MuscleMeat

FvD (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


Vond hem toch wel sterk hier. Kon alles goed uitleggen. Schuldbewust bij zijn fouten, bijvoorbeeld mij zijn vraag aan Rutte: "Wanneer heb je voor het laatst gehuild". Wat humor tussendoor. Hij is nog behoorlijk onervaren waardoor sommige uitspraken verkeerd vallen.
 
What the fuck voor links wespennest programma is dat? Alle zuurkoppen bij elkaar..
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Is dit al ergens geplaatst? :D

 
What the fuck voor links wespennest programma is dat? Alle zuurkoppen bij elkaar..

Welk programma niet? En volgens mij is Genee vvd stemmer dus niet eens per de links.
 
Mooi stelletje rugstekers daar bij FVD.


was te verwachten en voorzien ,succes doet rare dingen met mensen ,ben benieuwd wat er van de Fvd overblijft ,

de Pvv zal zijn overgelopen wel weer kiezers terugkrijgen
 
Zo een charismatisch leider als Otten moet bij de volgende verkiezingen wel een stemmenkanon zijn.


J3ma.gif
 
Mooi gezegd, des te minder er over blijft voor de rest :haha:
 
verbaast me nog dat hij geen lavendelstruik behangen heeft met oude hallogeenlampjes
Schermafbeelding 2019-12-13 om 11.24.37.png
 
Ik vind mooi, voordat ze ons de kerst ook nog afpakken :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Respect voor baudet, ik had die van nieuwsuur allang een stomp gegeven evenals jetten :roflol:

 
O, Jetten heeft een make-over gehad. Hij ziet er niet meer uit als Harry Potter.
 
Hij praat ook niet meer als een robot, dat moet je hem wel meegeven.
 
Ze zijn dus flink met hem bezig geweest achter de schermen. :o
 
Word je toch misselijk van... dat met zn alle tegen 1
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Als je probeert je lidmaatschap op te zeggen krijg je een lief mailtje terug waarin ze vragen wat de reden is van je opzegging. Denk dat die wel overduidelijk zou moeten zijn het laatste jaar. Wat een randfiguur.
 
Back
Naar boven