MuscleMeat

Het ranzigste broodbeleg?

Bezoekers in dit topic

Moet je in iemand z'n haar strooien:)

Of van dat spul van de Makro, dat je over je spaghetti/macaroni doet.. Smerig man als je er in ruikt, vooral 's ochtends erg lekker. Je krijgt meteen kotsneigingen:(

dat ruikt naar BCAA's :roflol:

om te kotsen dus
 
Wat, dat ik het aan me pa heb gevraagd, of dat die Zwitserse poederkaas erg smerig is?

Dat ie erg smerig is. :S Ik gooide het een keer over m'n pasta, dacht dat het daarvoor bedoeld was... Kon alles meteen weggooien, niet meer te vreten. :D
 
ik ga in mn volgende bulk eens wat US style proberen te vreten, chocopasta + pindakaas (snicker effect), en peanutbutter jelly time :p
 
ik ga in mn volgende bulk eens wat US style proberen te vreten, chocopasta + pindakaas (snicker effect), en peanutbutter jelly time :p

Een paar jaar geleden had je bij de AH Snickers-chocopasta, en Milky Way-chocopasta. Heel lekker (vooral om gewoon met een lepel uit de pot te eten :o).
 
haha ja, kan me ook nog zo iets vaags herinneren, maar nooit gekocht :(

zijn die nog steeds ergens te krijge?
 
haha ja, kan me ook nog zo iets vaags herinneren, maar nooit gekocht :(

zijn die nog steeds ergens te krijge?

Nope, werd niet goed verkocht denk ik. :(

Maarre, je volgende bulk? Are you sure, na al dat harde werk? :p
 
clean bulk met high intensity cardio wordt het :P
 
Een paar jaar geleden had je bij de AH Snickers-chocopasta, en Milky Way-chocopasta. Heel lekker (vooral om gewoon met een lepel uit de pot te eten :o).

Snickers icecream, hebben ze nog wel, ook lekker op brood :p
 
k krijg er nou al zin in :P

niemand pindakaas of chocopaste waar geen carbs inzitte??? :P
 
ik ga in mn volgende bulk eens wat US style proberen te vreten, chocopasta + pindakaas (snicker effect), en peanutbutter jelly time :p

Haha, mijn moeder eet dat elke ochtend op haar brood... die combi chocopasta/pindakaas. Zelf vind ik dat ook lekker alleen is dat meer iets voor een junkdag :o

Trouwens, ik vind zure zult ook maar niks, nog nooit op, maar alleen die naam al :angstig:
 
Haha, mijn moeder eet dat elke ochtend op haar brood... die combi chocopasta/pindakaas. Zelf vind ik dat ook lekker alleen is dat meer iets voor een junkdag :o

Trouwens, ik vind zure zult ook maar niks, nog nooit op, maar alleen die naam al :angstig:

Wat een boer niet kent,eet die niet :p
 
Jullie moeten brood met chocopasta (Nutella!) en banaan eens proberen! Goddelijk!
 
Jullie moeten brood met chocopasta (Nutella!) en banaan eens proberen! Goddelijk!

Klinkt zeker lekkurrr!
AH heeft een variant hazelnootpasta zonder suiker, die smaakt ook top!
 
Back
Naar boven