XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Als je er niet tevreden over bent, kan je een goeie artistist zoenen die er iets leuks van maakt.
Ik ben er juist tevreden over haha, laten een beetje mn character zien van hoe weinig fucks ik geef dus zou er nooit in mn leven wat overheen zetten, misschien dat ik er “NO RAGRETS” naast laat zetten van we’re the millers. Als die vrouwelijke artiest roxy heet kan het geen kwaad.
 

Bijlagen

  • 5CB5C950-E73D-46BE-85CE-47427134EA4E.jpeg
    5CB5C950-E73D-46BE-85CE-47427134EA4E.jpeg
    79 KB · Weergaven: 100
Ik heb dus al mijn tattoos zelf gezet, want tja zo een idioot ben ik. Ontzettend lelijk natuurlijk allemaal maar tja wat doe je er aan he. Laat ik het even ophelderen. Om te beginnen die van roxy, ik was met een mn gym buddies aan het praten over tattoos en toen zei ik: ooit zet ik een random naam op mn kont, gewoon voor de lol. Nou een van mn maten zei toen als je t toch ooit doet hoezo dan niet gewoon nu, dus ik zei tegen hem zoek een naam op en ik zet hem. Dus hij ging naar xnxx en zocht een mooie naam en zo is die tattoo ontstaan. De smiley was mijn eerste, die heb ik gezet omdat lachen voor mij een van de belangrijkste dingen is in het leven en ik dit daarom altijd doe en die tattoo herinnert me eraan om dit gewoon standaard te doen en alles van de positieve kant te betrachten. En tja dan mn lelijke tattoo waar staat “noexcuses”. Ik had dus mooi met stift een template getekend voor NO EXCUSES maar ik ging er toen met schoonmaak alcohol overheen ivb met desinfectie en toen was natuurlijk de stift weg en toen dacht ik van fuck it ik ga het gewoon free handen en zo is dat ook weer onstaan. Als iemand dit topic nog leest en dit ziet please geen al te hard commentaar maar lach er gewoon om:cool::)
Natuurtalent.
 
voor de mensen met een sleeve. hoeveel uur hebben jullie moeten zitten in de pijnbank en hoeveel waren jullie kwijt?
 
voor de mensen met een sleeve. hoeveel uur hebben jullie moeten zitten in de pijnbank en hoeveel waren jullie kwijt?
Een vriend van mij heeft zijn halve arm in 5 sessies van 3 uur gedaan en het kost ongv 100-120€ per uur. Als je de artiest zelf een design laat maken kost dat natuurlijk ook weer meer dus zou voor een halve sleeve iets van 1500€ ofzo minimaal in je hoofd houden? Heb het zelf nooit gedaan, maar dit is de ervaring van mensen die ik ken
 
Ik wil een realism tattoo echter ik lees dat dit erg uur is.

een voorbeeld van ik ongeveer wil. Totdat ik zag wat deze jongen heeft betaalt :(

 
voor de mensen met een sleeve. hoeveel uur hebben jullie moeten zitten in de pijnbank en hoeveel waren jullie kwijt?
40 uur.
2000 is al enige jaren terug wel.
En kreeg ook wel een goede prijs...
 
Ik wil een realism tattoo echter ik lees dat dit erg uur is.

een voorbeeld van ik ongeveer wil. Totdat ik zag wat deze jongen heeft betaalt :(

Ja tattoos zijn niet goedkoop he...je kan wel gewoon meestal het bedrag afbetalen bij de studio als je niet onder een keer 8000 euro neer kan leggen
 
In de schulden gaan voor een tattoo...
Beetje zielig niet?

ik ben momenteel mijn sleeve aan het laseren, aanstaande vrijdag 3e sessie elke laser sessie kost me 650 euro ong. 10 sessie's zou voldoende moeten zijn dus mijn arm zal na het coveren wel een 12k kunnen kosten;p
 
ik ben momenteel mijn sleeve aan het laseren, aanstaande vrijdag 3e sessie elke laser sessie kost me 650 euro ong. 10 sessie's zou voldoende moeten zijn dus mijn arm zal na het coveren wel een 12k kunnen kosten;p
Duurder als mijn auto :eek2:
 
Back
Naar boven