk...).

Verder probeerde ik al Calvë crunchy en Calvë extra crunchy: niet slecht, maar deze van het Colruyt merk (Boni) vind ik toch veel smaakvoller.
Helaas is daar geen variant van met stukjes, maar ik heb steeds pinda's in huis dus die kan ik zelf toevoegen :D

Op het verlanglijstje: de 100% pindakaas met stukjes van AH en die van XXL.

De simpele zijn toch eigenlijk gewoon het lekkerst...En dat is dan ook echte pindakaas (wat ik overigens de stomste naam voor een product everrr vind...het is geen kaas! :D)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Heb er al veel geprobeerd in mijn lange lange leven... :D Pindakaas, wie is er niet groot mee geworden?

Mister Kitchen's is erg lekker. Wellicht niet de beste voedingswaarden, want niet 100%, maar erg lekker. Caramel/Zeezout, Chili/Honing drool:

Bulk Powders Nuts about Whey is ook erg lekker, heeft tegenwoordig ook meerdere smaken énnnn toegevoegde whey proteïnen ...Chocolate Cookies :eating:

Verder vind ik alle 100% varianten op elkaar lijken. Eet normaal die van AH en Lidl, maar dat zal elkaar allemaal niet veel ontlopen denk ik. Ik ben dan wel weer benieuwd hoeveel potten jullie er per week doorheen jagen. Als ik me kwaad maak (en een zoetekauw week heb), vreet ik van Mister Kitchen's makkelijk een pot leeg in 2 of 3 dagen. Geen idee of dat (vergeleken met jullie) veel is :o


Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd na. Denk dat ik ongeveer 1,5 week met een pot van 600 gram doe. Best wel kort eigenlijk :eek:
 
Bij mij zijn er meestal twee potten tegelijk open (ik wissel graag af), en daar doe ik wel 1-2 maand mee denk ik :o
Maar ik zit dan ook beperkter in kcal/gr vet dan jullie mannen :D
 
Bij mij zijn er meestal twee potten tegelijk open (ik wissel graag af), en daar doe ik wel 1-2 maand mee denk ik :o
Maar ik zit dan ook beperkter in kcal/gr vet dan jullie mannen :D

Ik zit (om en nabij) op 2400 kcals per dag en zorg gewoon dat mijn pindakaas er iedere dag in past :roflol: Ik eet het overigens heel dun gesmeerd op maiswafels...Dus dan neem je automatisch al niet zo veel. Toch wel een kleine 40 a 50 gram per dag denk ik...Dus ik doe niet zo heel lang met een pot :D Zit ook maar 400gr in volgens mij...
 
Back
Naar boven