• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Het Scooter Topic

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
20 jaar lid
Waardering
13
Vandaag is het zover.

Eindelijk kan ik mijn scooter afhalen met de voorgestelde afstellingen.
De reparateur was twee weken lang niet in staat om bij z'n groothandel de juiste setparts Malossi te bestellen die ik nodig had (voorkoppeling, achterkoppeling, variateur, trekveertjes en drukveer) dus na m'n vakantie was er nog niks gebeurd.

Een tiental minuten Googlen leverde mij het adres op om de set alsnog te kunnen bestellen. Die bracht ik naar de garage.
De reparateur heeft er nu een nieuwe "140 achterband op gezet, halogeenverlichting vóór, remmen afgesteld én die set ingebouwd.

'Nu gaat ie wel 100 lopen hoor' waarschuwde de reparateur.
'Oh' zegt Jip, 'dat is vervelend!' Jip wilde alleen dat de scooter normaal in één lijn doortrok maar de scoot twijfelde tussen de 40 en de 65km en spoot daarboven weer weg naar de 85. Vandaar die Malossi set.
Nu is dat probleem verholpen en kan Jip, óók met Janneke achterop lekker snel optrekken.

Woeii ik kan niet wachten :D

'Nu gaat ie wel 100 lopen hoor' waarschuwde de reparateur.
'Oh' zegt Jip, 'dat is vervelend!' Jip wilde alleen dat de scooter normaal in één lijn doortrok maar de scoot twijfelde tussen de 40 en de 65km en spoot daarboven weer weg naar de 85. Vandaar die Malossi set.
Nu is dat probleem verholpen en kan Jip, óók met Janneke achterop lekker snel optrekken.

:roflol:

klinkt gruwelijk, vorige keer zag het er niet uit toen we met ze 2e werden ingehaald door die oma op haar snorfiets :D

Hou je bek man da's nooit gebeurd je bent een rel-Koelie ga es eten je dondert anders in elkaar.

Let er maar niet op hoor mensen, hij is gewoon nog een beetje boos op het feit dat je als 65+ geen korting krijgt op scooteronderdelen :D

Ach man ik krijg al korting met m'n mooie koppie dat lukt jou dus nooit behalve bij dolfijnen en octopussen.

Kunnen jullie dit niet tijdens het trainen uitvechten :roflol:

Ik zag laatst wel een reus rijden op een scooter, moest naar de andere kant van de weg om er voorbij te kunnen fietsen :D

Je verdoet een Scootah topic pinda ik schrijf je uit bij m'n sportschool!

als je hem trug hebt, ff een filmpje opnemen met zo'n camera phone (met geluid!!)
en posten, ben nu wel benieuwd geworden hoe die loopt en trekt

Ik schaam me dood! :eek:

Goh dat zou lachen worden voor de club hier...:rolleyes:

Ik zie het al voor me, Jip en Janneke op de scooter. Met z'n tweetjes toch al snel een knusse 180 kg op zo'n kekke doch ietwat doorgezakte snorfiets met halogeenverlichting zuchtend en puffend naar de 100 km per uur........hoe gaan die remmetjes dat stoppen? :help:

:suicide: Schiet mij maar gewooon lek voordat ik op zo'n ding kruip.

Ik heb erop gereden en hij is nog niet helemaal lekker afgesteld; maandag of dinsdag komt er een ring ergens overheen, die begrensd een deel van de topsnelheid, maar da's niet erg want ik kan zelden 90-100 rijden, misschien 20 seconden ergens, maar laat het gevaarte nog wat eerder optrekken.
De drukveer die erop zit is namelijk vrij zwaar dus de ring die erop gaat zal de V-snaar verhogen ofzo.

'k Heb er net nog even op gescheurd...tering nu is ie een beetje ingelopen met die spullen en hoera wat rijdt ie lekker fel! :D:D:D

mooi speelgoed die scooters, ga van de week de scooter van mijn broer kopen, ding rijd 80 ofzo, met std uitlaatje, maar snelle cilinder geloof ik, rijd veel van die gasten met teruglopertjes eruit :P

Ik heb em even goed opengetrokken. Rijdt iets hogere topsnelheid maar is het geheel veel agressiever met optrekken. Lekker zo!

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven