MuscleMeat

Het Terugkaats Effect: Versnelde Spiergroei Na Een Dieet

Bezoekers in dit topic

heeft iemand dit al in praktijk toegepast?

ik had er wel al van gehoord,maar heb zelf geen ervaring daarmee,ik ben ook zo iemand die na een dieet gewoon ALLES eet :d

Ga het zelf ook toepassen.
2e paasdag (dag na de wedstrij) is het volop genieten van al het lekkere eten.
En daarna zal er een fase van 6 weken komen, waarbij de nadruk op kwaliteitsmassa komt te liggen en niet zozeer op kwantiteitsmassa.
De 6 weken zullen beginnen met 10dagen welverdiende vakantie in Turkije waarbij de combi lekker eten, sporten en zonnig weer een absoluut toegevoegde waarde kunnen hebben :D

Klinkt allemaal heel logisch, maar zie weinig onderbouwing in het stuk.

Mooi stukje, ga het toch eens proberen als ik klaar ben met cutten..
Waar heb je deze info vandaan btw? eigen ervaring / onderzoek / ....?

Mooi stukje, ga het toch eens proberen als ik klaar ben met cutten..
Waar heb je deze info vandaan btw? eigen ervaring / onderzoek / ....?

knippen en plakken vanaf http://www.giantpt.com/voeding-gewi...effect-versnelde-spiergroei-na-een-dieet.html

En die hebben het weer vrij letterlijk vertaald van Chris Aceto
http://www.flexonline.com/nutrition/rebound-effect

Mijn ervaring is wel dat het klopt, je lichaam is inderdaad blij gevoed te worden. MAAR het werkt echt niet na een cutje tot 10% hoor, je moet echt eerst wel zwaar doorcutten tot een procentje of 4/5

@D77 hoe staat het er nu voor dan?

ik wil dit over 5 weken gaan toepassen...andere mensen al wat kilo's kunnen pakken na een succesvolle cut op deze manier??

@D77 hoe staat het er nu voor dan?

ik wil dit over 5 weken gaan toepassen...andere mensen al wat kilo's kunnen pakken na een succesvolle cut op deze manier??

Daar ben ik ook heel benieuwd naar, aangezien mijn cut net voorbij is en ik nu op +200 boven me onderhoud eet zou ik dat misschien wel eens verder op kunnen schroeven om meer gains te maken:rolleyes:

Als je nou 3 weken cleanbulkt, dan weer 1 week cut, kun je tog gewoon meteen weer beginnen met een cleanbulk?, of moet je eerst paar dagen op onderhoud :S

Terug
Naar boven