MuscleMeat

het tattoo topic. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
Aangezien er nog niet ehct ene topic over was, zal ik er maar één over maken.
post hier foto's van je tattoos met eventueel wat uileg.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de mijne, Ik ben er ongeveer 2 jaar geleden mee begonnen, vanaf de onderarm en een jaar later verder laten bouwen tot op de bovenarm.
De finishing touch komt binnen binnen 2 maanden wanneer ik het laatste stukje op de schouder laat zetten. Ze is voledig freehand, dus er kwam geen voorafgaand ontwerp aan te pas. De" tattooeur himself is gewoon beginnen "schetsen" met wat stift, om het daarna in te kleuren met de naald.
Lichte inspiratie door George Clooney in de film "from dusk till dawn"
 
ziet er goed uit man! Heb zelf geen tattoo's, maar vind ze wel ubercool! Vastbesloten ooit nog eens te gaan leren die dingen te zetten.
 
1 tip, ga niet op je budget letten, het is altijd verleidelijk om naar een goedkopere tattooshop te gaan, en met iets afgrijselijks buiten te komen. een goede research vooraf is altijd belangrijk.
 
vind sommige tatoos zeker mooi maar om het opmezelf te doen ik denk altijd als je 80 bent zijn ze dan nog mooi...
 
Tjalle zei:
vind sommige tatoos zeker mooi maar om het opmezelf te doen ik denk altijd als je 80 bent zijn ze dan nog mooi...


Nuja daar heb je wel wat, maar op je 80 ben je zowieso een lelijk vies klein mannetje, met of zonder tattoo.
 
Ik heb ook geen tatoos en moet er ook geen hebben al vind ik ze bij sommigen wel mooi zoals bvb die van Clooney in From Dusk Till Dawn al is die natuurlijk niet echt.


Veel tatoos vind ik echter totaal belachelijk (een kwestie van smaak), lelijk en/of overdreven. Van die gozers die hun ganse lichaam vol staan hebben of tatoos in hun nek en gezicht hebben, dat vind ik ook maar nix al zegt dat nix over die persoon zijn karakter natuurlijk.


De zanger Robbie Williams staat ook volgetatoeeerd en hij wil er ook van af.
 
Blackadder zei:
Nuja daar heb je wel wat, maar op je 80 ben je zowieso een lelijk vies klein mannetje, met of zonder tattoo.

wheheh true... maarjah hopelijk ga ik DBC01 zijn kant op dan blijf ik een jong hertje :P
 
Ik wil in de toekomst 2 tattoo's, op elke arm eentje. Zo'n tribal tattoo die rondom me arm gaat links en eentje van m'n schouder tot aan mn elleboog op de rechter. Maar stel je besluit om ooit nog eens mee toe doen aan competities wordt je daar dan op afgerekend?
 
Door de tan zijn de tattoo's vaak ook stukken minder goed te zien.
 
The rebel zei:
De zanger Robbie Williams staat ook volgetatoeeerd en hij wil er ook van af.

Zozo is dat zo? Ik herinner me dat ik als puberjongetje in popbladen las hoe zeer hij er mee ingenomen was en wat een happening en volksoploop er ontstond toen hij zich bij Schiffmacher liet beschilderen.

Robbie was er apetrots op en de Wallen stonden vol pottenkijkers, lijkt haast alsof het meer om díe aandacht ging "kijk eens wat een stoere daad ik doe" dan om de tattoo. En ik heb de vrees dat een groot percentage van de tattoodragers met die reden zich laat verleiden.
 
Vette tattoo! :) Ikzelf wil er in de toekomst misschien wel 1, op m'n rug ofzo. Nu nog niet, wordt denk m'n "beloning" als ik droog ben oid :) Kijk wel. Vindt tattoo's wel heel vet in het algemeen. Ik hou niet zo van echte tribals of barbed-wire om je arm ofzo, dat heeft iedereen al :D
 
Idd het moet een weloverwogen keuze zijn.. kijk een hakenkruis op je borst is even leuk maar dat ben je ook zo weer zat.
 
Mars zei:
kijk een hakenkruis op je borst is even leuk maar dat ben je ook zo weer zat.

In de film wel he. Maar dat is fictie he Mars. ;)
 
Ik ben geen van fan van tattoo's, maar als ik er een laat zetten wordt het een lijstje met doelen van mezelf met een mogelijkheid of ik het gehaald heb of niet.
 
Back
Naar boven