XXL Nutrition

Het pindakaas topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit (om en nabij) op 2400 kcals per dag en zorg gewoon dat mijn pindakaas er iedere dag in past :roflol:

Ja dat heb ik ook :haha: Bulken of cutten, always pindakaas. Ik eet t meestal gewoon op een volkoren boterham. Eet wel ruim 50 gram pindakaas per dag denk ik, lastig te zeggen hoeveel gram ik er per boterham op doe.
 
Wat wel FOKING irritant is aan die 100% pindakaas van de ah dat op gegeven moment de bovenkant net water is en de bodem cement :o
 
Wat wel FOKING irritant is aan die 100% pindakaas van de ah dat op gegeven moment de bovenkant net water is en de bodem cement :o
gewoon een keer met een mes/lepel flink roeren, dat is gewoon de olie die naar boven komt
 
Ik heb zo m'n periodes met pindakaas dat ik echt een pot per week leeg eet en dan weer een hele tijd er op ben uitgekeken.

AH pindakaas 100% is inderdaad goed te doen en bevat geen toevoegingen als je daar bang voor bent (zit er in calve nog steeds transvet? Dacht dat ze dat hadden aangepast).

Mister Kitchen is echt heel lekker voor de afwisseling, Kokos Maple vind ik heel lekker. Ze hadden er eerst ook een met rozijnen die mijn favoriet was
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik zit (om en nabij) op 2400 kcals per dag en zorg gewoon dat mijn pindakaas er iedere dag in past :roflol: Ik eet het overigens heel dun gesmeerd op maiswafels...Dus dan neem je automatisch al niet zo veel. Toch wel een kleine 40 a 50 gram per dag denk ik...Dus ik doe niet zo heel lang met een pot :D Zit ook maar 400gr in volgens mij...
Haha volledig hetzelfde bij mij: ik geef voorkeur aan “pindakaas first!” en pas nadien schema wat aan :) ben verslaafd aan de 100% pindakaas van ah. Zijn potten van 350g: meestal doe ik hier zo’n 5 dagen mee, maar ook vaak 3 tot 4. Is gewoon té verslavend :D
 
Ik zit (om en nabij) op 2400 kcals per dag en zorg gewoon dat mijn pindakaas er iedere dag in past :roflol: Ik eet het overigens heel dun gesmeerd op maiswafels...Dus dan neem je automatisch al niet zo veel. Toch wel een kleine 40 a 50 gram per dag denk ik...Dus ik doe niet zo heel lang met een pot :D Zit ook maar 400gr in volgens mij...

Denk dat ik meestal tussen 10-30gram zit.
Minstens een iets met pindakaas (boterham, rijstwafel, banaan, of gewoon uit de pot) is toch verplicht geworden :o
 
Calve-pindakaasrepen.jpg
 
Is die karamel zeezout wat?
 
Zie trouwens dat Calvé ook voortaan andere varianten heeft:
Karamel zeezout
Speculaas
Cacaonibs
drool:
 
Haha volledig hetzelfde bij mij: ik geef voorkeur aan “pindakaas first!” en pas nadien schema wat aan :) ben verslaafd aan de 100% pindakaas van ah. Zijn potten van 350g: meestal doe ik hier zo’n 5 dagen mee, maar ook vaak 3 tot 4. Is gewoon té verslavend :D

Kunt tegenwoordig ook potten van 600 gram kopen als ik me niet vergis.
 
Beetje als een normale mueslireep maar in het midden lekkere laag pindapoep. Helaas kan je ze niet in alle winkels krijgen. Ken 1 vomar in de buurt die ze hebben.
 
ah xl en jumbo xl hier in de buurt dus kan hier bijna alles aankomen:D. volgende keer maar meepakken die karamel zeezout repen
 
Zie trouwens dat Calvé ook voortaan andere varianten heeft:
Karamel zeezout
Speculaas
Cacaonibs
drool:
Ben ook erg benieuwd ja, maar moet eerst wat andere potten opmaken.
 
Kunt tegenwoordig ook potten van 600 gram kopen als ik me niet vergis.
Inderdaad, heb deze al eens gekocht. Maar is toch wat onhandig qua formaat vond ik. Dus terug overgestapt naar de good oll’ 350g potten
 
Wat wel FOKING irritant is aan die 100% pindakaas van de ah dat op gegeven moment de bovenkant net water is en de bodem cement :o

Krijgt het bij mij de kans niet voor...Ik roer het bij openen goed door en voordat de olie weer bovenop kan verzamelen is de pot al weer leeg! :hahaha:
 
Vraag me af of pindakaas van shops zoals myprotein echt betere voedingswaarde hebben dan bijv. de 100% pindakaas van ah

Als iets enkel uit pindas bestaat, dan zou imo de voedingswaarden minimaal verschillen tussen de merken. Zelf vind ik de smaak van die van Myprotein erg fijn:)
Die van de Appie is natuurlijk ook zeker niets mis mee, ik heb er alleen niet echt een appie in de buurt. Dan is een kilootje kunnen bestellen op het internet toch wel stiekem heel fijn:o
 
Pindakaas door de kwark? Nog nooit geprobeerd :thinking:. Pleur je dr dan veel pindakaas in ?
Net zo veel als dat mn overgebleven calorieen toelaten. Zo rond de 20 30 g heb je al een lekker bakkie, nog wat kaneel dr bij en je bent binnne
 
Back
Naar boven