XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik ben momenteel mijn sleeve aan het laseren, aanstaande vrijdag 3e sessie elke laser sessie kost me 650 euro ong. 10 sessie's zou voldoende moeten zijn dus mijn arm zal na het coveren wel een 12k kunnen kosten;p
    Ik laat er volgende weekend nog 2 zetten bij white trash in Neerpelt, daarna paar jaar doorsparen om er een sleeve van te laten maken
     
    Ik laat er volgende weekend nog 2 zetten bij white trash in Neerpelt, daarna paar jaar doorsparen om er een sleeve van te laten maken

    als ik het in 1x weg kon hebben had ik er zelfs 10.000 euro voor betaald maar jammer genoeg kan ik maar 5 laser sessie's per jaar doen vanwege herstel tijd en afbreek tijd
     
    8K voor een tattoo? :roflol:
     
    Ik ben onbetaalbaar :D
     
    In de schulden gaan voor een tattoo...
    Beetje zielig niet?
    Ik denk dat hij bedoeld dat je per sessie betaald in plaats van het hele bedrag in één keer.


    Ik wil een realism tattoo echter ik lees dat dit erg uur is.

    een voorbeeld van ik ongeveer wil. Totdat ik zag wat deze jongen heeft betaalt :(


    Hoe duur een tattoo is hangt af van hoe lang de artist ermee bezig is. De stijl staat daar in principe los van. De werksnelheid van je artist bepaald over het algemeen veel aan de prijs.

    8000 dollar voor een arm sleeve is wel erg duur. Als je kijkt dat je een gemiddelde full backpiece hebt rond de 4000-5000 euro hier in Nederland. Bij top notch artiesten.

    Mijn full chestpiece was in principe 2 x 7 uur gepland. De artiest die eraan begonnen was was na 16 uur nog niet eens op de helft. Hij stond al bekend als een langzame werker. De andere artiest die het overnam (lang verhaal) begreep niet waarom die niet allang af was. Hoppa nog eens 7 uur, maar wel helemaal af en alle puntjes nagelopen van de vorige artiest ;-)

    In totaal 21 uur gezeten voor iets wat 14 uur had hoeven duren. Wel van te voren een vaste prijs afgesproken, 1600 eu.
     
    Dat klinkt idd wat logischer
     
    Ik zit nu op ~ 4000 en dit gaat nog oplopen tot mijn half body suit klaar is. Maar wel per sessie betaald. 5 sessies met een jaar ertussen op de laatste 2 sessies na, die hadden een maand ertussen. Straks nog 2 á 3 sessies met een maand ertussen gok ik.
     
    Ik denk dat hij bedoeld dat je per sessie betaald in plaats van het hele bedrag in één keer.




    Hoe duur een tattoo is hangt af van hoe lang de artist ermee bezig is. De stijl staat daar in principe los van. De werksnelheid van je artist bepaald over het algemeen veel aan de prijs.

    8000 dollar voor een arm sleeve is wel erg duur. Als je kijkt dat je een gemiddelde full backpiece hebt rond de 4000-5000 euro hier in Nederland. Bij top notch artiesten.

    Mijn full chestpiece was in principe 2 x 7 uur gepland. De artiest die eraan begonnen was was na 16 uur nog niet eens op de helft. Hij stond al bekend als een langzame werker. De andere artiest die het overnam (lang verhaal) begreep niet waarom die niet allang af was. Hoppa nog eens 7 uur, maar wel helemaal af en alle puntjes nagelopen van de vorige artiest ;-)

    In totaal 21 uur gezeten voor iets wat 14 uur had hoeven duren. Wel van te voren een vaste prijs afgesproken, 1600 eu.
    Als je het mij vraagt is de stijl wel een deel ervan.
    Alsook de kwaliteit.
    Als iemand 5 uur letters of cijfers op je lichaam gaat plaatsen en daar 100 euro per uur voor vraagt dan is zowel de artiest als de betalende zo gek als een achterdeur.
     
    voor de mensen met een sleeve. hoeveel uur hebben jullie moeten zitten in de pijnbank en hoeveel waren jullie kwijt?

    Ik heb geen sleeve maar ken wel 2 mensen die er 1 hebben; gezet door een redelijk gerespecteerde artiest (lees: niet goedkoop): 3000-4000 euro.

    Dat afbetalen van de prijs die hierboven werd aangehaald, is in de praktijk gewoon na elke sessie de gemaakte uren betalen.
     
    Als je het mij vraagt is de stijl wel een deel ervan.
    Alsook de kwaliteit.
    Als iemand 5 uur letters of cijfers op je lichaam gaat plaatsen en daar 100 euro per uur voor vraagt dan is zowel de artiest als de betalende zo gek als een achterdeur.
    Als iemand 5 uur doet over een paar letters dan zie je dat de stijl er geen deel van is, toch? ;-)

    Iemand die per uur rekent kan lekker langzaam werken om geld te trekken. Bij een vast bedrag snijdt ie zichzelf alleen maar in de vingers door er lang over te doen. Het is bij elke artiest zo verschillend.
     
    Als iemand 5 uur doet over een paar letters dan zie je dat de stijl er geen deel van is, toch? ;-)
    Daar heb ik het niet over.
    Hij kan best je rug volzetten op 5 uur, met cijfers en letters.
    Maar iemand die portretten zet op degelijke niveau mag best wat meer vragen.
     
    Daar heb ik het niet over.
    Hij kan best je rug volzetten op 5 uur, met cijfers en letters.
    Maar iemand die portretten zet op degelijke niveau mag best wat meer vragen.
    Betaal je dan voor de stijl, of om zijn/haar niveau? :P

    Skills, werksnelheid, precisie, perfectionisme zijn dingen die bij elke artiest zo verschillen dat je geen touw kan vastknopen aan welke tattoostijl duurder is dan de ander.
     
    In de schulden gaan voor een tattoo...
    Beetje zielig niet?
    Ik zei alleen dat het mogelijk is....zullen vast wel wat mensen zijn die dat doen. Maar je kan ook gewoon per sessie betalen. Maar stel je hebt een super dure tattoo die onder een keer gezet word lijkt het me toch verstandiger om hiervoor te sparen ipv in de schulden te gaan zoals jij zegt of om zelfs geld te lenen:roflol:
     
    voor de mensen met een sleeve. hoeveel uur hebben jullie moeten zitten in de pijnbank en hoeveel waren jullie kwijt?

    Ik heb 3 sessies van 7 uren en 1 sessie van 6 uren moeten zitten
    en was ongeveer 2900,- kwijt
     
    Ik heb 3 sessies van 7 uren en 1 sessie van 6 uren moeten zitten
    en was ongeveer 2900,- kwijt


    Bikkel hoor met die sessies van 7 uur. waar heb jij je tattoo laten zetten?
     
    DA8E041A-ED9A-4D7F-9AB5-786AFC7C9C19.jpeg

    953699AE-E538-4E5A-A956-D8D16D6D0BE5.jpeg


    En nu een jaar later ongeveer:
    image.jpg




    Deze tattoo zelf ontworpen, op 28-08-2018 mijn broertje verloren (pas 20 jaar jong..), gek van rock muziek en speelde zelf gitaar. De datum, de 8 als infinity en de hals van een gitaar om het een totaalsymbool te maken ter nagedachtenis aan hem. Trots op deze tattoo, mijn eerste, maar waarschijnlijk ook de meest speciale die ik ooit zal dragen.
     
    6k ong maar zaten wel wat uurtjes in
     
    Back
    Naar boven