AndroidHealthClinic

Het ranzigste broodbeleg?

Bezoekers in dit topic

sandwichspread.. ziet eruit als kots ruikt naar kots.. bah bah

Idd en marmite is ook zeer goor.

Sommige salami's kunnen ook knap smerig zijn, terwijl andere echt lekker zijn.

Ik snap trouwens niet dat mensen cocosbrood en bebogeen op brood aan hun kinderen geven, daar zit echt drie keer niets in. Met een plak volkorenontbijtkoek ben je dan al veel beter af.
 
kan zo niks bedenken, vind alles wel lekker.........
;)
 
Ome Willem is een held, hij woont hier vlakbij, 5km verder op ongeveer. Ik moet nog eens een handtekening regelen, heb hem wel al irl gezien. :bow2:
 
Vegemite en salami.

mensen die dit eten hebben werkelijk geen benul van smaak
 
Kalkoenfilet van de Aldi

Echt kotsneigingen van de geur van dat spul, tis ook niet voor niets 30 cent ofzo maar :kots:
 
Kalkoenfilet van de Aldi

Echt kotsneigingen van de geur van dat spul, tis ook niet voor niets 30 cent ofzo maar :kots:

Dat is om de mensen in de cut te motiveren
 
corned beef
 
Kalkoenfilet van de Aldi

Echt kotsneigingen van de geur van dat spul, tis ook niet voor niets 30 cent ofzo maar :kots:

Ben ik met je eens haha, ik heb dat spul 3 dagen achter elkaar non-stop op mijn boterham gegooid, daarna nooit meer gegeten. De geur alleen is voor mij al genoeg :o
 
Ome Willem is een held, hij woont hier vlakbij, 5km verder op ongeveer. Ik moet nog eens een handtekening regelen, heb hem wel al irl gezien. :bow2:

ik was bij zijn allerlaatste live performance:D
 
Ik dacht dat alleen vrouwen 2 dingen tegelijk konden.:cool:
nee, vrouwen DENKEN dat ze 2 dingen tegelijk kunnen doen, maar dat werkt dan maar voor 50% elk!
;):D

ik wissel af: hapje pizza, posten, enz.
:cool:

ik dwaal af: ff ontopic blijven!

ik eet bijna alles als broodbeleg, maar kwam er ook al gauw achter dat je vleeswaren maar beperkt kunt bewaren........
:o
 
nee, vrouwen DENKEN dat ze 2 dingen tegelijk kunnen doen, maar dat werkt dan maar voor 50% elk!
;):D

ik wissel af: hapje pizza, posten, enz.
:cool:

ik dwaal af: ff ontopic blijven!

ik eet bijna alles als broodbeleg, maar kwam er ook al gauw achter dat je vleeswaren maar beperkt kunt bewaren........
:o

Ja, dat is wel meestal kan je zo'n pakje al na een paar dagen wegsmijten.
 
Hahah, die kalkoenfilet van de aldi.

Heel de koelkast meurde naar dat spul, een week lang :(
 
Back
Naar boven